Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Grit schreef:Yep, tunneltje waar Tobias doorheen kan, een springhekje, slalom met palen, bottenbegraafplek, doolhof voor de konijnen, hangmatjes om in te slapen, verstopstruikje van wilgentakjes, zwembadje, schaduwparasolletjes, tennisballenschietmachine (kan Tobias op de konijnen mikken) ............
Pradaatje schreef:Ben net alleen naar het bos geweest.![]()
![]()
![]()
Nouja stukje dan, volgens mij 20 min gedaan over het stuk wat we normaal in 5 minuten lopen, heel de tijd wou ze omdraaien en terug racen. Maar ben blijven belonen en koekjes geven, en toen liep ze gelukkig door! Over de berg heen, zelfde verhaal. We waren bijna in ons normale pad, en toen dacht ze, echt niet! En weg was ze, terug gekregen uit de galop, nog een keer geprobeert, maar het zat er echt niet inToen terug naar huis gestapt, alsnog erg trots, we zijn nog nooit zover gekomen alleen

Grit schreef:Och,dat is wel moeilijk nieuws om te brengen. Hoe reageerde ze?

alleen een rondje Bos gedaan met Prada

Grit klinkt als een leuke tuin idd
Hopelijk in Juni verlossend antwoord!

maar vind het veel makkelijker bijhouden dan in de grond
en als ik het niet meer leuk vind kiep ik de bak om in de kliko en gaat er iets nieuws in

fulltime 5 dagen Utrecht dat ga ik echt niet trekken
en is bovendien ook lagere schaal ...
maar daar hoop ik binnenkort dus meer over te weten ... Ben nogal sceptisch bij dingen die te mooi klinken
maarja t is niet anders
zo lang bij zelfde baas
)
.

dus dat wordt toch echt een combi
Grit ff de spanning ook nog via je rug eruit ...
weet niet precies hoe het zit
maar ze hebben me het ooit eens uitgelegd
Maar als je niet weet hoe lang het gaat duren kun je idd beter meteen ziekmelden, heeft iets met de 1ste dag te maken ?!
(en hij heeft toch meer dan voldoende verlof elk jaar
) 

en Leon die vervolgens maar vast plannen maakt voor eigen tuin ivm beesten 

ben uitgebeld....
hij vond al die grote hindernissen maar doodeng ben bij de 3e hindernis uitgebeld. Achja, weer een ervaring rijker, hij deed verder niks op de drukte en het applaus e.d. en inspringen ging wel goed, toen ik de ring uitkwam heb ik nog een paar keer de hindernissen op het inspringterrein gedan en dat ging weer goed.