Goedemiddag!
Mooie foto's en filmpjes Sita!
Berdien nieuwe rijbroek!
Banbay gaat gelukkig beter!
Magicmist ; Leuke foto's!
Janet moe 
Extra full is erg groot! Prada heeft cob/kleine full!
Gister les gehad, ze liep echt zo super! Heerlijk ontspannen.. Als ze zo zondag loopt! Ben ik dik tevree 
Gister belde de dokterassistend voor het eerst naar me moeder, hoe het ging. Terwijl het toch al geruime tijd geleden is dat die er uit is gehaald. Maar ze belde ook met de mededeling dat ze niet meer naar therapie hoefde omdat er al vooruit gang in zat
Ja zegt ze ; Ik kan me topje al bewegen, voor de rest nog niks. Maar toch hoefde ze er niet meer heen. Ze was behoorlijk kwaad iig, want ze heeft het nodig anders komt het gewoon niet meer goed
Ze gaat nu een verslag schrijven over die dag en het verloop ervan, hoe het is gegaan, hoe zij het heeft ervaren enzo, en dan gaat ze die aan de dokter geven. Nou er zal niet veel goeds uitkomen denk ik! Ze was echt kwaad, en ze wil ook niet meer in dat ziekenhuis geholpen worden! Wat ik erg begrijp...
Gister ook gelijk Prada haar nieuwe deken gepast! En die zit echt super! We waren gister ook nog even naar de Kortleve geweest, een dierenzaak hier in de buurt, hebben we een grote doos appels en een grote zak wortels gekocht voor 4 euro! Komt een foto nog van!