Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HijadelaLuna schreef:Leuk zeg, ze heeft echt het loopje van paps.
En ik, ik heb ook een nieuwtje. Moest er zeven uur voor in de trein zitten vandaag, maar het was het dubbel en dwars waard! Zwartbont, lange manen, twee helderblauwe ogen, wat wil ik nog meer?
HijadelaLuna schreef:Maarja, toen zag ik deze dame, met een karakterbeschrijving waarvan ik dacht, perfect (en dat bevestigde ze vandaag eigenlijk, voor zover je dat in een paar uurtjes kan beoordelen), mooie bouw en aftekeningen, en daarnaast, twee helderblauwe ogen. Dus vandaag helemaal naar de andere kant van het land gereisd om te kijken, en zowel eigenaresse als ikzelf staan er helemaal achter, dus deze schone dame is officieel mijn eerste echte paard, niet half, niet tijdelijk, gewoon helemaal en voor altijd. Een paardje waar ik zelf van jongs af aan mee bezig kan gaan (ze wordt in april 2, heeft een jaar in de opfok gestaan), en waar ik een band mee op kan bouwen voor het leven.
HijadelaLuna schreef:Het is duidelijk een winterse naarling, niet op dr best dus, maar daar moeten jullie even doorheen kijken. Ben zeer benieuwd hoe ze van de zomer wordt...
Andere kant, mooi staat ze niet, maar het gaat ff om de vlekken