[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 10:54

Baileys schreef:
Die boeren hebben wel gelijk. Elke put en spoor verpest je grasmat en dan heb je van de zomer enkel nog onkruid op je land staan.
Maar het blijft balen natuurlijk als je paardje niet naar buiten kan.

Bedoel je daarmee dat de grasmat belangrijker is dan Shayla haar zere benen? Nee toch? Maar ja, soms moeten we roeien met de riemen die we hebben

@ Sox, soms is opname even nodig, sterkte voor je vriendin

@ Mazzel-Meid, heel bijzondere ervaring. Waarom zou je niet bij de dekking kunnen zijn? Als dat het enige is wat je paard van je vraagt...

@ WenK, ik geloof dat ik iets gemist heb over Lisje's blessure. Wat heeft ze?

@ Chub, jij hongerlap!

@ SuperRoos, sneeuwstorm op komst.... wehhhhhhhhhh ik wil ook sneeuw!!!

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 11:17

Goedemorgen!
Heb gelezen, maar geen tijd voor reactie...
Fijne dag allemaal!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 11:23

SuperRoos schreef:
silas, ja jij hebt het goed geschreven, anesthesist haha

WHAHAHAHA ik twijfelde of ik het wel goed schreef...het is ook een rotwoord...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 11:44

Nou idd Chubb. Maar goed ik vind t ook niet zo erg ga wel een flinke wandeling maken met de teck vanaaf Ik denk dat ik vanaaf maar niet ga rijden want spiertjes zijn nog wat voelbaarder geworden…
Woeps wat een gedoe bij je baas thuis…

Dank je Roos! Groot gelijk dat je algehele narcose wilt. Hier is t ook minder weer. Blergh.

Fk, ik wil ook sneeeeeeeeeeeeeuw!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 11:54

En dan veel foto's makennnnnnnnn. Hmm, dan zou ik eerst Mira moeten wassen, denk ik. De taddek.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 12:28

Goedemiddag allemaal,

fjordkootje schreef:
Baileys schreef:
Die boeren hebben wel gelijk. Elke put en spoor verpest je grasmat en dan heb je van de zomer enkel nog onkruid op je land staan.
Maar het blijft balen natuurlijk als je paardje niet naar buiten kan.

Bedoel je daarmee dat de grasmat belangrijker is dan Shayla haar zere benen? Nee toch? Maar ja, soms moeten we roeien met de riemen die we hebben

Er wordt vast niet mee bedoeld dat de grasmat belangrijker is als Shayla, maar het is ook gewoon niet verstandig om een grasmat op te geven, zeker niet als je hier van de zomer nog veel gebruik van wilt maken.... Ik heb zelf in de winter ook niet veel wei! Heb een klein stukje afgezet en hier lopen de paarden op, maar heel de zomer blijft dit stukje wei altijd nat en groeit er bijna niks meer..... Wil ik dit ooit weer goed krijgen dan moet het geploegd en opnieuw ingezaaid worden en ben je weer een jaar verder.....

Maar Shayla wat ik wel zou proberen is om gewoon een stukje af te zetten met eventueel schrikdraad of hekken, zodat ze toch lekker buiten los kan lopen of staan.... Ben bij mijn man en schoonvader ook begonnen om een klein stukkie te vragen en wat zij het beste plekkie vonden e.d. Heb hun zelf het plekje aan laten wijzen wat ik graag wilde hebben
Op d'n duur heb ik het uitgebreid zoals alleen vrouwen dat kunnen manupuleren

Cheveyo : fijn dat je er op tijd bij was met het "tijdbommetje". Dan heb je inderdaad behoorlijk wat achter je kiezen gehad..... Heb zelf 7 jaar in het ziekenhuis gewerkt op de polikliniek van internisten, cardiologe en chirurgen. Weet dus wel een beetje welke spanningen en onzekerheden het kan geven voor de mensen...

Gisteren heerlijk gegeten. Beetje teveel champagne gedronken en ik was eigenlijk een beetje te moe, dus viel als een baksteen Was wel heel gezellig en sjiek en het eten echt verrukkelijk.... Vind het sowieso super als ik niet hoef te koken...

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 12:29

Sorry : bedoelde manipuleren!!

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:06

Goeiemiddag!!

Vandaag lekker een dag vrij maar nog niet veel tijd.
Vanochtend lekker met Mo gehobbeld en zometeen haar weer buiten zetten.
Ze staat nu nog even op te drogen.
Vanavond naar Anouk met Myrthe!!!!

Roos je moet doen wat je zelf wil hoor meis, jouw lijf, jouw leven.

Jellie, Flan ziet er goed uit!
Leuk zo'n koprol, zou er niet zo snel weer mee gaan springen als ik jou was.

Shayla, je zeurt niet, soms moet je gewoon je verhaal kwijt.
Snap best dat dit heel moeilijk is en dat je dan even alleen dat aan je hoofd hebt.
Veel plezier alvast bij Appassionata.

Chub, heeft je baas soms geen zin in een feest
Mooi excuus om het af te lasten toch.

Verders ben ik het alweer vergeten en moet ik nu echt weg, doei!!!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:18

Indezz, lekker gegeten en gedronken dus

Bedankt Coydog Lekker dat je een vrije dag hebt. Heel veel fun bij Anouk

Om 15.00 ben ik vrij. Effe snel boodschappen doen en dan ons nieuwe huisje bezichtigen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:22

Hahaha Jellie: nog even langs het nieuwe huis... Dat gaat vaak voorkomen: "zullen we er even langsrijden?" Ik herken het zo! En wij hoefden toen slechts 5 maanden te wachten...

Coydog: gaaf naar Anouk! Veel plezier en geniet nog ff lekker van je vrije dag!

Indezz *hik* Was wel een leuk uitje dus!

Pfffff Heb geen zin meer...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:29

Hihi, we zijn er al een paar x met de teck langs gewandeld. Maar vanmiddag even daar de lijst van zaken doornemen en een sfeerbezichtiging zoals t zo mooi heet Als we naar Flan gaan rijden we er altijd langs

Ik heb ook niet veel zin meer....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:36

Dus jullie kunnen zowat te voet verhuizen? Handig!

Ik ben op zoek naar een aantal documenten en ik kan ze verdorie nergens terugvinden Niet heel belangrijk hoor (is niet iets wat ik zakelijk nodig heb nu), maar wel vervelend...

Vanaaf weer lekker ff rijden met m'n Bolletje en morgen gaan Leon (Snowdon) en ik lekker een buitenritje maken!

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:44

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai (=gaap)
Bijna iedereen is al weg hier, alleen ik zit er nog. Nee, niewaar, nog drie anderen, terwijl het roffelt op het dak>gut, wat een mooi weer. NIET!

We hebben kaartjes voor de Apassionata in Amsterdam, voor 29 december, jippie, gaan er nog andere naar toe? Er komen ook 'cold breeds', wie weet wat er voorbijkomst: Tinkertjes zie je overal, tinkertjes zie je overal...

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:55

Apassionata, als ik nou zeker zou weten dat ik daar foto's zou mogen maken... dan had ik ook wel kaartjes besteld.

Raar gedoe op werk. Mijn mannelijke collega, hij en ik beheren de balie, onze studenten stellen ons vragen en wij antwoorden of sturen door. Tot nu toe is het altijd gelukt om zelfs boze studenten lachend de deur uit te laten lopen Collega gaat een andere baan doen, nu zijn er volgende week 3 sollicitanten, en 3x raden wie er bij de gesprekken zit? Juist, niet hij of ik, maar ZIJ, jullie weten wel, degene met wie ik laatst zo'n bonje had. Ze heeft totaal niets met die functie te maken, mijn andere collega's en ik snappen er geen r**t van, maar het is het niet waard om me druk over te maken, het enige wat ik doe is constateren van vreemde gebeurtenissen, mijn schouders ophalen, en naar buiten staren.

Nog 1 1/2 uur, dan ga ik mijn vader ophalen, onze nieuwe giropasjes ophalen, dan de honden ophalen en met hem en de honden naar de knollen toe, waar stalgenote T dan ook is.
Vanavond om 21.00 uur mijn vent ophalen, die heeft een kerstgebeuren van zijn werk, en tijdens dat kerstgebeuren wordt verteld dat er ontslagen gaan vallen. ...

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:57

Hoi Fjordkootje, je gaat wel veel ophalen zeg, vandaag, haha. Ontslagen die vallen? Zal me een herrie geven...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:04

Jeetje FK, wat een gekke boel weer bij jou!

Heb het ook wel eens gehad: omdat ik Customer Service best wilde gaan draaien, maar mijn Marketing taken niet allemaal wilde laten vallen, zou er een duo-baan worden gecreeerd. En bij de sollicitatie gesprekken voor mijn collega dus, zat ik niet bij
Is uiteindelijk ook helemaal misgelopen tussen hem en mij. Snap niet dat het management zo iemand naast mij neer wilde zetten...

Lekkere kerstborrel zal dat worden! Weet je man al dat hij mag blijven, of is het voor jullie ook spannend?

Ik ken Apassionata helemaal niet

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:06

FK, het weer is hier nu ineens extreem rustig en mooi en zonnig erg vreemd maar was wel ff lekker voor de paardjes
raar gedoe op t werk, dat zij zich met deze functie gaat bemoeien, waar ze niks mee heeft, hmmz loslaten maar en hopen dat zij het niet wordt ofzo
met paps naar de honden en de paardjes
en bij je vent op t werk ontslagen melden tijdens het kerstgebeuren... je man zit nog wel zeker daar of wat?

silas, ja weet niet of het goed is hoor maar zo staat het wel logisch!

indezz, luxe avond gehad dus en lekkere champagne gehad, haha niet brak nu?

cora, ow gaaf naar anouk, leuk joh, heel veel plezier
lekker vrij dagje en al lekker wat gedaan met mo!

jellie, leuk ff nieuwe huisje kijken!

chubby, balen documenten kwijt
vanaaf lekker rijden en morgen met leon, veel plezier vast

tricky, ook naar appasionata, leuk hoor

nou de storm wakkert weer wat aan, zeg net bovenin in het berichtje dat de zon schijnt, en zo langzaam typ ik nou ook weer niet hihi

fig wel lekker buiten gehad in de zon, lekker gegeten en daarna ff grondwerk gedaan met paardje van mams drbij, leuk, 2 paardjes die in draf naar je toekomen op uitnodiging hihi, t zijn ook echt vrienden

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:11

Spannend Fjordkootje.... Wat een belachelijke toestanden weer op je werk.... Hoop dat je vent die bij de ontslagen zitten.....

SuperRoos : niet echt brak, maar wel stik chagerijnig om eerlijk te zijn.... En die kleine vraagt veel aandacht waar ik eigenlijk niet zo'n zin in heb..... Maar dat chagerijnige komt niet van gisteravond hoor.... Is gewoon dat ik al heel de week mensen over de vloer heb, terwijl ik er zo ontzettend van geniet om 's morgens lekker effe op mijn gemakkie een bakkie koffie te dringen. En daar is nog niet van gekomen van de week.... Ik word er gek van! >;)

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:12

En Fjordkootje : ik wilde zeggen : ik hoop niet dat je vent bij de ontslagen zit!!!!!!!!!!!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:15

Mijn vent heeft een gesubsidieerde baan, die is zeker van zijn baan (maar die is maar 20 uur per week) tot 2009. Hij heeft mensen van de staf gesproken en weet dus al van de onstlagen, maar de rest van zijn collega's nog niet...

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:21

gelukkig zit je man wel zeker FK, maar wel erg voor de andere mensen

indezz, balen hoor altijd die mensen over de vloer en nog niet het idee dat je even echt tijd voor jezelf hebt gehad
lekker bakkie koffie en ff rustig zitten moet kunnen, wil mams hier ook elke ochtend hihi
nou hoop voor je dat het er snel ff in zit hoor

nu ff analyse maken, is immers al voor betaald hihi

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:27

Gelukkig maar FK, beter een baan van 20 uur dan helemaal niets!

Indezz, houd jijzelf je agenda bij? Dan moet je daar zelf ook lekker tijd voor maken! Even een moment van rust is heel belangrijk... *zegt iemand die eigenlijk nooit rust neemt*

Hmmmz.. Had net besloten dat ik deze hele dag wel kon bokken. Werk wat er ligt kan ook wachten tot maandag. Maar inene... Tjoeptjoeptjoep liggen er weer een aantal haastklussen.

De baas snapt sinds vanmorgen hoe hij met z'n blackberry kan mailen Hij zit in een grote meeting waar 'ie geen moment tijd heeft om te bellen, maar nu gaat 'ie dus heel sneaky zitten mailen met z'n telefoon...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:05

Wat is het hier stilletjes.....

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:10

Chubby schreef:
Indezz, houd jijzelf je agenda bij? Dan moet je daar zelf ook lekker tijd voor maken! Even een moment van rust is heel belangrijk... *zegt iemand die eigenlijk nooit rust neemt*

Gelukkig wel! Maar ik heb gewoon wel eens van die weken vol verplichtingen o.i.d. waar ik niet onderuit kan Moet de kas en verslagen nog opmaken voor een vereniging van Land-en tuinbouw hier op het eiland. In januari stop ik daar lekker mee, ben ik er gelukkig vanaf..... Maar ja, moet nu nog wel gebeuren En verder heeft onze beste vriend leiding gemaakt voor ons gekregen espresso-apparaat. Super gewoon dat hij dat wilde doen, want mijn man heeft 2 linker handen. Daar in tegen heb ik dus wel op de dagen dat ik vrij ben iemand over de vloer gehad die in de keuken bezig was, zodat ik niet mijn "ding" kon doen..... En dat vind ik toch heel lastig merk ik, maar het apparaat werkt! Dus die koffie zit nu wel OK! Nu alleen nog uitvinden hoe dat ding werkt, want echt lekker is de koffie nog niet Valt ook niet mee als je zo'n ding krijgt zonder uitleg of informatiepapieren , maar hij is wel is wel heeeel errug mooi!!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:11

Ik ga mijn kind ophalen van school. Ben straks wel weer terug.... Nog effe chub en je hebt weekend!!!