Maar daarom altijd wel zielig...
Weinig gedaan dus met Koot en Mira door al die toestanden... Misschien morgen beter en meer tijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordkootje schreef:Chub lekker gereden, ben benieuwd naar jouw nieuwtje. Had Snowdon niet ook een nieuwtje? Hebben jullie dat nieuwtje samen?
kl*te dat de punctie zo'n zeer deed...
hmmz, niet gered dus, misschien ook maar beter, ze zijn toch vaak al te zwak dan he
haha dankje
snowdon schreef:Geeen idee, heb wel zo her en der rondgevraagd... Maar mn vriend, mn ma etc zijn er niet bij, dus weet niet of er ook daadwerkelijk foto's worden gemaakt door stalgenoten enzo...

ook wel leuk), maar anders ga ik proberen foto's te maken! Mazzel-meid schreef:snowdon schreef:Geeen idee, heb wel zo her en der rondgevraagd... Maar mn vriend, mn ma etc zijn er niet bij, dus weet niet of er ook daadwerkelijk foto's worden gemaakt door stalgenoten enzo...
Gelukkig heb ik van de week een nieuwe digi gekocht
Moet alleen even kijken of 't gaat lukken om te komen (ivm ouders die willen dat ik mee tuincentrums ga kijkenook wel leuk), maar anders ga ik proberen foto's te maken!
(10.00 uur en ietsje later dus)

Baileys schreef:Hier geen sneeuw, alleen regen......heel veel regen. En een beetje hagel. En 't is KOUD!!!!!!!!!!!!!!
Blègh, van mij mag 't zomer worden.
Ben het al weer zat

fjordkootje schreef:Wat ik bedoelde is dat het niet normaal is dat een dier bij iedere ademhaling "praat".
Ik was degene met een afwijking. Heb ook de achterkant van de koe gefotografeerd omdat daar vreeeeeeeeeeeeeeeeemd uitziende smurrie uitstroomde. Die foto's heb ik maar weggegooid.
Op het fotoforum hebben we ook een tijdje avatars gemaakt met Southpark figuurtjes
Opties op gsm......
hihihi Ik kan er helaas niet mee bellen.
Fijn dat je er voor ze kunt zijn.
Verder schieten woorden te kort. Sterkte voor je vrienden en ook voor jou.
Beterschap voor je moeder , hopelijk is het niets ernstigs
Leuke foto ook van jou en Gam
Pellie schreef:In hoeverre kun je wandelen bij jullie? is het wat een mooie omgeving met vele routes? anders zou ik dat idd wat meer met d'r gaan doen, kan ook erg leuk zijn.
Voordat ik bij Shay ben is het donker , dus blijft alleen in het weekend wandelen over.Maya schreef:Shayla, ik vind het toch ‘mooi’ om te lezen hoe jij je hier verwoordt en uitgebreid over nagedacht hebt.
En lees ik eigenlijk een beetje dat je je al voorzichtig aan het voorbereiden bent op een afscheid?
Shay is en blijft mijn meissie en blijft bij me totdat het echt niet meer gaat. Maar ik heb het idee dat ik gewoon wat meer afstand probeer te nemen. Als of ik mezelf aan het voorbereiden ben op het minder met haar doen en het meer doen met "een ander paard". Misschien is dat wel mijn soort van "verwerken". Weet het zelf ook niet precies , vind het ook een beetje raar , ik heb namelijk geen flauw idee waarom ik het doe.
Indezz schreef:Wat ik wel zou proberen is om gewoon een stukje af te zetten met eventueel schrikdraad of hekken, zodat ze toch lekker buiten los kan lopen of staan.
Nu nog even doorzetten...Sox schreef:Het zou echt beter zijn om peerd buiten te laten lopen, kun je dan niks anders verzinnen? Bij mijn stal kan ze voor 100 euro met voer 24/7 buiten blijven, dat kan daar toch ook wel ergens? Is toch een idee. In beweging blijven is immers het beste.
Maar hier in de buurt is het overal vette klei grond. Na 4 dagen regen zak je tot je enkels weg in de blubber. En ik heb nog niemand gevonden die zo gek is z'n land kapot te laten lopen door een paard van een goeie 500 kg.
Dan moet je zandgrond hebben , dan is dat probleem een heel stuk minder. Maar dat hebben we hier dus nergens in de buurt.
Ben nog steeds verliefd op mijn draakje
Pellie schreef:jeetje, schreef ik hier laatst dat er een brandweer met gillende sirenes voorbij reedt.... NU WEER!!! wat is er loos in dit godvergeten achterlandje?![]()
Ik let wel altijd even op of ze wel doorrijden