Jammer van de bijrijder. Lijkt me sowieso wel moeilijk om iemand te vinden waar je het goed mee kunt vinden en die qua rijden goed bij je past.
Ik weet zo niemand die op zoek is naar een Tinker.
Ben benieuwd hoe de trailer er uit komt te zien Niene!
Zijn er nog meer liefhebbers voor de rit in Markelo a.s. zondag? We verzamelen om half 12 voor een rit van 2 uur ongeveer.
Hier is alles rustig. Bij Aranka begint haar buik nu opeens echt wel te hangen. Gisteren de hoefsmid gehad en dat deed ze toch mooi weer braaf

Quint is naar een nieuw baasje gegaan. Wel jammer, maar het gaat teveel gedoe opleveren omdat mijn man als 3e paard alleen een hengst wilde. Quint heeft het daar mooi getroffen in ieder geval. Wij hebben haar te klein gebleven hengstje overgenomen. Hij gedraagt zich uitstekend tussen mijn andere pony's, dus dat is leuk. Iedereen blij. Hij heet Givenchi, is bijna 3 jaar, misschien een minder sprekend koppie en wat minder stoer dan Quint, maar zeker net zo braaf en erg lief koppie! Eindelijk geen gedub meer over hoe en wat met de paardjes, daar was ik wel klaar mee. Zal eens kijken of ik vandaag tijd heb om wat foto's erop te zetten.