Ja was gezellig. Jari was niet heel fijn, maar die is ook een beetje verpest geweest de laatste tijd. Wil geen druk meer aannemen. Maar goed. Ze hebben even lekker gekeuteld en gemasseerd. Dus hij was wel weer tevreden.
vanmorgen had ik vrij:klant is gister opgenomen in het ziekenhuis,en t is nog niet eens zeker of ze wel thuis komt.wellicht gaat ze naar een verzorgingshuis of een verpleegafdeling. dus smorgens mijn vader geholpen met de post.we hebben voor een aantal weken een invalwijk:die bezorger ligt ook al in t ziekenhuis.
morgen ook al lekker vrij.gaan lekker thuis aan t werk en vroeg weekend houden
Gaaf om een deken te winnen! Hoop ook ooit iets moois te winnen.
Wat een ziekenhuis allemaal Ellie!
Had vandaag een dagje vrij. Bij Ikea, Loods 5 en Ranzijn geweest. Lekker geshopt voor m'n allereerste eigen kerstboom. Zo leuk! Kan eigenlijk niet wachten met opzetten nu.
Hij was flink onderuit gegaan in de wei. wilde niet meer lopen da erbij pijnstilling en rust. osteopaat erbij geweest. staat op andere ijzers breakover. nu weer aan het opbouwen gaat goed.
kerst vindt ik ook leuk!witte kerst is mijn favoriet,maar helaas gebeurt dat weinig. pas na sinterklaas zetten we de boom,maar zie al genoeg kerstversieringen hangen.
Nou mijn clinic gaat niet door Kreeg op het laatste moment te horen dat de trailer niet mee kan, omdat die man hem ineens zelf nodig heeft. En heb ook niks anders kunnen vinden/regelen. Dus ik baal als een stekker