Zeker wel! In februari komt hun nieuwe album uit Ben heel benieuwd, Lucidity vind ik echt een lekker album, met Marco, Sharon den Adel en Liv Kristine als gastmuzikanten/- zangeressen. Benieuwd wat ze er nu van gaan maken
Dat hoeft niet, mijn moeder heeft oude dia's ingescand en een tijdje terug aan mij gegeven. Was erg confronterend, veel haar en een sjaaltje over mijn voorhoofd
Ik had me vergrepen aan een groupie en dat vond m'n vriendje niet zo leuk. En m'n vriendje gitaarde in die band en dat deed ie best wel goed, dus toen moest er 1 van ons uit. En dat was ik.
Nou.... valt mee! Ik vind alleen jouw handschoenen en je vriendin eng
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 01-02-09 00:42
Geweldig Berdien
Laat zien Leon, dat kan er nog wel bij hier.
Grit
Geplaatst: 01-02-09 00:43
He, ben niet eng, gewoon korte ID crisis.
Ah Berdien, jij bent modern "eng". Mijn foto is van zo'n 18 jaar geleden. Niet zo'n duidelijke foto, maar zo ging ik dus over straat. En bij het uitgaan kwam dan nog de zwarte oogpotlood. Ik vond mijn schoenen ook zo geweldig. Zwart leer, beetje lomp met rood borduursel op de neus. Wow!
Hilarische tijden, ik in zo'n zwarte vleermuisjurk naar school, punten, zwarte ogen en een traan onder mijn oog getekend. En mijn vrienden maar aardig tegen me doen, dat ze überhaupt nog met me gezien wilden worden
Tuurlijk Leon, na onze foto's kun jij ze zeker plaatsen