Arjan, prachtig foto van Leon
Weer eens wat anders dan een paard of kat op de foto zetten
Gefeliciteerd met jullie 2e premie! Prachtige foto's gezien. Ga je nu toch helemaal naar ICS over Leon? Mooie foto van Snow gezien, hij ziet er goed uit zeg....
Grrr... wat is ze mooi zeg.... Laat dat veulen nou maar gewoon zitten, komt wel goed hoor. Lekker extra vitamientjes geven een paar maanden voor de bevalling en het komt helemaal goed met die mooie dame. Wat een prachtige merrie....
Spannend om haar nog effe thuis te krijgen met die trailer...
Janet, Dundee goed gepresteerd op de keuring
Gefeliciteerd met die kleine stuiterbal
Mooie foto's van Amy gezien....
Wow, Palliter zo hard gegroeid zeg
Zaterdagmorgen weg gegaan om op moordweekend te gaan..... we hadden heel wat flessen wijn nodig om het leuk te vinden
Al met al een heel gezellig weekend gehad. We waren met 19 vrouwen (tussen de 30 en 40 jaar ongeveer, 1 van 44 en 1 van rond de 50 denk ik...) Zaterdagmorgen ontvangen met koffie en gebak... daarna een workshop gedaan met sieraden maken, was wel grappig.... Mijn nichtje van 3 is weer heel blij met haar tante
. Lunch gehad. Daarna via een omweg gefietst naar de binnenstad van Bergen op Zoom. Hier heerlijk gewinkeld en gehangen op terras. Terug gefietst... had een giga zere kont, dus was blij dat we terug waren
Om 18.00 uur begon het moorddiner... was eigenlijk meer een spel, maar niet echt een spel waar je uit op kunt maken wie de dader was.... gelukkig kon ik op het kaartje van mijn buurvrouw lezen dat zij de eigenaar van het schip vermoord had
We hebben ontzetten gelachen, maar ook wel heel veel wijn gedronken....
Eten was echt bagger.... Een frietsnackdiner...
Moordspel was om 21.30 uur ongeveer afgelopen. Zijn met een groepje nog de stad in geweest op de fiets... Lekker wat gedronken en gekletst in een cafe, nog effe gedanst in een discotheek tussen de pubers die met open mond stonden te kijken naar die gekke ouwe wieven
Nog een biertje gedronken in cafe en slap van de lach weer terug gefietst naar logeerlokatie... Daar aangekomen sliep iedereen al... Dus nog na giegelend uitgekleed en bed in gekropen... Was heel flauw, maar wel heel gezellig....
En het grote nieuwsssssssssssssssssssssss...... morgen komt ze!!!!! Spannend!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn nieuwe merrie... Denk begin van de middag....