Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze is nu vandaag 12 dagen geleden gedekt.. Ben zeer benieuwd, maar als ik op mijn gevoel af kan gaan denk ik dat t goed zit.. En ik hoop dat ik het bij t juiste eind heb.. Even spannend nog..
Weer eens wat anders dan een paard of kat op de foto zetten
Gefeliciteerd met jullie 2e premie! Prachtige foto's gezien. Ga je nu toch helemaal naar ICS over Leon? Mooie foto van Snow gezien, hij ziet er goed uit zeg....
Spannend om haar nog effe thuis te krijgen met die trailer...
Al met al een heel gezellig weekend gehad. We waren met 19 vrouwen (tussen de 30 en 40 jaar ongeveer, 1 van 44 en 1 van rond de 50 denk ik...) Zaterdagmorgen ontvangen met koffie en gebak... daarna een workshop gedaan met sieraden maken, was wel grappig.... Mijn nichtje van 3 is weer heel blij met haar tante
. Lunch gehad. Daarna via een omweg gefietst naar de binnenstad van Bergen op Zoom. Hier heerlijk gewinkeld en gehangen op terras. Terug gefietst... had een giga zere kont, dus was blij dat we terug waren
Om 18.00 uur begon het moorddiner... was eigenlijk meer een spel, maar niet echt een spel waar je uit op kunt maken wie de dader was.... gelukkig kon ik op het kaartje van mijn buurvrouw lezen dat zij de eigenaar van het schip vermoord had
We hebben ontzetten gelachen, maar ook wel heel veel wijn gedronken....
Eten was echt bagger.... Een frietsnackdiner...
Mijn nieuwe merrie... Denk begin van de middag....

Morgenavond horen jullie het wel denk ik