Hier ook niet veel blijven hangen. Vandaag is Dianne bij me gweest, wat weer ouderwets gezellig. We hebben samen zitten toekijken hoe Mich zijn dartbord probeerde op te hangen, tja helaas dit is niet gelukt, het kastje waar die in moest was te klein En het bord draaide rond, nog wat dingen geprobeerd maar niks lukte hihihihi. Daarna zijn we naar stal gegaan en heeft Dianne nog wat foto's van mij en Noa gemaakt en van Noa in de grote bak. Hoop dat ze mooi zijn geworden.
Van mijn kant nog wat foto's: in de avond.
Met haar berg hooi tot aan haar knieën
En tietjesss
Heb vanaacht foto's gemaakt van Mich die lag te slapen hihihi hij lag er zo lief bij Zijn wel vrij donker maar er staat er nu 1 op mn mobiel als achtergrond (hoe bedoel je verliefd )
Door jou staat heel m'n leven op z'n kop, en zonder jou kop ik er nooit meer bovenop, ik ken mezelf niet meer en niets is meer vertouhouuuwd, dat komt allemaal DOOR JOU
CP leuke foto's en ja je moet hem dan ook niet over het hek jagen Deed Say in begin trouwens ook wel eens maar nu al JAREN niet meer
Begint schot in te komen bij Santa
Janet idd ligt soms net aan model/ merk hoe het zit (ze doen maar wat lijkt t soms ) maar nu dus goed passend en mooi Bling Bling Universele bakplaat wat moet je daar nu mee
Ah aniek da's balen hopelijk ondertussen toch op 1 of andere manier thuisgekomen
haha droog filmpje
Ah Joyce Mooi en weer werken op de camping
Lies gezellig onverwacht bezoek gehad
En bij Noa begint het ook al ergens op te lijken en idd daar zeg je wat *ikke jaloers op voorplukgroei*
Ennuh Ja mensen het is weer zover ben weer enorm aan het twijfelen of nu zal laten dekken dit jaar maar ik heb nog ff
Vandaag wel heerlijk aan dubbele lijnen gewerkt maar achter der aan lopen daar heeft ze t nog steeds niet op dus dat heb ik maar niet teveel gedaan ...
Verder last van "de ziekte van nies" pff ontzettend irri zeg