Ben net wakker, in noodvaart een beetje bijgelezen maar ik las dat ze op stal is, heeft gestaan en nu in elk geval lekker droog en warm staat. pffffffffffff. wát een dagen mensen!!
Daisy en TS, heeel veel sterkte nog voor de komende dagen om dit alles een plekkie te geven, en zodra je kan, laat even weten hoe het met "onze" avontuurlijk vlekkenpaard is?
Super dat het is gelukt om haar staande te krijgen.
Hopenlijk is ze snel weer de oude en kunnen zowel Daisy als de TS bijkomen van deze verschrikkelijke ervaring. Toen ik naar mijn paardje ging stond het voor de wei nog vol auto's en toen ik terugkwam waren ze allemaal weg, dus ik hoopte al op een goede afloop. Ik hoop dat Daisy de nacht goed door is gekomen en dat jullie nog heel lang plezier van elkaar kunnen hebben.
Wat super dat ze op stal staat. (moest vanaf pagina 26 bijlezen stroom viel uit gister) En vergeet ook je zelf niet. Hopelijk knapt ze heel snel op. Echt goed dat ze zich rustig heeft gehouden in die sloot. Wat een geluk bij een ongeluk. Ik hoop snel op een goede update. Een dikke knuffel voor daisy
oooooooooo, wat ben ik blij dat ze weer op stal staat. De lieve Daisy... Ik zal heel hard voor jullie duimen dat alles weer helemaal goed komt en als ik ook maar iets kan doen, dan hoor ik het graag!!!!!!
Het hele verhaal heeft me echt bezig gehouden vannacht, ik kan me de angst en de wanhoop goed voorstellen! Wat afschuwelijk moet dit geweest zijn voor de eigenaresse en het paard! maar ze staat weer op stal en ik hoop dat ze er niets aan over heeft gehouden.. nogmaals veel sterkte gewenst!
Is ze de nacht goed doorgekomen? Ik kan me goed voorstellen dat jullie (jullie & je lieve tinker) je vandaag érg beroerd voelen. Maarja, dat is het begin van het herstel en je moet er even doorheen. Heel veel succes!
Gelukkig hebben jullie haar in de benen gekregen.Hopelijk hebben Daisy en eigenaar een 'goede' nacht gehad.Ik hoop dat alles goed komt en er geen ernstige dingen aan worden overgehouden!