Lucy_1 schreef:Maakt niks uit wijffie...NST wordt een stichting en de meeste leden willen dat als DNA bekend is, dat ouders op papieren van veulen vermeld worden
Hugo zou vast wel goedgekeurd worden, als hij een paar jaar verder is. Is gewoon een laatbloeier. Maar bepaalde dingen blijft hij wel houden, dat zit in zijn genen.... Zijn korte hals heeft hij bijvoorbeeld van zijn opa, The Lion King.
Maar Hugo zal een hele zware jongen worden...
Sita... het was eigenlijk mijn bedoeling om Hugo bij beide stamboeken aan te bieden. Dus ICS stond ook al in de planning. Wij gaan 8 maart naar Schijndel. Kom je kijken? Kan je hem in het echt bewonderen, hoewel hij bij sommige in het echt tegen viel![]()
En het is maar een ukkie hoor. Gemeten op 1.48.
Ik vind hem op de foto's echt heel 'overweldigend' (hoop dat ik de goede woordkeuze heb) overkomen. Zo een bink, zo stoer..

Amy is ook maar een kleintje..

Nee, maar ik kom als ik vrij ben zeker kijken! Ik durf geen vrij meer te vragen in Maart omdat ik zo ongeveer al alle zaterdagen vrij heb, dus er zit wel een kans in dat ik die dag zal moeten werken..

Maar hij staat de wereld niet uit, dus als ik hem niet kan zien dan mag ik vast wel eens bij jou komen kijken toch?
Succes met Bannie Marleen, snap dat je je zorgen maakt.. Sterkte!