Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
grrr schreef:Jammer van je tuig Black, maar als je er toch niets mee doet? En boven mij staat misschien al een gegadigde????![]()

fijn dat t lijkt mee te vallen, hopelijk is ie snel weer de oude ...
lange dagen en veel helpen/ afhebben enzo (klinkt bekend)
leuke site 
lekkers voor de paardjes
balen van je ma zou denk second opinion of zo aanvragen
Leon + arjans nieuwe auto is er
maar Say is niet voor kar beleerd 
en dagen beginnen eindelijk af te tellen
maandag DA bellen ...
(stond trouwens ook niet duidelijk in vacature dat ging meer over projectmatig zijn e.d.) voor de rest was het gesprek súper gezellig

, maar denk dat ik dat wel kan
en hij vond het ook wel goed gesprek zei hij, maarja moest voor bedrijf meteen ALLEEN aan de slag kunnen
en je bent dus ook alleen in de regio (heel ZUID) dus is misschien ook wel érg eenzaam
weet ook niet of ik dat uiteindelijk wel zo leuk zou vinden ...

maar of dat handig te maken is 
heb nog werk dus is geen MUST, maar ben gewoon op zoek naar iets dat echtbij me past... "Dé Baan"
dus dan moet het ook gewoon van alle kanten klikken enzo... als dat niet zo is dan is het vast Dé baan ook niet

maar solliciteer jij nou omdat het moet, of omdat je weg wilt..? Jammer dat de solli's op zich verder niks waren...
Ik (lees, pa) heb een kruiwagen uit het jaar nul ofzo... zolang de banden goed zijn gaat het wel
Met zo'n gietijzeren bak nog
Vind die lichte dingen niet fijn.
Ben benieuwd als hij uiteindelijk in het span loopt
Zal vast ook machtig tonen 
Wijnegem kan je meer lekker eten...

Aanhangertje huren is ook weer zowat voor zoiets even snel halen. Maar grappig dat jij dat ook noemt, grid! Wij zaten er nog over na te denken en zien nog niet echt voor ons wat die geiten nu eigenlijk aan zo'n tractorband hebben 

Citaat:Die drainagebuizen (van beton toch?) zat ik ook aan te denken, maar hoe krijg je die vervoerd als niet-landbouwer zijnde...

Sorry, was hardop aan het denken... 
)
Zou dat legaal mogen?
Omdat ik weg wil
vandaar ook geen "haast" en is eigenlijk wel leuk dat ik "overal" wordt uitgenodigd voor gesprek 
maar had dus niet verwacht dat men ZO alleen "in den lande" zou zitten (had een klein "team" of zo verwacht maar is dus echt maar 1 iemand in elke regio) en er dus ook geen collega/ mentor beschikbaar was om je in te werken 
geen collega's die je tegenkomt/ wat "bij kan kletsen"/ ervaringen uit kan wisselen ofzo
dus toen leek t me ook al minder 

weet niet of t legaal is maar zouden ze het merken of erg vinden 
Geen idee hoe dat legaal zit...
Damn zeg.. het is al bijna zover voor jullie he 
Hopelijk zie je dan wel iets wat je wel leuk vind
Als het weer mee zit...
Da's altijd leuk om terug te zien