Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Proberen jullie dit jaar toe te komen aan deel 7?
Ik hoop dat je de documenten hebt terug gevonden. Veel plezier met Leon en de buitenrit!
Blackberry is geloof ik wel iets moois he! Je weekendplan klinkt goed! Receptje klinkt lekker. Jan lust geen vis
Zondag miss Vutdag? 
Minder leuke situatie op t werk voor je man
Gelukkig zit hij niet bij de ontslagenen. 
Stoer ding!
Ik hoop dat je niet weggewaaid bent bij je knollies
Wel leuk dat die man nu meer zag als de 1e x. Ik zou t zelf alleen nooit durven…
Nog bedankt voor de felies. Ik had idd een koprol met paard en al gehad. Tsss, zit ik eens op t beest van een ander, raken we nog allebei gehavend ook
Spiertjes laten idd goed weten dat ze er zijn… maar t is goed afgelopen! Ik hoop dat je een super gala hebt!
Maak je nog een foto van je mooie kleding + haar? Werk ze morgen 
Jij hebt t wel druk zeg met de beestjes van t weekend! En met andere dingen ook nog… Ik vind t ook wel lekker om in de wind te rijden. Jan niet,hihi.
We zijn nu 2x binnen geweest in ons huisje 

Fijn dat het zo goed gaat met marieke
Pellie schreef:sox heb je het nou over inflatable boobs?

Soxje schreef:Des, kreeg bij het plaatsen je post onder ogen. Laat je niet zo uit het veld slaan. Maak dat ding even schoon en misschien doet ie het dan wel weer. En leen idd niks meer uit! Ik knip Sox d'r baard gewoon, heb geen scheerapparaat behalve mijn ladyshave
*o/*
. Wel fijn dat je nu met eigen ogen hebt kunnen zien dat het toch weer beter gaat nu.
Ik was ook al zo benieuwd naar Leons nieuws
Fijn dat de bijrijders bevallen 
en sterkte voor jullie hiermee. Als mijn schoonma geopereerd moet worden aan haar hersentumor moet ze ook naar Leiden
. Beterschap ook nog voor jou
sorry, beetje erg ego!
Morgen gaan we kerstkadootjes kopen