effe snel hallo zeggen, ben op het werk druk druk.
fijn weekend allemaal
Annick
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

gelukkig is je man wel zeker van zijn baan!

kom net terug van de kapper, haar is helemaal opgestoken enzo, echt heel leuk!
hele dag werken, en zondag ook weer heel de dag bezig, naar mn oma, en naar de paarden en savonds uit eten 
*
Of stel idd een beetje een omde beurt – rooster op?
Ik denk, ze hebben een paddock waar ze altijd op kunnen, Dewi gaat rennen als ik haar wil vangen, dus dan verpest ze het voor zichzelf. Ze mogen in het najaar best op de wei, zolang ze maar rustig stappen, Amanda doet dat ook, en Dewi niet, sja dan is het jammer, maar die wei gaat voor, hooi voldoet ook.
Dat oor, ik moet aan Bas (van Sanex) denken, die had vreselijke oormijten, is wellicht ook iets om op te letten dan?
Grappig dat je baas dat geleerd heeft 

als ik het nou zo aanleg dat ik alles in huis doe, wil Ivo die misschien wel meenemen... Hmmz. Zondagavond oppassen.

ney veel plezier zal ik maar zeggen!
het nieuws wat je wild vertellen, was dat wel goed?
want viel net in slaap hahaha fjordkootje schreef:Indezz -> apparaat -> RTFM!
Maar momenteel staat hij alleen maar mooi te wezen....
Lekker pasta met zalm, spinazie, pijnboompitjes en roomsausje... Dat at ik 'vroeger' wel vaker met Richard, was ons eigen receptje. Dat soort dingen mis ik gewoon. Lekker zelf bedenken wat je eet, ipv afhankelijk zijn van wat pa en ma klaarmaken. Denk dat we zaterdagavond wel een filmpje zullen huren. Heb ook nog een flesje Baileys liggen! Dan zondag lekker uitslapen (blijf bij Sas slapen) en met Chubje bezig. Voor zondagavond vooralsnog geen plannen
Met die bolle van mij is het een zelfmoordpoging denk ik... 

SuperRoos schreef:
mazzelmeid, owja dat herinner ik me nog wel, nou mooi dat ie deze keer wel veel doorkreeg
zag je ook al in het topic van robert van den broek, ook foto's gemaakt?
ikke wel, weet niet of je ze gezien had

fjordkootje schreef:Baileys schreef:Die boeren hebben wel gelijk. Elke put en spoor verpest je grasmat en dan heb je van de zomer enkel nog onkruid op je land staan.
Maar het blijft balen natuurlijk als je paardje niet naar buiten kan.
Bedoel je daarmee dat de grasmat belangrijker is dan Shayla haar zere benen?

Alweer gebak }> }>