Morgen ga ik weer naar de paardjes.. Mijn hand is bijna beter.. Dus ik mag weer wat meer gaan uithalen..
Martinique heeft gelukkig de afgelopen dagen mijn dames wat aandacht gegeven.. 
Morgen komt dr ook een kennisje langs, heb dr al iets van 7 jaar niet gezien..

De weitjes waren niet zo handig vanwege het weer, dus ze heeft braaf op de trailer staan wachten. Misschien waren de tweejarigen nog voor de pauze, dus we hadden haar in de loop van de ochtend van de trailer gehaald en beetje gelopen en geprobeerd wat te laten grazen. Op het keuringsterrein had ze echter totaal geen behoefte om wat te grazen. Ze zag zoveel! Ze stond ook geregeld te hinniken naar andere paarden en vol bewondering de veulens te bestuderen. We dachten al wat 'concurrenten' te zien en we zagen het al helemaal niet meer zitten. We leken wel de enige met een wat lichtere dame, voelde me helemaal niet op m'n gemak... laat staan 'thuis' tussen die andere Cobs. De mensen waren zoals gewoonlijk allemaal weer erg gemoedelijk, geinteresseerd en gezellig, dus genoeg kletspraatjes gemaakt her en der.
Blijft leuk!
) over Chayenne en waren eigenlijk best lovend... verwachten er nog heel wat van in de toekomst! Ze vonden haar momenteel nog erg jeugdig (zeker in tegenstelling tot de rest wat vandaag aanwezig, kanonnen wat een tankers!), maar ze gedroeg zich voorbeeldig en bewoog netjes, was mooi in verhouding, etc. *trots*

Gelukkig is tijdens de reis alles goed gegaan..