Ik ga even ego-posten als jullie het niet erg vinden.. Zat de laatste tijd in meelees-modus omdat het hier echt zo snel gaat
Zal volgende keer eens netjes alles beantwoorden
Ben nu ook niet echt in de staat 
Vandaag ben ik met Oona naar het Meerdaalbos (Leuven) gegaan. Ondanks dat we enkele keren grandioos fout waren gereden (
) was de rit echt super mooi en was Tinky echt een engeltje. Heb ook een heel lang stuk op kop gegaloppeerd en ze was echt zoooo braaf! Was echt héérlijk tempo. Dan terug paardjes de trailer op en moesten we naar Wilrijk om een zadel te passen voor Cheyenne, maar omdat we daar dan toch waren, hebben we een ritje gemaakt met die meneer
Die man reed op een Ijslander, erg gaaf dier dat het was! Onderweg kwamen we jagers tegen, die al fluitend op hun honden riepen en je hoorde zo het geritsel van de honden tussen de maïs. Tinky had het echt benauwd en verschoot en ging er vandoor. Oona kon Cheyenne niet tegenhouden omdat Tinky niet stopte en die meneer zijn Ijslander ook niet
Die *** jager maar lachen.. Heb Tinky rustig kunnen stoppen, ondanks dat ze nog altijd wat zenuwachtig was. Ook toen we langs het militair domein reedden bij het Meerdaalbos, verschoten de paarden ook van iets.. Neen, niet van een tank of een geweerschot, maar door een plots vallende boom/tak. Ik reed met Tinky op kop, ze verschoot even en was onrustig, maar ze is er niet vandoor gegaan. (Cheyenne was wel flink verschoten) Ook is Tinky helemaal door de takken gegaan met mij erop
Gelukkig bukte ik me en beschermde men cap me goed, want anders was ik denk ik blijven hangen
Kortom, een geslaagde (beetje komische) dag!
Binnen 2 weken de Tinkerbosrit

.