Ik zou zelf ook wel liever van die crossbeschermers achter hebben want daar raken ze veel meer mee.[/qoute
Ik heb het een paar keer gezien, geen leuk gezicht!!
Ik zou het liefste rond om cross beschermers hebben, maar ik vind ze nog een beetje duur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoefff schreef:Ik heb gewoon simpele van Eurostar (lekker lang elastiek) maar ook van Harry horse etc.
Achter vind ik van Eurostart erg fijn omdat ze net als voor en U zijn en niet alleen zo;n stukje aan de zijkant waardoor het altijd gaat schuiven als een malle.
Calanddra schreef:Wat leuk Andrea!Kan ik Jaron eindelijk meeten
haha!
Ik ben aan t kijken voor van die BR 3 in 1 peesbeschermers, een stalgenootje heeft die ook voor haar friesBart heeft te dikke benen voor gewone peesbeschermers mt cob maar te korte benen voor mt full
Hoop dat ik vanavond wat kan vinden....kan bestellen....en dat ie dan op tijd binnen is
Citaat:Let wel op, de 3 in 1 beschermers zijn echt voor de dressuur, dus die beschermen tegen het aantikken van de achterbenen tegen de voorbenen, maar beschermen niet de kogels bij de landing en beschermen de benen ook niet tegen de hindernis...
Die fout wordt erg vaak gemaakt helaas.
Als je van dat soort beschermers wilt zul je echt naar de crossbeschermers moeten kijken.
Maar als jou Bart Bart van de wittekamp is, dan past hij gewoon peesjea hoor. Maren had ook gewoon peesjes voor hem
Calanddra schreef:Maar de 3 in 1 zit toch rondom? Dus ook om de kogel. Hoe kan de peesbeschermer de kogel dan wel beschermen en n 3 in 1 niet?
qua been bescherming ben ik erg nieuw, heb t liever niet
Calanddra schreef:oke, dus dan is niks om beter als ze niks passen?
Gilbey schreef:Bij Gilbey en Beggar past ook niets van de standaard peesjes
En daarbij komt dat ze voor verwarming zorgen van de pezen en dat weer zorgt voor verhoogde kans op peesblesure.
Je moet je dus heel goed afvragen of het ook echt een meer waarde heeft.
Peesjes (ook de 3-in-1) werken zo-wie-zo niet pees ondersteunend, dat is met onderzoeken al heel vaak aangetoond.
Alleen voor touseren werken ze wel wat.
Lowara schreef:Ach.. Ik spring vaak met en zonder, aan afkoelen etc heb ik nog nooit gedaan, en heb de twee tinkers nog nooit kreupel gehadterwijl ik toch wel flinke parkoursen en hoogtes heb gesprongen in het verleden.
Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje, als het gebeurt, flink balen. Maar het hoeft ook nooit mis te gaan.
Maar zorg er in ieder geval voor dat waar je ook voor kiest, je jezelf er goed bij voelt, dat is het meest belangrijke