Ben ik de enige die bijna alles gewoon maar doet?
Pff kom ik vanochtend op het werk, denk ik.... oliebol er staat een 8 ipv een 7..... was ik dus een uur te laat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bekend wel
Ik heb geen probleem om m'n nek meer te breken, maar hangt er wel vanaf op welk paard en voor wie tegenwoordig...
Maar ik moet toegeven dat ik het niet altijd even goed kan bevatten als mensen bang zijn...
Ik ken dat namelijk niet echt op die manier, wel onzeker over een situatie, of onvertrouwen in de situatie, maar pure angst? Nee.
Bijv, alleen gaan mennen, en dan dus alleen op de wagen. Of zonder zadel op buitenrit richting het (drukke) strand. Of met andere paarden op buitenrit zonder zadel. Maar op de een of andere manier fietsen we overal doorheen met haar.
Ik was happy met zo'n brave knol als Aman... 

dan had je het waarschijnlijk nodig
Kunnen ziggy en dundee dan ook mee? (ergens in omgeving/ bij buren
staan) of blijven die thuis?
en met Say zonder zadel soms ook want daar zit ik gewoon (nog) absoluut niet lekker op heb geen "houvast"
maar alles doorstaan
(dankzij mijn vriendin
)
en dus idd ook als mijn vriendin of instructrice zei dat ik het kon
ff dat steuntje in de rug idd

en ook zeer kalm kan blijven in toch wel bennarde situaties enzo en ook wel hou van wat aktie in het bos enzo
maar dus wel met paarden waar ik een goed gevoel bij heb
en anders dus held op sokken

ellieellende schreef:Gister werd ik met verbazing aangekeken toen ik Niamh vastzette aan de trailer en vervolgens op mijn gemakkie alles uit de auto haalde.... Ik doe dat zonder erbij na te denken, totdat er al 2 mensen hebben gezegd; goh die is wel heel braaf! Met in hun handen een stuiterend hinnekend paard die al 6 x op de tenen gestaan had! pfffff je kijkt je ogen uit op zo'n dag.
En dan de dooddoener; maar ja, het is ook een tinker he? die zijn altijd braaf! uhuh!
alleen dat laatste hebben ze bij mij nooit gezegd
wel de vraag óf het misschien toch wel een tinker was want die kenden ze niet in dat kleurtje

ik krijg mijn paard dan namelijk niet meer uit de trailer
Nigel staat dan wel de héle tijd om zich heen te koekeloeren en zal niet echt braaf stilstaan, maar in de trailer zadelen vind ik gewoon eng...
vervelende is dat ik rijden wel leuk vind, anders was het heel simpel
) _janet_ schreef:Het is wel de bedoeling dat Ziggy en Dundee mee gaan. Maar dat gebeurd nog niet gelijk. We willen eerst alles een beetje op orde hebben in huis, en dan eventueel lang bij huren of kopen.
Ik was erg blij dat jij mee was met dat weekendje putten, Sayla straalt ook zoveel rust uit voor de andere paarden. Ziggy was net haar schaduw

soms wordt ze juist opgejut door degene naast (achter/ voor) haar en dan kijken ze elkaar zo aan van "zullen we" en dan moet ik echt súper opletten anders zegt Say tegen dat andere paard "ja nu" en weg zijn ze
wel heb ik haar dan weer binnen 2 tellen terug als het moet, maar toch is ze dan de hele weg wel wat heter
daar kan ze echt enorm drammerig van worden en moet ik echt streng zijn
het "nu even niet" gevoel krijg ik dan