ps:De vader van mijn nieuwe merrie is niet Thunder, maar Dublin. Hij heeft ook erg veel behang.
Stom van me zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ps:
Tinkers moeten wel vaker extra full geloof ik.

Jean schreef:goedemorgen,
Ben 2 dagen afwezig geweest maar nu weer terug, heb alles bijgelezen maar is enorm veel

yarka schreef:Ze is 2,5 jaar oud.
Eigenlijk jonger dan ik wilde, maar op sommige puntje moet je wel eens iets toegeven. Het perfecte paard bestaat niet, maar wel een hele goede benadering er van.
Mazzel-meid schreef:Vanmiddag moet m'n Barefoot -testzadel weer op de post.. ga 'm echt missen. Kan het sparen beginnen

) en mijn polsen schreeuwen het momenteel uit van de pijn,even pauze dus,boktijd.....
,zou wel lekker opschieten dan )
Gefeliciteerd!! Ben erg benieuwd naar je nieuwe merrie. Maar ben je niet bang dat deze merrie als ze van Dublin is nog fors zal gaan uitdijen? Dublin is niet echt rijtypisch
Is geen aanval hoor maar kijk maar eens naar oude foto's Vasthi en hoe Vasthi er nu uitziet.
Djies, ik hoop dat je een goed gesprek hebt gehad met je therapeut en ik zou gewoon een 2nd opinion vragen bij een andere huisarts of in het ziekenhuis.
Fayette zou nog gemakkelijk in de gewone maatjes passen maar ik vind het eigenlijk onzin om beenbescherming om te doen. Zij strijkt niet en ze tikt met haar achterhoeven niet tegen haar voorbenen aan dus bij haar geen beenbescherming.
bij je ouders of regelmatig getraind worden en op wedstrijden gaan?
). Fayette was het er niet helemaal mee eens en probeerde er regelmatig onder het werken uit te komen. Maar heb haar uiteindelijk toch wel aan het werk en aan het zweten gekregen
Het publiek vond het rijden van Fayette ook erg interessant maar owee als we iets te dicht in de buurt kwamen (jonge drachtige koeien in het weiland naast de onze
). 
Ik zou dus echt voor een second opinion gaan. Je niet met een kluitje het riet in laten sturen. Echt onproffessioneel. Ik heb toen ik nog thuis woonde de dokter meerdere malen verzocht voor allergietesten. Dat wilde hij steeds niet, steeds smoezen dat ze het niet meer deden in t ZH enz. Uitendelijk is pa een x mee gegaan en mocht ik voor de testen. Ik bleek dus voor best aardig wat dingen allergisch en astma te hebben
Uiteraard hebben we de dokter hierover nogmaals aangesproken
Pillen voor bloeddruk hebben trouwens wel tijd nodig om hun werk te gaan doen. Welke heb je?
Flanna liep lekker en ook hele stukken netjes nagefelijk
Na een goede tip lukt het wel. 

Ik was snel naar stal gerend om haar halster te halen, zodat haar hoofdstel niet meer om hoefde. Kom ik terug staat ze echt zo achter de deur te 'brommen' naar me, toen ik hem openschoof 
) heeft een paar paardjes gekocht bij jou.