Ik ga slapen, ik heb met mezelf afgesproken dat ik elke avond om 10 uur naar bed ga
Ik zie net dat ik huisarrest heb
ringelberg
Geplaatst: 12-07-09 22:13
Ik heb net ruzie gehad met mijn Pippi(lees hond)ze liep weer te hyperen van de kleine poesjes en ik riep ze om op de bank te komen liggen.Ze bleef staan kijken naar me,dus na een paar keer te hebben gevraagd of ze bij me wilde komen grijp ik haar bij haar vel en leg haar op de bank...bijt ze in mijn arm.Dat moet je niet doen als Pip zijnde dus...na een hoop gegil(wat voornamelijk geknakte trots is )ligt ze nu al een half uur heel stil op de bank beledigt te wezen,muts
ZIe je dat net?? waar staat dat dan op bokt hihihi
Resi_lover
Geplaatst: 12-07-09 22:19
Whaha, wat hebbie gedaan Denise
Stoute Pip Arme jij
ringelberg
Geplaatst: 12-07-09 22:22
ze heeft dat eigenlijk nog nooit gedaan,en ik ook niet eigenlijk.Meestal kan ik t met genoeg druk wel oplossen,maar soms niet.Te veel visite gehad vandaag van verschillende mensen en dan is ze altijd een beetje uit haar doen.Authistisch en ADHD
Ik heb heerlijk met Pebbel gereden vandaag,was weer helemaal ouderwets,heerlijk.T was hier ook bere lekker weer.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 12-07-09 22:24
Resi_lover schreef:
Whaha, wat hebbie gedaan Denise
Moest van mezelf om 10 uur naar bed en dat heb ik niet gedaan. Zie ik wel dat ik het niet kan...
ringelberg
Geplaatst: 12-07-09 22:26
Foei foei
neeee,niet in mijn arm bijten
Grit
Geplaatst: 12-07-09 22:26
Denise; je kunt toch in bed computeren Lig ik nu ook te doen.
en keuringen lopen... sjah, had het thuis meerdere keren geoefend, maar avelyn dacht op de keuring grappig te zijn door even mooi aan de andere kant te gaan lopen... sja... ik mis daarin dan denk ik ook ervaring. en syl was totaal niet in conditie, maar was er toch dus wou wel eens weten wat ze op een keuring van syl vonden.
pff hoe lekker ik eergister heb gereden, hoe slecht het vandaag ging... helemaal mijn schuld, was weer eens bang en dan gaat het gewoon voor geen meter, zitten we elkaar echt in de weg. wat rijden betreft zijn wel een slechte combinatie. soms zou ik wel eens willen dat ik een sukkel van een paard had, totaal geen gevoelens opnemend en gewoon stap draf en galop deed (beetje zoals een auto ) vind het zo moeilijk om me over mijn angst heen te zetten dan...
Grit
Geplaatst: 12-07-09 22:44
Een "robotpaard" . Gaat denk ik snel vervelen. Wat gaat er fout?
grid
Geplaatst: 12-07-09 22:45
Jullie zijn echt niet wijs was gister op 378 (en nu dus eigenlijk nog )
Hopelijk heeft iedereen genoten in Wormer en zijn er weer leuke punten gehaald
Heb nu dus eigenlijk geen tijd om al die blz nog bij te lezen wilde vroeg naar bed wat toch al dreigt te mislukken Morgen probeer ik weer bij te raken hopelijk geen essentieel nieuws wat ik nu mis anders of
Wilde alleen ff melden dat we
Vandaag heerlijk met Nono op rit zijn geweest Eigenaresse met Man en kindjes en ik mocht dus groom spelen
Toen lekker met familie hebben gegeten
en daarna ben ik nog heerlijk bij Say geweest 1st heerlijk geprutst aan manen, staart en sokken en daarna nog ff poging tot zonder zadel rijden gedaan maar goed dat er geen pottekijkers waren Maar t was wel heerlijk genieten en wat een heerlijk weertje vanavond
Truste iedereen
Grit
Geplaatst: 12-07-09 22:48
Grid; hoe is het met Mario??? Weet niet of hij me nog kent, maar doe hem de volgende keer maar de groetjes van zijn "oude assistente" (zo'n 8 jaar geleden )
heb je ook wel weer gelijk in grid. syl en ik zijn soms als vuur en olie we maken het alleen maar erger, en ik begin. ik ben dan bang, dus heeft ze zoiets van, wat is er. dan word ze drukker, ik ben nog banger. dan wil ze niet meer stil staan (ze stapt gewoon dan hoor, niet eens dat ze er vandoor gaat) en dan word ik nog banger en stap af.
vrij vertaald, ik loop syl op te f*** en ze snapt er helemaal niets meer van waarom ik ineens zo bang ben. maar ik kan ook niet meer stoppen met bang zijn... sja..
Ik herken je verhaal wel Draakje. Heb dat ook met Whis. Heb de eerste maanden alles met haar gedaan. En toen werd ze ziek en toen dat na een jaar beter ging ben ik er met rijden in de bak heel hard afgevallen. Vanaf die tijd vind ik alles eng, terwijl ze niks raars doet. En net wat je zegt ze voelen dat aan. Maar beetje bij beetje komt het vertouwen weer terug Ook omdat ik nu een hele super gave lieve bijrijdster heb En die durft alles met Whis en ze loopt super onder haar. Dus dat geeft mij steeds meer vertrouwen. Vandaar dat ik er ook op durfde van de week op het strand
Er moet inderdaad iemand zijn die die cirkel kan doorbreken. Dit kan iedereen zijn, een fysio, een bijrijder, instructeur, dierenarts. Het gaat erom dat die angst tussen je oren zit. Dat erken je al, dat is een mooie stap. Ik vind het ook eerlijk tegenover Syl dat je dan afstapt om haar verder 'leed' te besparen. Ik heb er thuis ook zo één lopen, hij pik perfect mijn emoties en gevoelens op en spiegelt dan als een zotte... Als ik het spannend vind, dan gaat hij ongetwijfeld lopen stuiteren. Het is heel belangrijk dat ik mijn emoties onder controle hou als ik bij hem ben.