Wat leuk fireandice dat je nog foto's hebt gemaakt
Hier conner met zijn snuggere blik
En een vieze kayleigh In poep liggen is lekkerder en op 1 of andere manier wil ze niet snappen dat wanneer je achterin poept dat je dan zelf schoon kan liggen
Wat een prachtige foto's Grote kans dat ze homozygoot is Kiara
Conner hi
hier Candyman & Boy
aricia
Geplaatst: 27-08-11 16:19
Candyman mag je hier wel komen afleveren Cecille ,wat een knapperd !
Zoe en kids
Mella ,Maire en Carys
__Amber__
Geplaatst: 27-08-11 19:25
Ik kwam deze foto nog tegen:
Wat is Gallyon hier schattig.
Soprano
Geplaatst: 27-08-11 21:17
@amber: Gallyon is echt super schattig! @aricia: Wat leuk zo met 3 op een rijtje! @cacille: Hé de jouwe heeft bijna dezelfde bles als Iowa maar dan in het bruin, wat leuk! @renate85: Connor heeft echt een leuk koppie @klijntjuh: Wat een leuke tink met een leuk roze touwhalster! @taggart:
Iowa kan sinds gisteren op commando kusje geven :
Helaas waren er kapers op de kust voor de worteltjes, Iowa is hier duidelijk niet mee akkoord
FireAndIce
Geplaatst: 27-08-11 22:38
Vandaag een heerlijke buitenrit van 1,5 uur gemaakt jammer dat deze foto beetje donker is! stoere Mac op de brug
Lekker ding zeg die Candyman hij heeft wel wat weg van Sandokan Wat een verschil zeg die mini en maxi Mooie pica's weer allemaal
Gisteren op de TD in Rockanje, wat een weer zeg, Bing is nog nooit zo vies geweest in zijn carriere Onze Kees op, wilde hengst tijdens haar onderlinge proefjes , 2 x eerste met 186 en 196 punten. Ben trots op die twee Zo leuk om te zien
Frie87
Geplaatst: 28-08-11 11:53
het kortste maar een van de meest geweldige ritjes :
Zo dan,in een paar dagen dit topic door gevlogen, wat een heerlijke foto's, van heerlijke paarden.
Ik ben al een tijdje Tinkers aan het kijken, maar mijn vriendje, of vriendinnetje zit er toch nog niet tussen, dus mocht iemand een lieve schat te koop weten, 1 die mijn hartje steelt, en andersom. Dan hou ik me zeer aanbevolen (leeftijd minimaal 3 max 10 a 11, stokmaat 150-160)
Eefste
Geplaatst: 28-08-11 16:35
Maan terwijl ik het land aan het uitmesten was.. Dan loopt ze een uur lang met me mee door de wei =) Schatje!
Afgelopen vrijdag mijn tweede les 'rechtrichten' gehad. Ben helemaal blij met mijn instructrice en de methode. Maan reageert er super op. (ik heb alleen nog heeeeeeel veel te leren.. alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen)
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 28-08-11 16:59
Candyman vind ik echt een opvallende tinker zeg ! prachtig. En Bing ook gaaf met je dochter? Dacht dat je eerst 2x Z hebt moeten rijden voordat je op een hengst mag starten. Fijn dat het met Maan goed ging met het richtrechten.