) maar we hebben er echt geluk mee gehad! Want paar uur later is het hier serieus beginnen sneeuwen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar we hebben er echt geluk mee gehad! Want paar uur later is het hier serieus beginnen sneeuwen! Calypso84 schreef:Ik vind het een mooi paard hoor Sophie! Hij mist alleen de typisch sokken die de tinker heeft ,maar vind de bouw er goed uitzien.
(maar ik heb 0,0 verstand van tinkers)
.. maar ik vind het paardje er goed en mooi in verhouding en kwa bouw uit zien!! En wie weet inderdaad gewoon een keurinkje of iets toch? kijken wat ze zeggen!
Hier wilden ze niet binnen gaan staan, lag een heel laagje sneeuw op hun rug (wilde bijna klacht gaan indienen omdat mijn bruine en zwart paard gepaardnapt waren en er 3witte in de plaats waren gezet
)
Ze vond in het schuilhok staan leuker
), maar daar zijn nu GIGANTISCHE ijsplekken, en ik vraag me eigenlijk af vanwaar die komen
Dus ik denk niet dat dat zo verstandig is? (Er is geen water onder.. dus geen meertje ofzo, gewoon 2 grote ijsplekken, als je doorzakt, zit je eigenlijk op de bodem) Het kriebelt om ze in de grote wei te zetten, die staat er fantastisch bij! Maar we wouden die wei sparen om in de lente weer veel gras te hebben.. Maar aangezien alles bevroren is, zou dit toch geen kwaad kunnen? Toch? Voor één dagje..
Goed idee van het hooi, zal een paar plakjes leggen. Ik wil eigenlijk heel graag enkele mooie galop-sneeuwfilmpjes, en ik denk als ze in die wei staan, dat ze wel uit hun dak zullen gaan
Is inmiddels toch al een paar maanden geleden..
sorry sorry, maar zo kan ik mijn punt wel duidelijk maken met wat voor tinker ik zoek.