Twee katten Figaro & Doolittle! Doolittle is overgebleven van het nestje weeskittens en Figaro heb ik inderdaad van Jacqueline gekregen Is broertje van manke Belle... mams is helaas weggelopen
Laatst bijgewerkt door snowdon op 12-07-09 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ook een lapjes idd zo schattig maar ja vind het ook zo sneu voor de katten heir die zijn echt twee maatjes, dalijk vinden ze het neit leuk als er een "indringer" komt ofzo.
grrr
Geplaatst: 12-07-09 21:20
Ruim een jaar alweer Puck, gaat idd snel! Ohja, die weeskittens, weet ik nog wel ja! Heeft er nog iemand leuke foto's?
Puchje
Geplaatst: 12-07-09 21:22
Keuringswaardig? Qua lopen dan, want hij is inmiddels stukken beter in conditie (al twijfel ik nog stééds of ik kom... )
Laatst bijgewerkt door Puchje op 12-07-09 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 12-07-09 21:22
Eens even bijgelezen;
Leon lekker door de bossen gereden
Guppekop; mooi feest gehad , maar wel een "trekkende beugel" . Lijkt mij ook irritant.
Van iedereen enthousiaste reacties over de keuringsdag, leuk . Mooie foto's en complimenten voor Annique (voorbrengen van paarden lijkt me echt niet gemakkelijk) en Lois (schijnbaar weinig animo voor de werkproeven, maar jij hebt het toch maar mooi gedaan).
Lieve katten gezien , maar ook een paar zielige Oh Lies, niet mijn smaak, dus dit katje zou ik niet meegenomen hebben
Kascha en Banbay doen geweldig hun best
Ellen; goeeedddd !!!!! En leuk commentaar van de jury
Flynn en Gabriel teveel pokon???
Lies op Luna, leuke combi zijn jullie!! En ook Luna zo braaf.
Puck; administratieblues
Chanel , wat erg, sterkte meid.
Puck ; heerlijk gelest, gelukkig was het zo goed als droog en vanmiddag zijn mijn ouders hier geweest. Zijn net weer weg. Wat betreft 9 augustus (en dit is geen smoes), mijn schoonvader wordt 65 en dit gaat op zondag de 9e gevierd worden (kreeg ik net te horen). Weet nog niet wat, waar en hoe laat, maar ik hoop toch echt, echt, echt dat ik 's ochtends naar jullie kan komen kijken.
Lucy_1
Geplaatst: 12-07-09 21:23
Vind katten heerlijke beesten... Maar ben ook gek op mijn honden... Helaas zijn katten minder honkvast als ik zou willen en lopen ze sneller weg.... Had 4 katten en heb er nog 2 over....
Omdat ik m nog niet gespierd genoeg vind, en omdat Dianne zei dat ik nog iets aan zn bovenlijn moet werken. Ben ik mee bezig, maar gaat me iets te langzaam...
ow op die manier.. nou ik vind hem wel gaaf dus ik zou gewoon gaan
grrr
Geplaatst: 12-07-09 21:26
Ik denk dattie het goed gaat doen Puck, dus gewoon doen!
Lekkere beestenbende Liesbeth, ik vind Loesje leuk...
Bibi, ook al 3 jaar geleden ofzo:
snowdon
Geplaatst: 12-07-09 21:27
Is je mooie poes weggelopen, Lies? Zonde!
Hmm ik heb weer eens ruzie met laptop, dus van mij even geen foto's
Grit
Geplaatst: 12-07-09 21:30
Puchje schreef:
Keuringswaardig? Qua lopen
Puck, ik vind jouw lopen zeker keuringswaardig
Oh, oh, flauw. Sorry. Als dat je twijfelpunten zijn, zou ik gaan. Horen wat de jury zegt en kijken of je erin kan vinden. Kan ook een motivatie zijn om Nigel verder door te trainen. Fokken gaat niet, dus het kan ook niet tegen je werken. Je doet het vooral voor jezelf om te horen hoe Nigel gezien wordt. Wat bedoel je eigenlijk met aan de bovenlijn werken??
Fighter is leuk! (veel leuker dan het pluchebeestje op de vorige blz).
Lucy_1
Geplaatst: 12-07-09 21:30
Puchje schreef:
OOOH Lies, Foo Fighter vind ik gaaf! Wat is dat voor een ras ?
Dit is een sneeuw bengaal.... En hij loenst ontzettend
Ja Leon.... Cleo heb ik niet meer terug gezien
Resi_lover
Geplaatst: 12-07-09 21:31
Leuke poezen
Luna onder t zadel, knappe meid
Is Kascha 3 jaar ik dacht dat ze ouder was ze ziet er al best volwasse uit op die foto's
Lucy_1
Geplaatst: 12-07-09 21:31
Ik vond dat pluusje wel schattig hoor... Maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben grit Goeie quote heb je weer geschreven... Ben weer beetje bij
Bovenlijn = voornamelijk zijn bovenhalsspier en zijn rugspieren, die moeten echt stukken beter, zijn nu een beetje ehmm.. niet aanwezig *twijfelt verder* Ik vind hem de mooiste Tinker op de hele aardkloot natuurlijk, en ga naar een keuring om te weten wat ICSwereld er nou van vindt. Ik kan er idd nietmeer mee fokken
Laatst bijgewerkt door Puchje op 12-07-09 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Puck, van foto af beoordelen is moeílijk. Lijkt makkelijker dan het is Ik zou gaan als je waarde hecht aan het jury-commentaar, dan heb je iets om later nog eens voor terug te komen.