Ik snap er helemaal niets meer van. Ziggy kan ook makkelijk de bakstukken maat Full hebben. De riem waar de neusriem aanzit zeg maar die kan ook maat full zijn voor Ziggy. Alleen de neusriem moet groter, en de frontriem.
Op het fullhoofdstel wat ik nu heb, is de frontriem net zo groot als op een Xfull hoofdstel.
snowdon
Geplaatst: 07-04-09 15:10
Ziggy's hoofd is dus ietwat uit verhouding Hier heb ik er ook zo1 rondlopen..... Santa Kan alles verbouwen eer het past.
Inderdaad, wil je een echt goed hoofdstel op maat, dan moet je er 1 laten maken door een goede zadelmaker oid.
Grit
Geplaatst: 07-04-09 15:17
Ziggy ook op "bling bling" tour .
Ziet er aardig gevuld uit, de uier van Santa. Binnenkort een beebie
Paintlinger; dat soort hoofdbewegingen kan ook vanuit de rug of halsspieren komen. Vince heeft ook een tijdje raar gedaan met z'n hoofd. Net of hij stroom kreeg op zijn neus, zo'n felle beweging maakte hij dan. Ik was bang dat hij "headshaking" zou hebben, maar het kon ook zijn doordat hij spieren ging gebruiken die dit niet gewend waren. Hij heeft het sinds de winter niet meer gedaan, dus als hij nu in de zomer niet meer gaat doen, dan zijn het de spieren geweest.