Ah,balen zeg Cecille het is zo'n leuke merrie en heerlijk opgeknapt bij je. Gaat het echt met helemaal niemand goed? Je zou zeggen dat ze nu wel aan elkaar gewend moeten zijn geraakt.....
Potver, nu ben ik in de war. Ik weet nie meer wie de papa van de merrie is Of Collin of Keltic. Maar ze lijkt me meer een Collin. Ze staat niet bij de nakomelingen namelijk.
Muds, dan kan ik me voorstellen dat je dat liever niet meer probeert .
Janet; is zus van vriendin. Mijn vriendin zou het vragen, maar was het vergeten. Nu heb ik haar zaterdag zelf even gemaild, maar nog geen reactie. Ik weet dat ze ook weinig op internet zit. Dus ik wacht nog even af.
Lois
Denise Doet smid hier ook. Maar bij Vince worden de groeven toch snel weer diep. Probleem zat niet in de groeven, in de straal zelf zat een gleuf. Die is nu weer mooi dicht. Maar nog niet tussen de hoefballen, dat staat nog een beetje open, maar is gelukkig wel ondiep.
Puchje
Geplaatst: 23-11-09 19:00
Het wordt dus pompen of verzuipen dat is de enige manier!!
Geen link van de merrie, helaas. Is een leuk ding, bijzonder dominant en niet de makkelijkste. Niet ingereden, ga ik van het voorjaar mee beginnen
Dundee is me soms al te dominant en te eigenwijs. Maarja dat is een kleine pony. Maar dat maakt hem ook wel weer grappig. Alleen in een rijpaard zoek ik dat dus helemaal niet