Afijn.. Kga naar bed..
Morgen weer gaan werken.. Kga t maar weer proberen.. Nog steeds een beetje wee gevoel in mijn buik, maar dat zal wel over gaan..
Weltrusten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig hielp een fietser achter me me.. Hij stelde me gerust.. Dat het niet mijn schuld was enzo

Maya schreef:Ik val niet op lang haar, dus die mag je zelf houden

Maya schreef:Die gozer van Prison Break is ook not bad.. maar ik denk dat ik toch haar prefereer...

Maya schreef:Paard incl. zadel mag je trouwens wel afleveren hoor, daar heb ik geen bezwaar tegen

) die nam me ineens mee en toen schrok ik ineens wakker van een hoop gegil.. Bleek dat de buren weer bezig waren, twas 4 uur.
Anyway, kon bijna niet meer in slaap komen.. Dus na wat draaien en keren ben ik dan toch in slaap gevallen.. Alleen nu ben ik zo gaar.. 

Maar goed, goedemorgen allemaal! Ik zal zo weer eens even naar King eens zien hoe het met zijn been is. En vanmiddag... Ga ik een navelpiecing laten zetten!!

(altijd leuk)
Denk alleen niet dat vriendje het leuk vind als ik beschuit ga eten met andere mannen...