[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 13:34

_O-

Paardjes waren happy vandaag. Meteen rollebollen als ze in de grote wei kwamen :D Ze waren meteen al wat enthousiaster! Heb een heleboel dingen gefilmd, en ben ze nu in een filmpje aan het gieten..

Maar alvast als voorproefje .... :D
... Tinky's ubersexy sneeuwsnorretje <<) (haar baard was trouwens bevroren :') )

Afbeelding

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 14:56

Leuk al die bevroren baarden en snorren :D

Mn ma + vriend zijn ook al bij de paarden geweest en hebben foto's gemaakt. Ik ben nog steeds niet lekker, maar wil vanmiddag toch langs.

Ze hebben wel foto's voor me gemaakt. :) Kayleigh met een sneeuwbuik :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 16:25

Heerlijke foto's dames!

Die eerste van Clover _O-

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 17:58

Mooi al die sneeuwfoto's. Ik heb vandaag het besluit genomen om Jack te verkopen. Het valt me zwaarder als ik dacht.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 17:59

mooie foto's simone!!!ruana winterfoto's komen vanavond.niet zo mooi als die van jou simone,maar wel lief.....nog anderhalve week en dan is het een jaar geleden dat ik haar ontmoette.
maandag wordt er gebeld naar degene die foto's kan maken,maar t moet eerst een beetje sneeuwvrij zijn voor het daadwerkelijk kan..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:05

Wat een beslissing Kailonne. Sterkte! Wat heeft de doorslag gegeven?

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:10

Zag hem al staan op bokt. Leuke tinker hoor

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:15

Het klikt met rijden niet zo goed tussen ons. En dan zie ik mijn kennis, die niet zo goed kan rijden, op haar onverstoorbare tinker zitten en dan ben ik jaloers. Dat wil ik ook. Heerlijk genieten van een buitenrit.
Jack doet niets verkeerd, maar om de een of andere reden kan ik hem met rijden het vertrouwen niet geven wat hij verdient.

Als iemand een leuke rustige goed gereden, verkeersmakke tinker te koop weet te staan dan hoor ik het graag.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:27

Je liep er al een hele tijd mee! Ook dat hij voor jou wat klein oogde e.d.
Hopelijk vind je je betrouwbare paardje!

Shoot ging leuk en gezellig! Hoop straks al een paar foto's te krijgen :)

Diaz ging zelfs lopen showen!! ik heb wel al 1 preview!
Afbeelding

Verder lopen janken op de huidige stal.. er is 1 stal, met strond aan de muren en alles is ZO smerig.. hebben ze Diaz daarheen verhuisd!! ;( Bordje eraf, alles.. en nu staat er een nieuw paard in haar huidige (door mij schoongemaakte) box.. _-:(
Ik voel me zo onwelkom nu! :r En Diaz liep zo de 'nieuwe' stal uit, naar haar oude plekkie.. die dus nu al niet meer voor haar is.. ;(

Het is dat ik geen dubbele huur kan betalen, anders was ik nu al weggeweest!!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:34

Jeetje Kailonne. Alvast sterkte met de moeilijke keuze. Vind het knap dat je dat kan, maar soms is het beter als het niet gaat.

Wauw Karlijn. Dat beloofd wat !!! :)

Ellie: ben ook benieuwd naar jouw foto's. Ik heb er net weer een hoop gemaakt, maar nu met losse manen <3

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:38

Kayleigh <3

Gave foto zo Karlijn!
Kan je direct terecht op je nieuwe stal? Dan mag je namelijk zo je spullen pakken als ze je van box verhuizen zonder jouw toestemming. Je huurt namelijk die box en als je daar voor betaald is die 'van jouw'. Als zij zich niet aan de regels houden hoef jij dat ook niet mi. Als ze zulke smerige spelletjes gaan spelen zou ik lekker m'n spullen pakken en wegwezen.

* Ik zit me alweer helemaal plaatsvervangend boos te maken :') Adem in adem uit eef*
Hoor het op zoveel stallen die je gaan dwarsbomen als je meld dat je weggaat. Walgelijk gewoon. Zulke mensen zijn gewoon niet bedrijfsgericht. :x %) |o -:(- :r
Oke ik ben t kwijt :')

Oona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:41

Kailonne, veel sterkte, ik zit in hetzelfde schuitje.
Ik heb inmiddels mijn nieuwe zalige tink al, maar mijn ander paard staat nog te koop.
:-(

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:47

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 19:16

Kailonne, jeetje wat erg! heel erg veel sterkte!!

Karlijn, naja wat een schofterige streek! Dat slaat echt helemaal nergens op!!

Vandaag lekker foto's gemaakt met king. Als die stomme ijzers er niet onder hadden gezeten, hadden we best een stukje kunnen rijden, maja die klere dingen, dus meneer gleed te veel!

zal zo eens foto's plaatsen

Juliekeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 19:39

Wat een leuke fotoreeks Diaz! En wat stom seg van op je huidige stalling :( Hopelijk is het snel zover dat je kan verhuizen!

Sterkte met je beslissing Kailonne! Hopelijk vind je een goede thuis voor hem en vind je zelf een leuke tink waar het wel goed mee klikt!

@Mallow, wat een leuk halster seg! Ik ga me er ook eens een leren aanschaffen, dat heeft wel iets extra vind ik :P

Hier vandaag ook wat sneeuwfoto's gaan nemen bij de paardjes, ze waren in hun nopjes!
Had eerst wat foto's gemaakt, dan gevoederd en hoe schattig, de vogeltjes kwamen alles opeten wat de tinkjes lieten vallen :P (had van de week al mezenbolletjes buiten gehangen maar daar komen ze niet echt naartoe... heb dan maar wat graan kapot geplet en buiten (uit de weide) op de grond gestrooid voor die kleintjes... wat een waaghalzen wel hoor, die gaan gewoon vlak naast die grote hoeven van de tinkjes zitten :D

Afbeelding
Kruising paard x rendier *\o/*
Afbeelding
Lekker ingeduffeld tegen de koude
Afbeelding
Afbeelding

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 19:57

hahaha die met die sjaals! Geweldige foto's!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:01

Ik zal morgen even op de rest reageren weer.

Vandaag voor het eerst gelopen met Mona langs de weg. Samen met dr stal maatje en een ander paardje van de eigenaresse. Maar aangezien ze op Zazou en dat andere paardje gingen rijden en ik alleen lopen besloten niet helemaal mee te gaan (ze gingen 3u lang weg ofzo). Dus Mona liep heel dapper voorop en liep ook weg bij de andere paardjes. Ging heeeel goed. Toen aan het einde van brede berm zijn wij omgekeerd en andere paardjes gingen verder. Mona bokken joh. Ze werd kwaad. Duidelijk gemaakt dat bokken toch echt not done is. Toen die andere uit beeld waren ging het erg goed. Op de paddock/land ging het na 5 min rondkijken en hinneken ook goed en heeft ze keurig gewacht tot de andere terug waren. Erg fijn dus dat het wel goed gaat, was toch eerste x splitising en dat ze alleen achter bleef op het land. Nog wel op het land wat leuke foto's gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:12

Je kan veel zeggen.. maar Diaz is het afgelopen jaar echt volwassener geworden <3

2011
Afbeelding

2012 (nu)
Afbeelding

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:14

hoe oud is ze nu?
vind dr nog steeds zo'n peutertoetje trekken :P
(maar die kan king ook nog steeds trekken als ie graag een snoepje wil)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:22

Knap zeg van Mona !! Dat is een moeilijke opgave, jong paard, weg van de andere. Ook petje af voor jou !

Mooie foto's gezien verder !

Nog even 2 spammen.
Net voordat ze dwars door het draad ging en over het erf denderde _-:( .
Afbeelding

Daarna nog een showtje weggeven (met losse manen deze keer)
Afbeelding

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:33

Sandra1984 schreef:
hoe oud is ze nu?
vind dr nog steeds zo'n peutertoetje trekken :P
(maar die kan king ook nog steeds trekken als ie graag een snoepje wil)

Ze is bijna 4 jaar..
Dat puppe-koppie zal wel blijven gok ik :j :') <3

Veel tinkertjes in wintervacht zijn sowieso aandoenlijke knuffelberen! :D <3

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:50

Karlijn, wat vervelend van die stalling nou ja binnenkort een nieuw plekje hopen dat het daar helemaal naar jullie zin is!
Diaz ziet er goed uit geweldige foto's :D Vind haar nog steeds echt puppy kwa bouw en uitstraling, maar zeker al wat volwassener dan vorig jaar.
Wie weet over een jaartje nog meer. Het is natuurlijk ook wel een kleintje toch? en dan met zo een lief aandoenlijk jong koppie erop oogt het al gauw puppy. Ben toch heel benieuwd hoe zij er met een jaar of 8 uit ziet :D

Kailonne, lastige beslissing maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je zelf een leuk paard hebt en jaloers bent op een ander. Dus dan is het inderdaad handig een paard te zoeken die je 100% vertrouwt en ook leuke buitenritten mee kan gaan maken. succes de komende tijd. :(:)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:54

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:06

Echt leuke foto's allemaal van jullie tinks in de sneeuw!

Vind kayleigh ook zo een ontzettend leuke tinker :D die aftekening bij haar oog is zo mooi :)

Jaloers op jullie allemaal dat jullie je paardjes mooi op de foto hebben kunnen zetten in sneeuw :o
Ik zit in Hilversum dus heb het helaas niet mee kunnen maken mijn meisje voor het eerst in de sneeuw, ik probeer er maandag heen te gaan om haar op de foto te zetten :D

Ben ook al erg lang niet meer bij mijn verzorg kerels geweest door school, ook daar wil ik van de week weer graag heen.

Wel een foto van hun in de sneeuw gister! Foto is gemaakt door Karla (de eigenaar)

Afbeelding

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:13

Diaz schreef:
Verder lopen janken op de huidige stal.. er is 1 stal, met strond aan de muren en alles is ZO smerig.. hebben ze Diaz daarheen verhuisd!! ;( Bordje eraf, alles.. en nu staat er een nieuw paard in haar huidige (door mij schoongemaakte) box.. _-:(
Ik voel me zo onwelkom nu! :r En Diaz liep zo de 'nieuwe' stal uit, naar haar oude plekkie.. die dus nu al niet meer voor haar is.. ;(

Het is dat ik geen dubbele huur kan betalen, anders was ik nu al weggeweest!!

Ik zou hier heel graag op reageren, maar ik houd maar wijselijk mijn mond..... Hier op Bokt over van alles en nog wat op stal klagen en daar niks erover zeggen....