TM, wat onwijs erg!! Ik snap zo goed hoe machteloos je je dan voelt... pfff...
), wat leuk dat je Anouk toch nog hebt gezien!! Je hebt zeker wel genoten?Vanmorgen (met alle gladheid) ff paardjes gevoerd. Toen les gegeven (ging leuk!) toen nog een lesje aan een klein meisje (met gekneusde duim, maar ze wilde per se rijden
) en daarna heerlijk met mijn knollie (door de hagel- en sneeuwbui heen) een rondje door het dorp gereden. Ik was blij dat ik zonder zadel zat: lekker warm!!! We moesten wel een heel stuk stappen omdat het echt glad was, maar we hebben allebei even echt genoten....Daarna hebben een 3-tal tinkers even bewezen hoe lomp ze kunnen zijn... Ik had voer naar het land gebracht en Lisje speelde voor lastdier na het rijden (braaf paard
). Ik zet Lisje dus apart om haar vast te voeren (de rest krijgt tegelijk), denken Maddox, Hindu en Cesair dat zij ook heus wel nu al mogen en lopen dus letterlijk met z'n 3-en over me heen. Maddox wurmde zich er aan de andere kant van Lisje doorheen, maar Hindu en Cesair vonden het makkelijker om over mij heen te gaan. Ik ging dus onelegant op mijn gat in de modder...
En bedankt dames. Fons stond me op een afstandje uit te lachen... Tssss, man! 
Nu ben ik lekker thuis. Heb net ff kerstoutfit gekocht (had al een mooi blousje en tasje, maar daar moest natuurlijk nog een mooie broek met bijpassende long-sleeve en schoenen bij), dus ik kan weer netjes op visite deze kerst....

geen foto's meer van MP plakken, prutsmuts!!
gelukkig net boven de afvoer maar toch!!!
gaaf!!
te maken.. 
staat em ook erg goed die lange manen!
haha