Jullie hebben idd geluk bij een ongeluk gehad dat het achteraf mee schijnt te vallen

Janet, sterkte ermee!! Jullie weten zelf vast wat even goed voor jullie is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haha
Funny hahaha was wel ff stoer

Superstoer zeg!
Sita en Maya dat zal schrikken geweest zijn gelukkig allemaal ongeschonden er weer uitgekomen
Stoere auto en stoere Arjan
balen prada .... Veel plezier op wedstrijd
Janet ff allemaal te druk ook met school enzo en nu ff pauze met wilco ... hopelijk heb je het snel weer op orde enzo ...
af en toe wel wat harde windvlagen, maar verder net voorjaar
en verder halve dag op stal gehangen
Sita_ schreef:Juist Marleen, dat gevoel heb ik dus ook.. Als ik er op zit kan ik sneller ingrijpen. Dat was ook nog steeds een beetje mijn angst tijdens het mennen, vandaar dat Maya grotendeels mende. Over een paar weken gaan we het toch weer oppakken, maar gewoon in de bak. Eerst kijken of ze er niet bang van is en dan rustig opakken. Amy is er redelijk rustig vanaf gekomen, dus ik hoop dat het niet een al te traumatische ervaring is geweest. Ik wil het weer opnieuw proberen. Lukt het niet, dan ruimen we heel het boeltje weer op..

Mees wordt net gebeld oftie alsjeblieft nog even wil komen werken! Een boer was vergeten voer te bestellen! Hij is nu al weg..... weg heerlijk zaterdagavondje. 

En stoer dat Arjan ook nog gereden heeft 
sterkte meid.. ik hoop dat jullie eruit kunnen komen...

En ik hoop dat die het zometeen weer doet! Anders moeten jullie morgen rond 4uur voor me duimen, wan dan moet ik rijden!