fayem89 schreef:Valt me echt op dat veel mensen hun sokken vriend onder deken hebben staan... (Buitenom de paarden die geschoren zijn).
Ik vraag me echter af waarom..
Gezien een tinker dat niet nodig heeft van nature...
Ik zet de mijne ook niet onder een deken, enkel een zweetdeken ben ik nu aan het zoeken voor een klein prijsje zodat die voor die terug op de weide moet of in z'n stal dat die even kan opdrogen nog. Heb het vorig jaar gehad die die ondanks een eindje een los deken (geen paarden deken) en het afdrogen met een handoek toch nog nat was de volgende dag en dat wil ik dat beestje niet aan doen.
Owja wil geen mistverstanden, ik stap Jack echt wel uit. De laatste 10/20minuten van een buitenrit is zoizo nog maar enkel stap en als die terug naar de weide moet is het ook 10min stappen nog... ben zelf bereid voor een rondje te gaan stappen deze winter nog aan de hand met een zweetdeken op al... natuurlijk gaat dat zweetdeken dan voor de nacht ook nog af..Als ik geen goedkoop zweetdeken vind dan koop ik zo een fleece van de action en zet ik daar zelf een sluiting aan vanvoor of een knobbel en dan met een dekensingel.