[TI] [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:47

Laatste weekend van Maart!
Nee... ik zie die vent over het algemeen ook maar 1x in de maand of ik moet er langs rijden....
Begin februari weer betalen en dan maar vertellen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:54

O geen regelmatig contact dus ... vast succes met vertellen Knipoog

Nog 2 mndjes dus ongeveer ... schiet alweer op Cool

Doei! ga nog ff sociaal doen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 02:29

Goedeavond.. Was absoluud GEEN leuke avond
Ik was lekker aan het dansen, toen zag ik ineens een jongen over de grond gesleept worden.. Keek ik nog is.. Bleek het een oude klasgenoot te zijn.. Die werd buiten ook nog is van de trap geflikkerd.. Dus ik rende naar buiten met nog een paar.. Hij had een gebroken neus en 2 diepe snedes in zijn hoofd.. Overal bloed, hij had echt veel bloed verloren.. Dus ik heb hem geholpen, iets gehaald om zn wonden mee dicht de duwen, ambulance's gebeld, waren allemaal bezet blijkbaar. Was heel veel gebeurt in een dorp verder op..dus hij kon niet naar het zh.. Heeft een politie hem meegenomen.. Afijn, wij terug naar binnen.. Sfeer werd er niet beter op, iedreen werd bedreigt, toen ben ik maar naar huis gegaan..
Je kan niet eens meer normaal uitgaan .. Nu ga ik naar bed..
Tot morgen Doei!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 10:22

Tsja alcohol (en drugs) Stoom uit je oren
Goed dat je hem nog even hebt kunnen helpen!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 10:27

Goedemorgen,

Getverdemme Joyce, wat een avond.. Gezellig.. NOT.. Scheve mond
Wel goed dat je hem zo geholpen hebt! Heel sociaal! Ja

Geitenspeeltjes..
Wij hebben in de wei 2 grote betonnen buizen en hadden daar een soort van kippentrap op. Maar meestal speelden ze een soort van kiekeboe met elkaar in de buizen.
Verder een band inderdaad of een oud klimrek/speeltuig op de kop zien te tikken inderdaad.. Of een hondenhok wat hoger zetten met een trapje er naar toe en aan de andere kant ook weer een trapje er uit zodat ze er door kunnen lopen.
Of een soort wip geval idee..?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 10:55

Goeiemorgen!

He, bah Joyce, wat een vervelende avond! Boos!

Geitenspeeltjes, wij hebben hier drie grote betonnen soort bakken op elkaar gestapeld, daar spelen ze op, en eronder is het in de zomer lekker koel. Ook hebben we nog zelf op vier palen een soort plateautje met trappetjes gemaakt, hij staat nu op instorten, maar ze hebben er wel lol op. Overigens gaan wij waarschijnlijk de geiten wegdoen, 't wordt allemaal wat te veel. Had ik misschien eerder moeten bedenken, maarja 't is zo leuk he?

Grid: Jammer van je sollicitaties!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 11:21

Goedemorgen!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 11:30

Hoe bedoel je dat het allemaal wat te veel wordt, Marleen?
Hebben jullie er veel trouwens?
Waar hebben jullie dat plateautje van gemaakt? Zou dat bestand zijn tegen een shetlander die er ook wel eens bij zal lopen? Knipoog

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 11:51

Kom ik beneden, ruik ik lekkere broodjes.. Hmmm Lekker broodje uit de oven met gesmolten kaas dr tussen Lachen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:28

snowdon schreef:
Hoe bedoel je dat het allemaal wat te veel wordt, Marleen?
Hebben jullie er veel trouwens?
Waar hebben jullie dat plateautje van gemaakt? Zou dat bestand zijn tegen een shetlander die er ook wel eens bij zal lopen? Knipoog

Teveel in de zin van een fulltime baan, hondenpension, paardjes in pension.... Als ik om half zes uit school kom, en Mees heeft dagdienst moet ik dus alles voeren en verzorgen, en da's soms teveel. De kippen maakt niet zoveel uit, die hebben een voersilo, en lopen in de wei, maar de geiten moet je toch altijd weer hooi geven, brok geven, soms al in het donker. In de zomer vind ik ze superleuk, maar in de winter is het vooral werk.
We hebben er overigens twee, waarvan 1 waarschijnlijk drachtig! Knipoog

Dat plateautje is hier wel bestand tegen shetlanders, Max (je weet nog wel) liep er wel eens bij om het teveel aan gras op te eten. Gewoon allemaal goed vastmaken.

Lekker Joyce, gebakken broodjes!

Hier schijnt het zonnetje zo lekker dat ik de paarden even op een afgezet stukje lekker gras heb gezet, blij dat ze zijn! 'k Ga zo even foto's maken...

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:30

Hier schijnt het zonnetje ook heerlijk! Lachen

Klinkt heel leuk Marleen!

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:34

owh prada
wat een K*T avond...

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:35

Ladies en heren, ik ga ervandoor!
Slaap vanavond op de camping, omdat ik morgen wedstrijd heb! Duim voor me! Tot morgen Doei!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:38

Heeeel veel succes Joyce! Wat ga je rijden, dressuur of springen?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:43

Succes morgen Joyce! Pling

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 13:18

goedesmiddags.

Succes Prada!

Blackstar: ben benieuwd naar je tuig Lachen

Grid: jammer van de sollicitaties.

Leon: sorry geen verstand van geitjes, vond het vroeger al moeilijk genoeg ze in de omheining te houden Clown

Silas: Silas gaat super Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 13:20

Succes morgen Joyce!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 13:56

Heb net even foto's gemaakt. Shetjes wilden er niet op, en nieuwe welshje was op buitenrit... maar hier onze drachtige dames en een zielige Banbay!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 15:22

Hallo Iedereen!

sorry heb bijgelezen maar niets blijft hangen sorry Vriendjes zijn?

sorry voor hte ego berichtje
Maar het gaat niet zo heel goed tussen wilco en mij... ztten een beetje in een giga dip. Er is van alles gebeurd, en egelijk te weinig over gepraat. Dat er te weinig gepraat is is ook voor een deel mijn schuld, maar wilco is al helemaal geen praten. En dt makt het er allemaal niet makkelijker op.
Mijn hoofd zit helemaal vol, heb de laatse week ook slecht geslapen. Heb even rust nodig om alles goed op een rijtje te zetten. Darom hebben we ook besloten dat co een tijdje wee nar huis gaat. Ik wil even rustig na denken.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 15:54

Ben vandaag helaas niet naar Wijnegem geweest. We zijn eerst naar een mega winkel geweest waar je en boodschappen kunt halen, kleding, tv's, playstationspellen, boeken en veel meer.
We gaan wel een keer wanneer Daan er niet bij is. Toch makkelijker winkelen zonder kind.

Ik zal zometeen mijn moeder's fototoestel meenemen naar stal en daar een foto van maken.

Ben net even bij Finnegan geweest. Het eerste kind van Black. Jeetje wat is hij al groot geworden zeg. Hij is al iets groter dan zijn moeder en hij is nog niet eens 3. En ik hoop dat hij nog verder de breedte in gaat. Mooie diepzwarte vacht.

Prada, rot avond gehad. Je kan tegenwoordig niet eens eer lekker uitgaan.

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 16:02

bale janet Ach gut
leuke fotos grr
leuk veulentje van black Blackstar

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 17:08

joyce: wat een rot avond zeg. Hier in de buurt in dicotheken gebeuren dat soort dingen niet vak gelukkig. Misschien omdat boeren nogal makkelijk zijn. Ze bieden elkaar liever een biertje aan dan dat ze elkar verrot slaan.
black: bij veulentje geweest, heb je foto's? Ik ben eigelijk wel benieuwd naar je tuig, wat voor maat is het?

Ben net bij piaffe geweest, 2 nieuwe halsters voor dundee gekocht. 1 met groene, gele en roze strepen en 1 met donker en licht bruine strepen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 17:13

He Janet wat jammer dat jullie in zo'n dip zitten!
Misschien wel goed even een tijdje elkaar de ruimte geven, ik hoop dat jullie weer terug bij elkaar komen en dat jullie er goed over gaan kunnen praten.. Sterkte.. Ach gut

Wat een middag.. Ik moet even alles laten bezinken voordat ik met verhaal kom.. Scheve mond

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 17:19

We zijn niet definitief uit elkaar, het is gewoon een pauze. zodat ik alles op een rijtje kan zetten. Ik weet dat ik super veel van hem hou en hij van mij.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 17:36

Nou.. Eens even kijken.. De schrik zit er nog goed in.. Scheve mond

Vanmiddag gingen Maya en ik op pad met Amy, lekker een rondje mennen.
Ging heel goed, heb zelf ook een flink stuk gestuurd. Amy was flink actief, liep lekker door en we werden vergezeld door de harde wind, maar geen problemen.. Lekker draven, mooi rondje Ja

Onderweg kwamen we nog 2 stalgenootjes tegen met hun paarden en toen werd Amy was lastiger, maar bedaarde alweer snel. Weer een lekker drafje op richting huis. Lekker de wind in de rug, dus was nog best warm!

Toen ging het mis, ik weet niet meer precies hoe of wat, maar het kwam er op neer dat Amy schrok, in de berm raakte en onze kar dus ook. Amy liep recht op de sloot af en op een gegeven moment kwam onze kar met een wiel in de sloot en daar ging het hele zooitje..
Ik weet nog dat ik mijn maag voelde, net als in de achtbaan en ineens stonden we stil. We lagen in de sloot, Amy was in de val gedraaid en lag met dr achterhand onder de kar.

Mijn eerste reactie was nogal droog, 'moet ik nu 112 bellen' maar 3 seconden later drong tot me door wat er was gebeurd en heb ik mijn camera de weg op gegooid, ik zat foto's te maken namelijk! En zijn we als een gek tuig gaan losmaken, alle riempjes die we konden vinden hebben we losgemaakt. Uiteindelijk stond Maya daar met Amy midden in de sloot. Er stond gelukkig niet teveel water in!

Er was ook al een meneer gestopt die aan het fietsen was en die ging hulp halen en ook stopte er nog een auto. Ondertussen had ik mijn ouders gebeld en mijn broer kwam er ook al aan. Maya was uit de sloot geklouterd en had Amy uit de sloot laten springen. Even gekeken of ze niks mankeerde, maar godzijdank had ze alleen 2 krassen op dr neus. Wij zelf mankeren ook niks, tenminste mijn pols speelt wat op, en mijn been. Maar niks ernstigs.

Maya is met Amy naar huis gelopen en ik met mijn vader naar stal gereden om een trekkabel. Martinique dr vader was er ook en die is met mijn vader naar de kar gereden waar mijn moeder en broer het tuig uit de sloot aan het vissen waren.
Amy was gewoon rustig en hebben we met een deken op stal gezet en terug naar de kar. Toen we aankwamen hadden ze hem er net uit. Er was niks aan mijn kar.. Dus dat is ook weer een geluk!

Toen de kar naar huis gebracht en alles bekeken. Er is 1 riempje van mijn tuig kapot en een stuk hout uit een plak van de kar. Verder mankeren we alle 3 niks. Dus het is heel erg goed afgelopen. Maar ik ben zó geschrokken.. Het had vele malen erger af kunnen lopen!

En Maya.. Sorry dat deze middag letterlijk in het water viel.. Ik weet het, niet mijn schuld. Maar echt, ik voel me zo rot.. Hardstikke bedankt voor al je hulp en gewoon alles.. Ben je hardstikke dankbaar!!!