Bommeltje_ schreef:Ik heb inderdaad nieuws en het is gelukkig goed nieuws
Het was gelukkig niet hij had zich alleen verstruikt en hij liep al weer helemaal 100!
Gelukkig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snackie schreef:Karlijn, met die stickers en bedrading, houjden ze zo je hart in de gaten?
SIEMxFUNNY schreef:Eva: op jou stal wil ik nog wel een keertje kijkenLijkt mij heerlijk !
Leonoor schreef:Die hoogte vind ik geweldigMaar ben zelf ook niet klein
Willow is gaaf (hoewel hij voor mij gewoon in de categorie tinker valt hoor).
Ik heb alles bijgelezen, maar even geen puf om uitgebreid te reageren. Zit alweer te werken
HijadelaLuna schreef:Gaaf hoor, zo'n bink (voor mij wat té, daar spring je niet ff op zonder krukje)
Foto's plaatsen komt wel goed. Wat ik heb gedaan toen ik de foto voor me had, er nog een keer op klikken (dan wordt hij nog wat groter) en dan de url kopieren zoals ik eerder zei met de rechter muisknop.
Die witte plekken op het hoofd van Silas is een stempel van de moeder die ze bij alle veulens tot nu toe heeft gezet (v. Rocky Mountain en v. Gulliver). De jonge heer meet trouwens maar 1.45m
Trouwens, ik heb Luna gisteren ook gemeten, willen jullie een gokje wagen?
eszsie86 schreef:Leonoor schreef:Die hoogte vind ik geweldigMaar ben zelf ook niet klein
Willow is gaaf (hoewel hij voor mij gewoon in de categorie tinker valt hoor).
Ik heb alles bijgelezen, maar even geen puf om uitgebreid te reageren. Zit alweer te werken
willow staat in het stamboek als een echte drum horse, wij hebben ook andere tinkers op stal en daar tegenover is willow echt een veel flinkere jongen