Fijne avond nog Iedereen.
Leon veel plezier met je lease autootje.
Lies Alvast gefeliciteerd met je zoon.
Voor Henk succes gewenst morgen met hakkie takkie....
Alle zieken lekker uitzieken (hasjoeee)
Doei doeiii

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
draaakje schreef:wat fijn timokyana
woehoe rhiannon!
hier 15 euro per paard puckje, vind ik een betere prijs, en ken geen betere smid, ben zo blij met zijn manier van werken.
heeft zowel natuurlijk bekappen als normaal bekappen geleerd en doet een soort mix
verder kom ik gewoon even niet met bijlezen... sorry.
heel de dag in de dierentuin geweest, was erg leuk! daarna nog naar een real geweest in duitsland en lekker gegeten. maar nu wel dood moe.
morgen zwemmen bij centerparks
M_D_H schreef:snowdon schreef:Dit jaar verkocht naar Argentinië en minstens het dubbele waard ondertussen....
Kennisje heeft helaas alleen een look-a-like
hij is nog niet verkocht...
hij is pas verkocht op het moment dat het geld bij hun binnen is...
dan pas gaat hij ook naar argentinie
snowdon schreef:Welke dierentuin, Maartje?
Owja, bekappen!
NB'ers zijn duurder. Specifieke kennisEn vaak grotere afstand. Commerciële bullshit
Komt overigens vaak zat voor dat je voor een shetlander evenveel betaald als voor een groot paard. Vind ik ook heel normaal
Trea schreef:Vind ik ook wel normaal, vooral omdat ene shetlander genaamd Hoogheid Huibert van Engelbert iets wat lastiger is dan bv Niamh
snowdon schreef:Welke dierentuin, Maartje?
Owja, bekappen!
NB'ers zijn duurder. Specifieke kennisEn vaak grotere afstand. Commerciële bullshit
Komt overigens vaak zat voor dat je voor een shetlander evenveel betaald als voor een groot paard. Vind ik ook heel normaal