Mazzel-meid schreef:Wat een lekker ding zeg, Horsy1!!
Dank je wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mazzel-meid schreef:Wat een lekker ding zeg, Horsy1!!

... en kleine (half)zus Dunla wordt vast nét zo'n kanjer ! 

Jaja, zn staart mag weer een x gewassen worden 

Keevagirl schreef:Wat heeft ze toch een mooie warme kleur ... mooie baby hoor, Lowara... en kleine (half)zus Dunla wordt vast nét zo'n kanjer !
Arwen is de tante van Dunla

En zo erg is het nog niet hoor. 

Keevagirl schreef:Wow Christah, Duncan is in die tijd dat hij bij jou is, enorm vooruitgegaan zeg !! Ik weet nog precies hoe hij eruit zag toen hij net van Gadedijk kwam .. echt super zoals hij nu is
En hij is ook echt veranderd. Ik ben ook zo blij dat hij er nu net zo mooi uitziet van buiten als dat ik hem altijd al van binnen heb gevonden. Ik viel voor het enigszins lelijke eendje met een geweldig karakter. Nu heb ik een prachtig paard met misschien nog wel een mooier karakter. Hij zit de laatste tijd zo lekker in zn vel. Glimt enorm, is vrolijk, doet gek. En is tegelijkertijd zo ontzettend lief een knuffelig. Nu is hij gewoon helemaal perfect voor mij. We genieten zo veel samen. 
Jeetje, die dame wordt ook met de dag mooier! En ze bewijst ook nog eens prachtige nieuwe tinkertjes op deze aardbol te kunnen zetten. Jij mag zeker trots zijn op je dame, zij ziet er ook een stuk beter uit dan in het begin.
een merrie