Geen link naar een 3e foto, Caira, zelfs niet naar Rohan, anders zijn we straks ons topic kwijt.Hij was wel schattig zeg, als beebie.
Wauw mooie witte wimpers, helaas kan ik vandaag niet meedoen.Joey heeft 2 bruine ogen met mooie zwarte wimpers.
ow hier zijn de witte "afdakjes" ook aanwezig! Indy....heeft hele charming ogen vind ik En ons logeetje Sophietje heeft ook aan beide kanten mooie witte wimpertjes boven haar blauwe kijkers
ik ga eens meedoe met het thema:Phier brandon zijn witte wimpers:een ene foto die zondag is genomen. vind dat hij zich nog redelijk wit houd vinden jullie ook niet?groetjes nieky1993
Mijn vorige tinker Bailynn had wel een paar witte wimpertjes...Jolynn helaas niet.... alleen die 2 lange haren erboven zijn wit...
Zijn wij nou zo gek op onze paardjes of lijkt het maar zo.We hebben echt allerlei foto's van onze beesje hihihi
Pallieter zijn kijkers, met uiteraard Rechts zijn witte wimpers, en links zijn zwarte!En nogmaals zijn witte wimpers
hier ook geen witte wimpers kunnen vinden van een tink (onze fjord heeft ze wel, hele lange) Tequila, geweldig die foto, dat koppie, echt zo beledeing van, tss wat doe je nou