Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was heel toevallig, draai ik de hoek om, ligt er een boomstam op het pad... Ik nog lachen 'Kijk, mama, ik ga springen!' Ging Tinky er in stap over, gewoon voetjes even opheffen. Maar, toen keek ik achterom, en kriebelde het wel
Ik wou altijd al hééél graag springen en heb het al geprobeerd (eerste en laatste keer keilde ik eraf
) en men moeder hield haar hart al vast.. Tinky omgedraaid en in draf op de sprong laten afgaan, en wauw, wàt sprong ze!
Ik keilde er wel half af, en men benen floepte naar achteren met bijgevolg dat Tinky bokje gaf en het veld met me op ging in harde draf, heb er gelukkig goed kunnen stoppen en terugdraaien. Heb dan nog eens gesprongen, en dit ging beter! Ben gewoon zooo blij
Tinky kan het, nu ik nog
Als die piste af is gaan we oefenen!
hoe oud is ze nu? mooi op gedroogd al. Lekker buikje ook 
) Iedere keer is het alleen die hond (is ook een rot hond, die komt echt sneaky uit de bosjes)..
Ik met Dana voorop en die wilde ook weigeren. Ik spoorde haar aan, misschien iets te hard. Dana vliegt 3 meter naar voren met 2 giga bokken en stond beduusd stil. Dana snapte het niet meer. Maar ik vond het gewoon heel fijn om te weten dat Dana op m'n hulpen ook stopte en niet als een kanon er vandoor was gegaan. Na vele meters gestapt in het zware zand waren er ook 2 hondjes die niet naar baasje lief luisteren en enthousiast om Dana en Ismay heen sprongen. Maar het deed ze niets. Vrouw escuseerde zich, was haar fout. Wij hadden gezegd dat het niets uit maakte want er was niets gebeurd. maar met een andere pony zou dat wel kunnen.
Haha, voel me trots joh, springen is als een droom voor me, het is iets wat ik àltijd al wou doen - jaja, als Pennymeisje, haha. Heb altijd al gezegd dat dressuur niets voor me was, maar ik wou springen, nu, geen belachelijke hoogtes hoor, vind het gewoon super leuk!
trouwens, eerst vond ze de boomstam hartstikke eng
Echt een held op sokken dus.
Tamadine schreef:Hetlevenwint; ik haal vaak bij EJ een zweetdeken. De goedkoopste met hals en na even op het paard liggen legt het meeste natte bovenop de deken... en gefeliciteerd. Waar is het kado naast je naam?
...
Zonde dat ze zoveel heeft ingeleverd op de reis.