"Bereid u maar vast voor, morgen hangt dit weer boven Nederland"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bellatrix schreef:Lindsay!!
Rumble uit je profiel echt gaaf!!
En je Tink is echt veelzijdig.
Heb nog leuke foto's van je.

Bellatrix schreef:Jaha, morgen zul je het krijgen.
Vond het echt leuk dat ik je gemeet heb.
Bellatrix schreef:

en ben helemaal brak
Bonte schreef:Geen foto's quoten![]()
Ik heb leuke filmpjes gemaakt

Bellatrix schreef:Slaap lekker Lindsay!
Tot morgen!
Bonte, heb ik jou gezien?
. maar evenzeer toch nog een score van 180 wat ik zeer netjes vind voor een eerste keer. Mijn kanjer was toch relaxter dan ik had gedacht. Springen met kiara ging niet, inspringen wel maar in het parcours na 3 hindernissen weigerde ze steeds en werdt ik uigebeld. heb daarna nog kweet niet hoeveel keer proberen haar over een hindernis te krijgen maar dat viel niet mee. Helaas maar ach ik heb lkkr lol gehad en brandon heeft een goede ervaring erbij. December ga ik nog een onderlinge wedstrijd doen en in april probeer ik er weer bij te zijn. Ik heb ook veel bokkers gezien, ik heb silas en dazmar zelfs omver gereden
srry hiervoor nog. Brandon wou uit de inrijbak lopen en liep daar angelique omver. En kiara zag cindy buiten de bak staan en wou daar naar toe geen rekening houdende met Dazmar die er stond
. Achja vond het wel een leuk en gezellige dag, en volgende keer probeer ik weer mee te doen. Als er iemand hier nog foto's heeft van mij met kiara of brandon dan zie ik die graag verschijnen:PBellatrix schreef:Niekie: Heb je ook gesprongen? En dressuur?
Wat had je aan bij het springen?
Toushie schreef:*je zat naast der*
Waar? want ik heb niet gezeten.