Ontzettend stoer dat jullie er naar toe gaan. Sterkte! Ook voor hun!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
= niet bijgelezen
en moeder heeft er nu ook 1 met heel mooi kleurtje
chocoladebruin bont (staat op papier wel zwartbont
dat is t echt niet
eerder donker koffievos of zo)
. Kerst komt eraan dus huisje leuk maken en cadeautjes kopen. Verder 4 en 5 januari MBa examens dus moet ook leren... en nu zover al mijn werkzaamheden af alleen maandag nog en dan vrij
(ja was gezellig
)
--> t was de 1ste x wat drukker binnen, maar t was mooi genoeg om in de buitenbak te gaan 

Tinkermuts schreef:Goedemorgen, nou ja goed.............................
Moet even mijn ei kwijt, vannacht belde 1 van onze beste vrienden op, hij zei, ik heb niet z'on goed nieuws, Isa is overleden............
Isa is hun dochter van 5 maanden, ze is gistermiddag in het gastgezin overleden aan de wiegendood, ze is naar het ZH gebracht en pap en mam zijn naar het ZH geracet, aldaar de dood werd vastgesteld.......
Wat een verschrikking, wat erg erg, we hebben er hier geen woorden voor, zojong, zo lief en de wiegendood is nog steeds z'on vaag iets.
We gaan vandaag naar ze toe in de hoop een beetje steun te kunnen geven, ze hebben vannacht thuis geslapen met hun dode kindje tussen hen in, het is gewoon ontzettend oneerlijk, ze waren zo blij met Isa...![]()
Sorry voor het trieste verhaal maar moest het ff kwijt, weet namelijk niet goed hoe ik hier mee om moet gaan................
Het was zo'n onwijs lieve hengst!!!

Wat erg voor je vrienden. Ik hoop dat je ze veel steun kunt geven.
desillies schreef:ppppfff al die frustraties voor niks dus (gelukkig!)
Zo maar lekker rustig gestapt en een klein stukkie in galop, maar het is zo ongelofelijk nat dat het te gevaarlijk is om te crossen... Dus overal weer eens over nagedacht, zo ook van TM haar vrienden.... Kon je het maar voorkomen!!