Annique succes met Pal vandaag! Maya nog lekker genieten van Nico! en knopen doorgehakt betreft de vloer!! Zondag wordt het lokaal 25 graden! met zon! hihihi Houd john maar wel bij de biertjes vandaan;-)
Grit
Geplaatst: 01-10-09 09:41
25 graden met zon. Dan kom ik niet, te warm *ga bikini klaar leggen*
Trea en John lekker op het terras Als we nog een keer bij Kampina afspreken, dan kan Tom misschien wel voor de kar mee. Kunnen jullie gezellig meerijden.
Trea
Geplaatst: 01-10-09 09:56
Dat zou ik geweldig vinden
Grit schreef:
25 graden met zon. Dan kom ik niet, te warm *ga bikini klaar leggen*
Trea en John lekker op het terras Als we nog een keer bij Kampina afspreken, dan kan Tom misschien wel voor de kar mee. Kunnen jullie gezellig meerijden.
Hallo allemaal zo even een paar dagen geen tijd gehad om te bokken moet gelijk een pagina of 30 bij gaan lezen haha
In ieder geval allemaal goedemorgen,
Wat een rot weer he..... pffff
Nou officiele datum is bekend dat Boris weg gaat 13 oktober. Denk dat Bo het niet zo erg vind wat een mooie en lieve beer is dat geworden zeg....
We zitten alweer in oktober wat gaat het toch snel voor je het weet lig je weer met een BA en zit je de hele nacht naar een beeldschermpje te kijken....hihihi ik heb er alweer zin in
Nou ik kom net uit het ziekenhuis en ben getaped, pfff mn voet is nog 3 keer zo dik als normaal en vanaf mijn wreef tot aan mijn tenen helemaal blauw. Nu moet ik dit 2 weken houden (leuk met douchen want mag niet nat worden) en dan weer 2 weken tape en dan na 4 weken naar de arts om te kijken of het afdoende was of dat er nog een keer tape om moet. Ik mag wel zonder krukken proberen, nu af en toe nog wat steunen ivm mijn gewicht op mn voet, dus wel rustig aan. Verder rustig aan doen, hij zei je merkt vanzelf wel of je voet nog dikker wordt, dan doe je dus teveel, ja daar heb ik wat aan Nou ik ga nog even liggen, ben gesloopt en gemarteld, leuk tape eromheendoen, grijpt die heel je voet vast en die doet al zo'n pijn
Dagmar, ben je op je werk? He jak, Bianca, voet/enkel problemen zijn zó vervelend! Maar wel de rust nemen die je moet nemen, want een wijze Sita zei mij een jaar geleden precies hetzelfde... Ik was eigenwijs, liep na 3 dagen al weer rond, en heb er een jaar later nóg last van. Echt rust nemen!
Laatst bijgewerkt door Puchje op 01-10-09 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt