[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:43

Oh dat is echt ***.. :(:)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:45

Grit schreef:
Yep, tunneltje waar Tobias doorheen kan, een springhekje, slalom met palen, bottenbegraafplek, doolhof voor de konijnen, hangmatjes om in te slapen, verstopstruikje van wilgentakjes, zwembadje, schaduwparasolletjes, tennisballenschietmachine (kan Tobias op de konijnen mikken) ............

Dit moet ik echt onthouden, geweldig!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:46

Och, :(:) dat is wel moeilijk nieuws om te brengen. Hoe reageerde ze?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:46

Leon, heb je mijn bericht 2 pagina's geleden gelezen :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:48

Nu wel, je gaat goed meis!
(Je bedoelt het weegschaal berichtje toch?)

*ik lees vaak wat apart bij hoor haha*

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:49

Ow die? >>

Pradaatje schreef:
Ben net alleen naar het bos geweest. *\o/* *\o/* *\o/*
Nouja stukje dan, volgens mij 20 min gedaan over het stuk wat we normaal in 5 minuten lopen, heel de tijd wou ze omdraaien en terug racen. Maar ben blijven belonen en koekjes geven, en toen liep ze gelukkig door! Over de berg heen, zelfde verhaal. We waren bijna in ons normale pad, en toen dacht ze, echt niet! En weg was ze, terug gekregen uit de galop, nog een keer geprobeert, maar het zat er echt niet in :n Toen terug naar huis gestapt, alsnog erg trots, we zijn nog nooit zover gekomen alleen :+:

:):) :):) :):)
Alle kleine beetjes helpen!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:50

Die ja!
Ben zo trots he :D :):)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:50

Ellieellende minder goed nieuws....

Bij Marleen nog/weer last van de schimmel, bah!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:57

Grit schreef:
Och, :(:) dat is wel moeilijk nieuws om te brengen. Hoe reageerde ze?

Erg emotioneel, was mee teruggelopen naar de plek des onheils, en dan die moeder, die de kinderen wakker moet maken om dit nieuws te brengen. pfoe zo zielig, het zijn volgens mij nog vrij jonge kinderen.

Inmiddels bijgelezen, wordt je toch weer vrolijk van :(:)

Janet lekker weekendje gehad zo te lezen!
En goed nieuws voor Spoek.

Joyce boekt vooruitgang met buitenritjes. En 7,5 kilo kwijt Tjesus!!! Veeeeel, knap hoor!

Dagmar wil een nieuwe baan….. moeilijke tijd alleen….

Ennnnnn spannende ontwikkelingen bij de soon to be mama’s!
Alleen een vervelende schimpie die zijn kop weer opsteekt!

Mambo heeft humor! Vertel het net aan Dodge, die gaat dat morgen vast ook uitproberen bij moeders in de tuin.

Grit ook in spannende tijden betreft het werk, hoop dat je mag blijven als dat is wat je wil.

Computertechnisch, euhhh sla ik over

Hahahahaha krijg een beeld binnen van de toekomstige tuin van snowville! Hihihi

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 23:16

:(:)

Ik ga naar bedje, morgen uurtje school, half 11 beginnen.
daarna de bossen in :)
Truste :wave:

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 23:26

truste!
Ga ook naar mijn mandje! :wave:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 23:26

Relaxt rooster Prada!

Truste :evaw:

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 08:03

morgen :D

stoute mabo!!

ellen zulk nieuws is nooit leuk om te brengen idd...

grit ik weet neit precies wat ik zoek, das het lastige :)

hmm tis hier nog droog maar voor hoelang??

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 08:06

morguh!

ellen wat een rot nieuws zeg!

kasha boekt vooruitgang, spannend! ;-)
Nog steeds last van schimmel probleem, balen zeg! :+

joyce flink afgevallen. :-)

Vanmiddag werken, kijkavond in de nieuwbouw voor bewoners en familie. word wel leuk hoop ik.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 10:04

Yeah Joyce :):) alleen een rondje Bos gedaan met Prada 8-)
Ga je trouwens ook wel eens alleen met der aan de hand wandelen daar? Heeft mij in het begin namelijk best veel geholpen :j
en al 7,5 kg kwijt zonder dat je weet waardoor :wow:

Mambo :oo

:D Grit klinkt als een leuke tuin idd :))
en heeft al ontdekt hoe "mysterieuze" mailtjes ineens kwamen ik heb volgens mij uitstaan dat ze via mail kunnen reageren :o
en bij jou dus ook onzekerheid ivm baan :\ :(:) Hopelijk in Juni verlossend antwoord!

Leon gewoon plantenbakken neerzetten voor wat fleurigs in de tuin is ook al stuk beter hondproof dan in de grond ;)
Mam en zus hebben ook voornamelijk gras en misschien wat struikjes, maar dus leuke bloemen e.d. gewoon in pot op tafel of bakken :j
Hier trouwens ook meerendeel verhard en plantenbakken en dat terwijl we nieteens een hond hebben := maar vind het veel makkelijker bijhouden dan in de grond :o en als ik het niet meer leuk vind kiep ik de bak om in de kliko en gaat er iets nieuws in :P

Pff Ellen :(:)

Oh marleen balen van schimmel :\ :(:)

Werkse TK klinkt leuk idd :j

Sem in vreugde blauwe plekken aan het uitdelen :=

Nora geteld door boer van oude stempel zal best kloppen dan :D

Hier trouwens ook steeds meer ongewis ivm werk ivm fusie/ krimp... Nu willen ze dat we vanaf 1 juli fulltime vanuit Utrecht gaan werken :n fulltime 5 dagen Utrecht dat ga ik echt niet trekken ;(
Kan wel terug naar mijn oude functie, maar daar heb ik al aantal jaren ongelukkig rondgelopen dus dat wil ik niet nog eens :o en is bovendien ook lagere schaal ...
Gelukkig liggen er misschien nog andere opties (allemaal natuurlijk wel tijdelijk ...) waarvan 1 zelfs klinkt als te mooi om waar te zijn :z maar daar hoop ik binnenkort dus meer over te weten ... Ben nogal sceptisch bij dingen die te mooi klinken :o
en in combi met de crisis nu is e.e.a. denk ik ondertussen ook minder makkelijk geworden...

Pff had gister liever iets anders gehoord :\ maarja t is niet anders -O-

Gelukkig werk ik er alweer bijna 8 jr en John ook al meer dan 10 bij huidige baas, dus hoop dat t niet teveel invloed zal hebben ;)
(whaha zekere zielen :+ zo lang bij zelfde baas :=)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 10:13

Grid; dat is ook geen leuk nieuws. Bij jou dus ook een beetje banenstress. Hopen dat het "te mooi om waar te zijn" door kan gaan :)) .

Ik heb vandaag een vrije dag opgenomen. Schoot vanmorgen in mijn rug en kon niet bedenken hoe ik de hele dag moest in- en uitstappen en al helemaal niet hoe ik mijn werk bij de voordeur moest doen. Is vooral bukken en op je hurken zitten.
Kan er wel om janken als een klein kind en zit nu al verveeld (met pijn) thuis.
Zit ook de stress bij vanwege wel/geen vast contract krijgen. Chauffeurs met rugklachten zijn niet populair.
Terwijl dit de eerste keer is dat ik me daarom af moet melden. En heb ik me ook nog aan laten praten dat het slimmer is om een verlofdag op te nemen ipv ziek melden :\
Bij het opnemen van een verlofdag stel ik me leukere dingen voor dan vol zelfmedelijden thuis te zitten.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 10:18

pff al dat werk altijd......
Succes vandaag Grit! ;)

ja maar grid.... ik hou van een mooie tuin :+ dus dat wordt toch echt een combi :+

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 10:23

:(:) Grit ff de spanning ook nog via je rug eruit ...

Idd als je maar 1 dag thuis blijft is het af en toe idd slimmer om verlof te pakken dan ziekmelden :j weet niet precies hoe het zit :? maar ze hebben me het ooit eens uitgelegd :j Maar als je niet weet hoe lang het gaat duren kun je idd beter meteen ziekmelden, heeft iets met de 1ste dag te maken ?!
Bij John op werk krijgt men zelfs een bepaald bedrag als men zich jaar niet ziek heeft gemeld, dus voor 1 dagje kun je daar zowiezo beter verlof nemen da's goedkoper :+ (en hij heeft toch meer dan voldoende verlof elk jaar :=)

Ennuh het is nog geen Juni en ze zijn vast super tevreden over je, dus hoop dat je in Juni gewoon verlenging krijgt :))

ps. Advil liquidtabs 600 gr helpen (bij mij) trouwens wel met rugpijn ben je er een stuk sneller vanaf omdat het dan toch wel wat meer ontspant en je je dan niet anders gaat bewegen enzo ;)

Succes/ sterkte vandaag!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 10:24

snowdon schreef:
ja maar grid.... ik hou van een mooie tuin :+ dus dat wordt toch echt een combi :+

Ja maar het hoeft niet in de grond om mooi te zijn :D dat bedoelde ik ;)

en bubblegum da's idd het lastige als je niet weet wat je wil :\ Succes ook!!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 10:52

Goede morgen!

Grid wat balen zeg... naar Utrecht is niet echt leuk... Sterkte!

Grit sterkte met je rug! Die advilliquid werkt ook altijd goed bij mij.

Mijn vader werkt bij de sns bank, en kon 7 jaar geleden kiezen: of ontslag of in utrecht werken. Hij heeft dus gekozen voor Utrecht. Hij gaat nu elke dag met de trein naar zijn werk. Om 5 uur uit bed en om half 6 is hij weer thuis.

Ik belde vanochtend de kapper om 9 uur, en kon gelijk langs. Heb nu dus nieuw haar. Het is echt veeeeeeeel korter dan dat het was maar wel erg leuk. Moet er nog wel aan wennen.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 10:52

Oh dat is minder Ingrid! :(:)
Ik ben nu op school, ga zo weer naar huis :=

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:07

Zo, een paar dagen niet helemaal fit en dus niet op bokt geweest en dan zo'n 15 pagina's erbij!!! Ik heb wel bijgelezen maar ga (als jullie het niet erg vinden) niet reageren..... Wordt wel heel veel dan!

Had ik jullie al verteld dat er zaterdag een meisje kwam rijden die eventueel Boncho's tijdelijke bijrijdster zou worden?
Ze is dus geweest en dit klikt erg goed. Ze weet van aanpakken en liet Boncho (toen hij een paar keer weg wou springen) meteen merken dat zij de baas was! Ik was er erg blij mee want Bons kan snel een loopje met je nemen maar dit werd dus niet goedgekeurd door haar!
Nu is het voor haar afwachten wanneer mijn nicht stopt met rijden ivm haar zwangerschap en dan kan ze beginnen!

Verder zaterdag het gras (zo'n 18 vierkante meter) uit de tuin geschept en klaar gemaakt voor graszoden. Die moeten we nu dus even bestellen en dan is de tuin weer helemaal top!!

Helaas wel wat ziekjes geworden van het weekend. Een keelontsteking! gister dus maar wat medicijnen gehaald bij de dokter en nu gaat het al wat beter. Morgen maar weer aan het werk denk ik.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:19

Foto Janet!
Jemig, elke dag om 5 uur opstaan := .

Beterschap Boncho.
En fijn dat je een goede bijrijdster hebt gevonden!

Zal zo eens naar de drogist gaan voor Aleve of Advil.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:35

wat fijn van boncho!

Advil werkt goed idd!

Nou ik heb tot eind mei dan moet ik wat anders hebben.. Hmmz irritant hoor..

Onzekere tijden dus voor meer mensen.. Maar goed ben wel van mening als je wilt werken dan vind je ook wel iets.. Maar bij sommige uitzendbureaus denk ik echt van doe even je werk joh en neem de moeite om met mij te kijken of er iets geschikts voor mij is. Want sommige bureaus doen net of ik achterlijk ben ofzo. Yep thnx.. heb keurig diploma's enzo maar oké dat dat niet iets is voor een vrijstaande vacature bij jullie wil niet zeggen dat ik het niet kan lijkt mij.
Dan toon je initiatief en motivatie en dan is het weer niet goed.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:38

Pfoei, was ik weer.
Heb even globaal de bladzijden overgelezen.

mooie foto's gezien, wat gelezen over aangereden kat van de buren :'( :(:)

Joyce met prada een heel eind alleen naar buiten *\o/*

Mambo die tuinen sloopt O:) en Leon die vervolgens maar vast plannen maakt voor eigen tuin ivm beesten :))

Ehm verder ben ik het een beetje vergeten :o?

Mijn springwedstrijd ging niet zo best :o ben uitgebeld....
inrijden en springen ging hartstikke goed, maar in de ring helaas niet :n hij vond al die grote hindernissen maar doodeng ben bij de 3e hindernis uitgebeld. Achja, weer een ervaring rijker, hij deed verder niks op de drukte en het applaus e.d. en inspringen ging wel goed, toen ik de ring uitkwam heb ik nog een paar keer de hindernissen op het inspringterrein gedan en dat ging weer goed.
Dus we gaan verder oefenen op grote felle hindernissen en andere rare dingen. En dan af en toe eens een oefenwedstrijdje.
Hij kan best springen want hij ging net weer over het hek van de bak (zucht ) En die is 1.20m hoog