Nientsje mocht die niet passen. Ik zoek nog een bruine! Ooit wil ik de springset in cognac net zoals mijn laarzen staat mooi bij zijn kleur.
chimello
Geplaatst: 17-11-15 00:31
Is het erg dat Bones kleinste gaatje cob heeft in z'n hoofdstel? Durf te wedden dat pony zelfs past.
J_E
Geplaatst: 17-11-15 11:11
Och Gi past ook pony puber Noeka niet meer
Mooi hoofdstel!
Wat vervelend dott! Goed dat je je niet uit het veld laat slaan. En idd niks van een ander aantrekken. Misschien is het handig als je iemand met goede tips bij je hebt als hij weer gaat?
Leuk grondwerk. Pakt ze het goed op met de regenjas?
Ja opzich wel! Ze springt niet meer weg, maar kijkt nog wel boosjes Komt goed, ik blijf gewoon oefenen.
Binnenbak is toch wel lekker met dit weer. Vandaag weer poging doen tot rijden.
jorretje
Geplaatst: 17-11-15 12:01
oh oh nientsje! Jij hebt écht een hoofdstel tick Maar het staat hem ook gewoon allemaal.
Dott Gewoon bij jezelf blijven en je eigen gevoel volgen. Het wekt allemaal toch altijd het best als het is is waar je achter staat. En ach wat weten die omstanders nou? Die kennen jouw paard toch niet, zoals jij hem kent?! Je krijgt het wel weer onder controle, komt goed!
Hihi ook ik heb al een 4 jarig jubileum gehad, heb Gijs alweer 4 jaar geleden opgehaald bij de fokker, wat gaat de tijd snel!