[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:27

Ach, Fjordkootje, wat sneu van het kalfje. Is bij ons ook wel eens een paar keer voorgekomen. Deze beestjes redden het nooit is mijn ervaring
Maar daarom altijd wel zielig...

Weinig gedaan dus met Koot en Mira door al die toestanden... Misschien morgen beter en meer tijd

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:27

fjordkootje schreef:
Chub lekker gereden, ben benieuwd naar jouw nieuwtje. Had Snowdon niet ook een nieuwtje? Hebben jullie dat nieuwtje samen?

Nopes..

en mijn nieuwtje is vervallen

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:37

ow, okeej... Leon.
Hoe gaat het trouwens met Snowdon zijn kreupelheid, is die langzaam aan verdwenen?

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:49

pellie, haha idd wel groeiende maar geen man hihi

indezz, haha voor jouw foto's neem ik even de tijd, morgen ofzo
fig heeft idd een lekker koppie, toch vind ik deze foto niet helemaal typisch voor hem, zn oog is zachter en zn kaak groter

dobbel kl*te dat de punctie zo'n zeer deed...

FK, ahh dat kalfje, zielig hey, dat geluid hmmz, niet gered dus, misschien ook maar beter, ze zijn toch vaak al te zwak dan he
en ook nog zieke schapies, mira die t allemaal maar raar vind...
lekker figje haha dankje
ik wil die capsules ook, haha en voor stemmingen en voor katers, mn redmiddel misschien

leon, nieuwtje vervallen, hoop dat dat iets goeds is...
verder zelfde vraag als FK

zo, al weer helemaal klaar om naar de stad te gaan, maar weer ff lekker aan de borrel, geen zin ff om thuis te hangen, ff lekker eruit, straks zit ik hier maar weer... dusja
fijna aaf iedereen!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 21:01

Snowdon loopt weer lekker hoor, was ik dat vergeten te melden de laatste tijd?

Ben nu Idols aan het kijken, maar zit helemaal in de stress voor morgen haha.. echt ernstig... en waarvoor? Niet eens of de wedstrijd wel goed gaat, maar of m'n ventje wel goed de nacht doorkomt

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 21:23

Veel succes morgen Snowdon !
Worden er nog foto's gemaakt dit keer ?

Zelf ga ik morgen op kerstkadootjes uit voor de kids.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 21:24

Geeen idee, heb wel zo her en der rondgevraagd... Maar mn vriend, mn ma etc zijn er niet bij, dus weet niet of er ook daadwerkelijk foto's worden gemaakt door stalgenoten enzo...

Kytha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 21:58

snowdon schreef:
Geeen idee, heb wel zo her en der rondgevraagd... Maar mn vriend, mn ma etc zijn er niet bij, dus weet niet of er ook daadwerkelijk foto's worden gemaakt door stalgenoten enzo...

Gelukkig heb ik van de week een nieuwe digi gekocht
Moet alleen even kijken of 't gaat lukken om te komen (ivm ouders die willen dat ik mee tuincentrums ga kijken ook wel leuk), maar anders ga ik proberen foto's te maken!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:01

Mazzel-meid schreef:
snowdon schreef:

Gelukkig heb ik van de week een nieuwe digi gekocht
Moet alleen even kijken of 't gaat lukken om te komen (ivm ouders die willen dat ik mee tuincentrums ga kijken ook wel leuk), maar anders ga ik proberen foto's te maken!

Het is maar 2 x 2 minuten in een half uur tijd (10.00 uur en ietsje later dus)

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:02

Zo, eindelijk weer eens bijgelezen.

Tinkermuts - nog veel sterkte met het verlies van baby Isa van je vrienden, zal moeilijk te bevatten en te begrijpen zijn

Mijn ouders zijn deze week weer geweest van woensdag tot en met vandaag, zijn vanavond om 19.00 uur vertrokken en hebben weer erg goed meegeholpen. Mijn moeder heeft de was van een aantal weken weer weggewerkt, alles gestofzuigd en gedweild en mijn vader heeft de stallen voorzien van TL-buizen, nachtlichtje en licht in de boxen, supervader wat dat betreft. Ook heeft hij 3 kapotte steunbalken van het dak zeer vakkundig gerepareerd.

Alle paardjes vandaag weer buiten gehad in een apart afgezet stukje wei, 22 x 22 meter, waar ik tegenwoordig ook de paarden in longeer. Gaat super zo. Sissi kan echt super lopen dat gebakkie, wat een power heeft zij in zich, echt niet te geloven gewoon, het lijkt wel een echt dressuurpaard zo ze zich beweegt op de volte.

Alles is vandaag weer ondergesneeuwd trouwens, bij jou ook Marlien deze keer?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:14

jee dobbel, was je meer gespannen ofzo?

leon alvast succes voor morgen hè!!

ik wil je geluidjes niet horen FK, is dat erg? ik hou niet zo van diertjes in nood e.d.
maar wel zielig allemaal, wat is een kuisje?

leuk dienie dat het zo voor elkaar is. kun je niet eens een filmpje van sissi maken?

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:20

Hier geen sneeuw, alleen regen......heel veel regen. En een beetje hagel. En 't is KOUD!!!!!!!!!!!!!!
Blègh, van mij mag 't zomer worden.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:21

wie is dit?
Afbeelding

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:25

Pellie, 't geluid van 't kalfje was niet anders dan van andere kalfjes. Je hebt het recht om niet te willen luisteren, t was alleen een optie van de camera die ik ineens ontdekte...
Geluiden staan ook al niet meer online.

SuperRoos, Teunisbloemoliecapsules -> Kruidvat
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 17-12-05 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:25

Haha, geen idee!!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:29

da's Pellie!

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:31

Baileys schreef:
Hier geen sneeuw, alleen regen......heel veel regen. En een beetje hagel. En 't is KOUD!!!!!!!!!!!!!!
Blègh, van mij mag 't zomer worden.

vind er ook niks aan Ben het al weer zat

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:39

oh oke FK, dacht dat het wel afwijkend zou zijn, ook omdat jij het er uit herkende?
maar leuk idd zulke opties op je gsm hè?

ja sorry, kreeg een linkje door en vind het wel grappig, want het lijkt natuurlijk ook nog hè

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:46

Wat ik bedoelde is dat het niet normaal is dat een dier bij iedere ademhaling "praat".
Ik was degene met een afwijking. Heb ook de achterkant van de koe gefotografeerd omdat daar vreeeeeeeeeeeeeeeeemd uitziende smurrie uitstroomde. Die foto's heb ik maar weggegooid.
Op het fotoforum hebben we ook een tijdje avatars gemaakt met Southpark figuurtjes
Opties op gsm......
Afbeelding
hihihi Ik kan er helaas niet mee bellen.

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:52

fjordkootje schreef:
Wat ik bedoelde is dat het niet normaal is dat een dier bij iedere ademhaling "praat".
Ik was degene met een afwijking. Heb ook de achterkant van de koe gefotografeerd omdat daar vreeeeeeeeeeeeeeeeemd uitziende smurrie uitstroomde. Die foto's heb ik maar weggegooid.
Op het fotoforum hebben we ook een tijdje avatars gemaakt met Southpark figuurtjes
Opties op gsm......
Afbeelding
hihihi Ik kan er helaas niet mee bellen.

Wie fotografeerd er nu het achtereind van een koe?????

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 22:52

oh haaaahahaha.... ja oke ik vat 'em!! geluidjes met je camera!!

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 23:18

Saskia : Wat vreselijk zeg. Fijn dat je er voor ze kunt zijn. Verder schieten woorden te kort. Sterkte voor je vrienden en ook voor jou.

---------------------------------------------------------------------------

Verder iedereen nogmaals bedankt voor de lieve en steunende woordjes.

Roos , leuke foto's van Figor , het word echt een lekkere vent !

Des : Fijn dat je scheerapparaat toch niet kapot is. Ik heb een keer gehad dat ie ook niet meer schoor. Toen zaten de messen niet strak genoeg aangedraaid.

Dobbel : Vervelend dat het deze keer wel pijn deed.

Myrthe en Cora : Leuke dag gehad dus !

Wenk : Aanvaring met 3 "hongerige" dames. Volgende keer minder opdringerig hoop ik !

Chev : Spannende tijd dus ! Veel succes voor hem , het gaat vast goed ! Beterschap voor je moeder , hopelijk is het niets ernstigs

Leon : Veel succes morgen ! Gaat vast lukken. Zet hem op en kijk goed uit voor de tijdsmeter he ?

Pollo / Leonoor : Gefeliciteerd met de mooie punten van Baggio

FK : Zielig hoor van het kleintje . het is nooit leuk als ze het niet redden , maar als ze nog eens zo klein zijn is het nog sneuer.

Pellie : Mooie trailer hoor Leuke foto ook van jou en Gam
Pellie schreef:
In hoeverre kun je wandelen bij jullie? is het wat een mooie omgeving met vele routes? anders zou ik dat idd wat meer met d'r gaan doen, kan ook erg leuk zijn.

Wandelen hier kan wel , maar mooie of rustige routes kan je vergeten. Enige keus die je hier hebt is wandelen tussen druk verkeer of wandelen tussen iets minder verkeer wat achterlijk hard rijd. Maar je loopt hoe dan ook tussen het verkeer op het asfalt.
Niet dat ik me daardoor tegen laat houden , Shay is het gelukkig gewend. Maar zo in de winterperiode kun je het hier doordeweeks wandelen vergelijken met een zelfmoord poging...En dat zie ik ook niet zitten Voordat ik bij Shay ben is het donker , dus blijft alleen in het weekend wandelen over.

Maya schreef:
Shayla, ik vind het toch ‘mooi’ om te lezen hoe jij je hier verwoordt en uitgebreid over nagedacht hebt.
En lees ik eigenlijk een beetje dat je je al voorzichtig aan het voorbereiden bent op een afscheid?

Bedankt , ik schrijf het gewoon op zoals ik het zou willen vertellen en wat er op dat moment in me op komt.

Echt afscheid aan het nemen ben ik niet aan het doen hoor Shay is en blijft mijn meissie en blijft bij me totdat het echt niet meer gaat. Maar ik heb het idee dat ik gewoon wat meer afstand probeer te nemen. Als of ik mezelf aan het voorbereiden ben op het minder met haar doen en het meer doen met "een ander paard". Misschien is dat wel mijn soort van "verwerken". Weet het zelf ook niet precies , vind het ook een beetje raar , ik heb namelijk geen flauw idee waarom ik het doe.

Indezz schreef:
Wat ik wel zou proberen is om gewoon een stukje af te zetten met eventueel schrikdraad of hekken, zodat ze toch lekker buiten los kan lopen of staan.

Ik heb Ron nu bijna zover dat hij een grote zandplaat neer wil gaan gooien.
D'r ligt al een hele tijd een berg zand wat niet gebruikt word. Dus heb ik m'n liefste koppie opgezet en gevraagd....Ahhh ?? Dat kan toch wel ?? Nu nog even doorzetten...

Sox schreef:
Het zou echt beter zijn om peerd buiten te laten lopen, kun je dan niks anders verzinnen? Bij mijn stal kan ze voor 100 euro met voer 24/7 buiten blijven, dat kan daar toch ook wel ergens? Is toch een idee. In beweging blijven is immers het beste.

Dat zou inderdaad ideaal zijn. Maar hier in de buurt is het overal vette klei grond. Na 4 dagen regen zak je tot je enkels weg in de blubber. En ik heb nog niemand gevonden die zo gek is z'n land kapot te laten lopen door een paard van een goeie 500 kg. Dan moet je zandgrond hebben , dan is dat probleem een heel stuk minder. Maar dat hebben we hier dus nergens in de buurt.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 23:42

Haai!

de pasta smaakte weer als vanouds
We hebben nu Javier Guzman (of zoiets) opstaan. Ff lachen na een vage film "Birth". De kies-een-leuke-film-modus staat deze week behoorlijk uit bij mij

WenK, grappige stunt trouwens vanmiddag! Zie het helemaal gebeuren

Chev, cool dat Kit morgen naar de trainer gaat! Spannend hoor! gaat 'ie daar lang blijven?

Des, gelukkig maar dat je scheerapparaat toch niet kapot is Niet zozeer om dat scheerapparaat, maar meer om je relatie met die mensen...

Shayla, goed van je dat je er zo over nadenkt. Het is een moeilijke situatie waar jullie in verkeren en je kunt alleen maar p je gevoel afgaan. Niemand die je echt met zekerheid kan adviseren en da's natuurlijk ontzettend lastig...
Je weet iig van jezelf dat je alles doet voor je liefde wat mogelijk is, en meer kun je niet doen.

Leon, succes en heel veel plezier morgen! Ik hoop dat er foto's gemaakt kunnen worden! mazzelmeid, tuincentra gaan toch pas rond 1 uur open?

Het viel me trouwens vanmiddag op dat Chubje echt al heel wat boeg begint te ontwikkelen. Het begint een beetje op een bulldogje te lijken Ben nog steeds verliefd op mijn draakje

Ga nu gauw DVDtje weer opzetten en me naast mijn andere grote liefde nestelen (Simba de hond)...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 23:44

jeetje, schreef ik hier laatst dat er een brandweer met gillende sirenes voorbij reedt.... NU WEER!!! wat is er loos in dit godvergeten achterlandje?

sandra, jakkiebah met al dat verkeer.... zou ook niet mijn favo ding zijn... al die uitlaatgassen

fijne aav nog chub

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 23:56

Pellie schreef:
jeetje, schreef ik hier laatst dat er een brandweer met gillende sirenes voorbij reedt.... NU WEER!!! wat is er loos in dit godvergeten achterlandje?

Dat is bij mij normaal. Ik let wel altijd even op of ze wel doorrijden