[TI] [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 22:58

Ga je je zigeunertuig verkopen, Black?

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:03

Ja. Ik doe er niks mee. En het ligt er maar, en het komt er toch voorlopig niet van om een cursus met haar te gaan doen. Dan moet ik eerst weer een boel vertrouwen kweken in het mennen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:04

Oh jammer zeg dat je het weg gaat doen!
Heb je er misschien een foto van? Lachen

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:09

Nee, foto staat ergens hier op een topic. Staat ook een foto bij van een gareeltuig.
Ik vind het zonde dat het boven op zolder ligt en maar ligt te liggen. Vandaar dat ik nu de stap heb gezet om het rustog aan te gaan verkopen. Het tuig staat nog niet op marktplaats of iets dergelijk. Maar zo tussen neus en lippen door is het wel te koop. Het is trouwens vandaag voor de 2e keer op een paard gelegd om te passen. Meer is er nog niet mee gedaan.

silas

goedenavond....

Vandaag zo trots op mijn kanjer!!!
Hij heeft vandaag voor de grote zware sleep gestaan, helaas geen foto's kwam daarvoor handen tekort... tweede keer en dan al de grote sleep....!!!
heel misschien gaat ie morgen al voor de kar

wat zal je vraagprijs zijn blackstar??

grrr

Jammer van je tuig Black, maar als je er toch niets mee doet? En boven mij staat misschien al een gegadigde???? Duivel Clown

Wij hebben een dure kruiwagen op twee wielen gekocht.... is gewoon veel makkelijker voor al die bakken mest die hier uit de wei komen.

Wij gaan lekker slapen, truste!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:10

grrr schreef:
Jammer van je tuig Black, maar als je er toch niets mee doet? En boven mij staat misschien al een gegadigde???? Duivel Clown

Ikke? Nee, ik heb net nieuw tuig.
Maar ben benieuwd hoe het er uit ziet enzo.. Schijnheilig

Wat leuk Angelique! Super dat hij het zo goed doet!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:13

ja ben zo trots!!!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:13

Ja, dat gevoel ken ik helemaal.. Clown

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:14

Silas, mijn vraagprijs is 350 euro. Omdat er nog nooit wat mee is gedaan. Ik zal proberen binnenkort een foto ervan te maken. Misschien op Black of ander los. (bedenk me net dat ik dan wel eerst mijn fototoestel aan praat moet krijgen)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:21

Silas gaat lekker!

Nice Marleen, zo één willen wij er ook nog Haha!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:24

Silas, dat gaat goed.

Ik ga slapen. Trusten.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:24

silas gaat top...

wat voor een tuig is het? wat was de nieuwprijs?
is het leer? en zijn de gespen van roestvrijstaal?
wat een vragen he

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:54

Doei!

Welkom simone

zie weer leuke foto's voorbij komen Dromen

grr Ach gut fijn dat t lijkt mee te vallen, hopelijk is ie snel weer de oude ...

Janet druk ook school Ach gut lange dagen en veel helpen/ afhebben enzo (klinkt bekend)

Sil had er zin in Duivel

Guppekop maar ff naar school Haha! leuke site *LOL*

Prada zadel ziet er goed uit!! Vork lekkers voor de paardjes Ach gut balen van je ma zou denk second opinion of zo aanvragen Knipoog

Cool Leon + arjans nieuwe auto is er Hyper!

Silas voor grote sleep Sigaar

En Blackstar zigeunertuig te koop vind dat zo leuk Pling maar Say is niet voor kar beleerd

Met Sayla gaat nog steeds goed Ja en dagen beginnen eindelijk af te tellen Nagelbijten / Gniffelen maandag DA bellen ...

Sollicitaties trouwens niks geworden --> bij de ene moest echt kennis ruimtelijke ontwikkeling hebben en dat heb ik niet Clown (stond trouwens ook niet duidelijk in vacature dat ging meer over projectmatig zijn e.d.) voor de rest was het gesprek súper gezellig Haha! Koffie (of thee)!
Bij andere zochten ze iemand met Saleservaring... heb ik ook al niet Nagelbijten / Gniffelen , maar denk dat ik dat wel kan Ja Bloos en hij vond het ook wel goed gesprek zei hij, maarja moest voor bedrijf meteen ALLEEN aan de slag kunnen Whoosh! en je bent dus ook alleen in de regio (heel ZUID) dus is misschien ook wel érg eenzaam Bloos weet ook niet of ik dat uiteindelijk wel zo leuk zou vinden ...

Dus op naar het volgende Cool

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:03

Is Arjans auto en ik mag er van meegenieten Haha!

Zigeunertuig wil ik ooit nog wel, maar eerst andere dingen Lachen

Jammer van de sollicitaties grid!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:04

Iemand van jullie enig idee om zelf wat te maken voor geitjes om te klimmen? Ik kan nergens iets te koop vinden en we zijn niet echt megahandig Clown

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:15

Uh heb hier wel eens een tractorband in weitje zien liggen of zo'n haspel (van dikke kabel van electro bv) of je ziet van die trapachtige planken schuin tegenelkaar Knipoog maar of dat handig te maken is Verward

Ach vind het niet zo érg Knipoog heb nog werk dus is geen MUST, maar ben gewoon op zoek naar iets dat echtbij me past... "Dé Baan" Cool dus dan moet het ook gewoon van alle kanten klikken enzo... als dat niet zo is dan is het vast Dé baan ook niet Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:16

Een soort trap / bank idee? En dan daaronder ruimte zodat ze kunnen schuilen? Drainage-buizen (voor de sloot) zijn ook een idee. Mijn oom had die dingen in de wei liggen...

Ben benieuwd naar foto's van de auto Arjan / Leon Vingers aflikken Haha!

Grid... ik ben een zeef Bloos maar solliciteer jij nou omdat het moet, of omdat je weg wilt..? Jammer dat de solli's op zich verder niks waren...

Felies met je kruiwagen Marleen Clown Haha! Ik (lees, pa) heb een kruiwagen uit het jaar nul ofzo... zolang de banden goed zijn gaat het wel Haha! Met zo'n gietijzeren bak nog *LOL* Vind die lichte dingen niet fijn.

Ang, top dat ie al voor de sleep heeft gestaan!!! Haha! Ben benieuwd als hij uiteindelijk in het span loopt Ja Zal vast ook machtig tonen Lachen

Veel plezier nog met shoppen Blackstar! Ze hebben daar werkelijk góddelijke koffie bij een van die restaurantjes (naam ben ik kwijt, maar hij zit achter het Australian Ice corner in een hoekje). Nee... dat was Waasland Bloos! Wijnegem kan je meer lekker eten... Clown Haha!

Felies nog met je zadel Joyce!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:21

Ja ik had al gebeld voor een gratis op te halen tractorband, maar dat ding is 1.60m breed volgend die man en dat gaat niet in de auto passen Tong uitsteken Aanhangertje huren is ook weer zowat voor zoiets even snel halen. Maar grappig dat jij dat ook noemt, grid! Wij zaten er nog over na te denken en zien nog niet echt voor ons wat die geiten nu eigenlijk aan zo'n tractorband hebben Clown
Die drainagebuizen (van beton toch?) zat ik ook aan te denken, maar hoe krijg je die vervoerd als niet-landbouwer zijnde... Vork

Stom dat niemand van die klimrekken/trapjes tweedehands te koop zet Verdrietig Knipoog

*trap/bank idee ben ik nog over aan het nadenken hoe je dat bedoelt Maya* Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:27

Citaat:
Die drainagebuizen (van beton toch?) zat ik ook aan te denken, maar hoe krijg je die vervoerd als niet-landbouwer zijnde... Vork

Jaaaaaaa.... details Schijnheilig Clown

ROFL Sorry, was hardop aan het denken... Haha!

Trap / bank idee kan heel simpel. Denk een trap in van 3 trede's, dat maak je, maar dan met hele brede 'tredes'. Beetje zo'n ere-podium idee? Maar dan met niet te hoge verschillen, en dan eronder een boog-idee maken, zodat ze eronder rechtop kunnen staan.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:29

ach zo! Pling

Dat moet wel lukken... met van die platen, mdf ofzo
(dat weet Arjan beter dan ik... Bloos)

Ik had ook al als idee om in de gemeentelijke bosrand hier tegenover wat losliggende boomstronken op te halen Huilen van het lachen Zou dat legaal mogen? Tong uitsteken

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:31

Haha! Omdat ik weg wil Knipoog vandaar ook geen "haast" en is eigenlijk wel leuk dat ik "overal" wordt uitgenodigd voor gesprek Nagelbijten / Gniffelen
Toen ik bij de ene hoorde over dat het specifiek op Ruimtelijke ontwikkeling was, had ik eigenlijk meteen zoiets van Nee dat is het dan ook niet Bloos
De andere leek me echt heel leuk *LOL* maar had dus niet verwacht dat men ZO alleen "in den lande" zou zitten (had een klein "team" of zo verwacht maar is dus echt maar 1 iemand in elke regio) en er dus ook geen collega/ mentor beschikbaar was om je in te werken Scheve mond
Dat zou dan denk wel heel "remi" zijn Bloos! geen collega's die je tegenkomt/ wat "bij kan kletsen"/ ervaringen uit kan wisselen ofzo Bloos! dus toen leek t me ook al minder Nagelbijten / Gniffelen

GRR nieuwe kruiwagen Cool

[edit] Leon --> ze staan op en in de tractorband erin slapen vinden ze ook leuk Clown weet niet of t legaal is maar zouden ze het merken of erg vinden Schijnheilig

Zo paar plateau's moet idd eigenlijk ook neit zo moeilijk zijn ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:34

Dikke boomstammen zijn ook goed idee Ja Geen idee hoe dat legaal zit... Clown Damn zeg.. het is al bijna zover voor jullie he Haha!

Ik snap Grid Ja Hopelijk zie je dan wel iets wat je wel leuk vind Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:39

Jaaa, half februari gaan ze cultivatoren Hyper! Als het weer mee zit...
Dus hebben nog eventjes de tijd om een foto VOORAF te maken om zoveel mogelijk aan veranderingen vast te leggen van akker tot paardenstek Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:45

Cool Da's altijd leuk om terug te zien *LOL*

Heb je het ondertussen trouwens al verteld? In april verhuizen of was t maart al ?! Dromen