Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Ik irriteer me er geregeld aan dat jij zo hamert op bijlezen
Maar wil me er niet aan irriteren, dus denk dan altijd maar... iedereen zn eigen ding/mening/manier van reageren en meedoen snowdon schreef:Geen probleem wat mij betreft hoor, Britta.
Puck: probeer het zo te zien.... Britta komt zichzelf verdedigen, dus het boeit haar wat jij/wij vindtIk irriteer me er geregeld aan dat jij zo hamert op bijlezen
Maar wil me er niet aan irriteren, dus denk dan altijd maar... iedereen zn eigen ding/mening/manier van reageren en meedoen
en daar hebben we het al vaker over gehad
Kom je nog veel bij ITS, rijd je nog andere paarden daar en hoe gaat het met Schimp
Nu is dat al iets beter, ook het schudden met zijn hoofd gaat de goeie kant op. (heb het idee dat het nog een beetje tussen zijn oren zit, hij begint met schudden en stopt dan met zo'n blik van "He, volgens mij was dat niet meer nodig..") Ben hem wel weer rustig aan richting wedstrijdniveau aan het trainen, wil hem deze zomer nog een paar keer starten met winst en dan gaat hij toch wel de verkoop in. Hij wordt nu 10 en hoger dan Z zit er niet in, dus dan kan hij beter bij een leuk iemand komen die hem gaat starten of endurance met hem gaat doen.. (heeft een uithoudingsvermogen voor 10 dus..)
Maar goed, laatste jaartje school, vanaf februari 4 maand stage (bij ITS natuurlijk)
en dan zijn we afgestudeerd.. Ben nog in twijfel of ik een jaartje paraveterinair erachteraan ga doen, want daar een stage voor vinden is niet makkelijk..
. Lees dan in ieder geval de laatste blz om te kijken wat er op dat moment speelt. Haak in als je tijd hebt en klets dan even mee. Wat is de voldoening om alleen maar even iets over jezelf te schrijven?