Ja Dott laat je niet kennen. En het is idd bekend terrein. Op de clubkampioenschappen zijn ze heel vriendelijk ze geven je gewoon de tijd als er iets niet helemaal zoals gepland gaat.
Ach, opgeven doe ik ook niet. Dan zou ik hem moeten verkopen. Ik schaam me gewoon enorm als ie zo doet, maak me dan te druk over "de mensen aan de kant" en blokkeer dan in wat ik moet doen. Nu achteraf denk ik, ik had hem na de laatste ruiter gewoon nog 2 keer dat parcour door moeten rijden, of vaker, tot ie het wel normaal deed. maar ja, dat bedenk ik dan op het moment zelf niet.
Heb zac volgend jaar ook alweer 4 jaar Hij is ook mijn maatje en ben heel gek op hem, maar met dit soort dingen merk ik dat ik moet leren hoe ik het op moet lossen. Want ik dacht dat ik er genoeg aan gedaan had (normaal was het altijd zo dat als ie klaar was met bokken, we weer normaal door konden). Dit knoerhard door het parcour gaan is nieuw
Ik ken iemand, die haar paard was altijd zo stout op wedstrijd, waar ze niet mocht straffen. Thuis altijd braaf. In de trainingsronde ook. Maar zodra er wedstrijd was wist ie dat hij niet op zn sodemieter kreeg.
Tot ze hem 1x wel aanpakte. Nooit meer problemen gehad. Ze zijn zo slim!
Dott
Geplaatst: 16-11-15 19:00
ja, je kunt er niks van zeggen. Ik ga dan ook zoeken naar een oorzaak. Terwijl die er niet hoeft te zijn. Maar ga er veel te zwaar aan tillen. Soms ben ik echt een muts
Dott, ik heb hier ook zo'n draakje hoor En geloof me, die pak ik echt wel aan, ook op wedstrijd. Als je het niet kwaadaardig doet, of om je frustratie af te reageren, maar puur ter correctie, lekker schijt hebben aan de hele wereld!
Das sowieso waar, tis ook niet dat ik het niet aan wil pakken. Tis meer dat ik dan niet zo goed weet hoe. Nu achteraf denk ik wel: oh dit had ik kunnen doen, dat had ik kunnen doen. Maar op dat moment denk ik vooral: pony, doe eens normaal
Dott, inderdaad niets van aantrekken. Komt vast goed!
Oops I did it again Paaaaaars Achja wilde toch een nieuw hoofdstel om te longeren De jodphurs waren er niet in mijn maat maar die komen nog naar het filiaal
Lekker te longeren geweest bij de hengstenhouder. Was natuurlijk donker toen we terug moesten. Maar daar wisten wij wel wat op Ik had ook lampjes dus we vielen wel op
Ik heb nu ook 2 hoofdstellen te koop een zwarte rose onderlegd en een bruine wit onderlegd. Nog prima in staat maar wel gebruikt. 10 euro per stuk. Dus wie interesse heeft stuurt maar een pb
mooie foto van roos! Dat uittesten komt me wel bekend voor.. En met toeschouwers is het inderdaad minder leuk. Feike staat wel echt met paars wat heeft ze een leuk hoofdje nessa
Love paars! En hij is net een kerstboom zo! Lol! Maar wel handig!
Dottje. Volgende x brul je gewoon tegen hem of een poeier. Wat er in je opkomt.
Vandaag even proefjes geoefend nadat de bijrijder gereden had. En bij a afwenden knalde hij finaal door mn buitenbeen. Flats met de zweep. Iets harder als bedoeld was. ( Het kletste nogal ) maar hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Gelukkig!
Nientsje
Geplaatst: 16-11-15 23:08
Hoofdstellen zijn beide maat Full
Haha kerstboom Feike. Zo heb ik hem vanavond nog genoemd Paars is echt onze kleur