Altijd naar mijn hakken! Ik heb de schoenen er al op aangepast In de winter heb ik laarzen met klittenband, die trekt ie ook altijd los! En hier nog een headshot
Hihi je bent een heel ander mens zo Nicole. Maar jullie zien er wel helemaal toppie uit zeg. Is ook een beste kerel waar je op zit. Ik kom gauw hem eens van dichtbij bekijken hoor.
Sokjes worden al aardig wit, nu de staart nog, het onderste stuk is al opgebonden aangezien dat al witter wordt. Ik heb nu spul van Cowboy Magic besteld (shine yellow out) bij Desillies haar winkeltje, ik hoop dat het echt werkt
Momo_lover wat een prachtige merrie zeg, ga je niet met haar naar de keuring? Ze is echt supermooi!
Binky ahhh boi is en blijft echt een groot knuffelbeertje Hij is leuk en lief, hij heeft echt ook zo'n uitstraling als knuffelbeertje
Teuntje ahhhhhhh Nino is lieffff hoor. Ik kom echt kijken als het volgende er ook is, misschien wel eerder anders is hij misschien weer zo groot! Wel gaaf dat nu Boyan ook daar kan blijven, hoef je niet zo heen en weer te crossen tussen je paardjes!
Caye wat fijn dat het weer goed gaat met je kleine meid! En met Baggio, tja kon niet anders dan dat hij het geod zou doen toch met die uitstraling!
Haha ook een slobberbekkie! Debje kwijlt altijd meer over mij, hek en dergelijke dan ze op eet denk ik wel eens. Slobber, doet wat dat betreft zijn naam eer aan. Hier ook een slobberbek, ze is nog redelijk schoon, normaliter zitten de spetters zelfs rond haar ogen sorry is geen tinker