Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leonoor schreef:plientjedres schreef:Ik baal als een stekker dat de keuringen allemaal zo ver weg zijn. Je hebt hier wel een ics keuring maar daar is britt niet ingeschreven en dat kost €200,-. Beetje veel om gewoon voor de lol te kijken hoe ze het doet. ( omgeving Amsterdam)
Zoek een mooie locatie en zorg dat er voldoende deelnemers zijn en we komen wel voor een keuring hoor![]()
Zo is Sommelsdijk en Friesland ook begonnen
maar Utrecht is zeker te doen.
dan ben ik lekker weekje Veluwe met britt. plientjedres schreef:Ik baal als een stekker dat de keuringen allemaal zo ver weg zijn. Je hebt hier wel een ics keuring maar daar is britt niet ingeschreven en dat kost €200,-. Beetje veel om gewoon voor de lol te kijken hoe ze het doet. ( omgeving Amsterdam)
stalnijmegen schreef:plientjedres schreef:Ik baal als een stekker dat de keuringen allemaal zo ver weg zijn. Je hebt hier wel een ics keuring maar daar is britt niet ingeschreven en dat kost €200,-. Beetje veel om gewoon voor de lol te kijken hoe ze het doet. ( omgeving Amsterdam)
In juli was wormer, das qua afstand toch te doen?
200 euro kost een keuring niet joh

vind ook echt tot nu toe alles goed he..
dat heeft.. Ja mijn Menbewijs heb ik al hoor hihi
Murrie
met het tuig
En sowieso een mooi dier!