Geweldige ijsco idd! Dat is nog eens geluk hebben, want als je het dan toch over prijzige paardjes hebt..... Idd brillen zijn helemaal niet meer sullig! je hebt zoveel modellen! Je vind er vast 1 die perfect past en goed staat! Oortjes is vervelender! Vroeger had ik ook een abonnenment bij de KNO arts, ik kwam er zoveel, dat ik zelfs voor hem tekeningen maakte op school! Hihihihi veel plezier vanavond Angela en succes morgenvroeg!
grid
Geplaatst: 30-07-09 11:10
o Ellen dus ook al zo'n last van gehad wel lief dat je ook tekeningen voor hem maakte
Ik zal waarschijnlijk gehoopt hebben dat hij me dan minder pijn zou doen..... whahahahaha
grid
Geplaatst: 30-07-09 11:16
ja of je voor altijd beter zou maken zodat je niet meer terughoefde
mnkortleve
Geplaatst: 30-07-09 11:22
Leuke ijslander, mooi kleurtje. Heb je er nu geen last meer van Ellen? Paintlinger veel plezier bij Woodstock. Plakkers op ogen zie je nu nog wel alleen nu hebben ze leuke plaatjes.
Ik ga gauw eens wat doen.
_janet_
Geplaatst: 30-07-09 11:37
Ik heb me net dood gelachen maar ook pijn geleden
Ging even naar de poesjes, en als ik Henkie roep komt hij aanstormen en klimt tegen mijn been omhoog Nou dacht Willem dat kan ik ook wel, dus die begon ook aan mijn been te klauwen en omhoog te klimmen. De 2 wildste kittens werden ook nieuwsgierig en gingen ook mee spelen. Henkie lag bij mij op schoot en dat vonden ze wel intressant. Henkie speelde met mijn vingers, en voordat ik het wist had ik 3 kittens aan mijn been hangen en klauwen. Zelfs de 2 wildste die eerst niet eens naar mij durfde te kijken. Ben blij dat er nog steeds vooruitgang in zit, ze zijn zo leuk
japielover
Geplaatst: 30-07-09 12:05
zo nou ik heb net me rijles gehad... pffff zag 2 keer iemand niet bij het zeebrapad:P goddank heeft instructeur lief ook een rem pedaal want anders....
straks werken end an kan ik me is gaan bescheuren om die katte filmpjes(kanik nu ook wel door naar me eigen katte te kijken )
wilde ik der straks trouwens foto's van me tinki plaatste leest me computer het kaartje niet.... dus morgen moet hij maar weer als foto model:)
Op een gegeven moment hadden ze mijn keelamandelen eruit gehaald, door de keelonstekingen kreeg ik ook steeds oorontsteking etc. Daarna was het eigenlijk met buisjes allemaal goed te controleren en ben ik er overheen gegroeid. Volgens mij is het iets heel normaals bij kinderen en groeien ze er vaak overheen. Janet weer lekker met de poezels gespeeld! Ga je ze ook een beetje aan huis laten wennen? of mag henkie straks ook buiten blijven in jullie nieuwe huis? Hij moet bij de verhuizing toch wel een paar weken binnen blijven? ik hoor altij dat katten weglopen als ze verhuisd worden....
mnkortleve
Geplaatst: 30-07-09 12:24
_janet_ Als hij groot is dan is het niet zo grappig meer ik heb er ook 1 die zo omhoog klimt en ik krijg het er niet meer uit. ellieellende Gelukkig ben jij er dan overheen gegroeid, ik ben 32 en ik heb er nog steeds heel veel last van ik rij in de winter en met veel wind met oordopjes in. japielover Dan zit je hart ook in je keel.
kuzznathalie
Geplaatst: 30-07-09 12:55
vanaf werk! Maar zo alweer vrij!!
Nathalie Hoe was het bij de dierenarts met je caafie?
Janet, fijn dat de poezies vooruitgang boeken! Alleen minder dat je pijn hebt geleden
mnkortleve,mijn hubbie heeft sinds kort buisjes via zn schedel,boren ze een gleufje tussen trommelvlies en schedel en die blijven langer zitten,de normale buisjes groeide er na een half jaar steeds uit.Wel vervelend,want je kan er goed last van hebben en hubbie hoorde meer dan 50 % minder.
he gats eefje! Dat klinkt best eng.... wat ze tegenwoordig toch al niet kunnen.
kuzznathalie
Geplaatst: 30-07-09 14:00
Ja dat klinkt eng... en idd tegenwoordig kunnen ze zoveel... Daar sta je soms raar van te kijken... Als je dat verhaal van eefje al leest "een gleufje boren tussen schedel en trommelvlies, buisjes erin, andere buisjes die eruit groeien" Gatsie! Maar ze kunnen heel veel..
koeliejoelie! De fotorapportage van Niamh en de arabieren staat waarschijnlijk vanavond online! Dan is ie klaar met bewerken! Ben zo benieuwd!!
grid
Geplaatst: 30-07-09 15:56
Janet nu alle katjes in der been wel schattig maar klinkt ook pijnlijk
hmm Eefje wel fijn als ie nu dus weer zoveel meer kan horen... eigenlijk moet mijn hubbie ook een keer een check-up want volgens mij is die aan 1 kant echt doof aan het worden
Oeh Ellen benieuwd
vanmiddag proberen boer te pakken te krijgen om bak keer te ploegen/ slepen want ze kunnen er bijna in staan grazen Tja dat krijg je als je momenteel voornamelijk buitenrijd en er dus verder ook niemand in de bak rijdt
pff wordt ineens weer donker hier en moet nog boodschappen doen en dat doe ik altijd met het wagentje op en neer
grid
Geplaatst: 30-07-09 16:10
Goh wat rustig hier
het stort ondertussen hier buiten dus nog maar ff niet naar winkel
jaja hier ben ik dan eindelijk, ik zal zo ff foto's maken voor jullie. Ik ben nog de hele avond bezig geweest, de placenta's van die laatste 2 kwamen er maar niet af. Ik ben op een gegeven moment toch maar naar mijn bed gegaan, ik was helemaal kapot en vandaag moest ik mijn trouwjurk voor de laatste keer passen.
Ik weet dus nu nog niet of de placenta's eruit zijn, ze heeft de ene die er lag bijna opgegeten terwijl ze er eerst niet naar omkeek. Dus ik denk dat ze de andere ook heeft opgegeten. Verder bloed ze nog een heel klein beetje, een paar druppels per 2 uur ofzo. Dit was dus erger, ze is wel levendig, eet en drinkt goed en kijkt ook goed naar kittens om. De DA heeft gezegd dat ik nog maar moet aankijken en dat ze waarschijnlijk gewoon nog wat nabloed en dat de baarmoeder nu aan het samentrekken is en dat ze daarom nog wat bloed. Dit moet vanzelf overgaan, zolang ze maar niet sloom wordt of bleek tandvlees krijgt. Nog even afwachten dus...
Mijn trouwjurk hangt nu bij mijn schoonmoeder thuis, hij klopt nog niet helemaal en ik heb dan ook een klacht ingediend bij de zaak waar ik hem gekocht heb. Ik moet maar voor lagere schoenen gaan kijken anders is de jurk dus te kort. Maar ja vind nu maar witte schoenen, in de kleur van mijn jurk want die is natuurlijk niet helemaal wit zucht gedoe allemaal...
Oh vervelend Bianca, goed dat je een klacht hebt ingediend, en hopen dat je nog schoenen kunt vinden... Ook ff afwachten met Silly dus... en ben heeeel benieuwd naar de foto's van de kleintjes!
grid
Geplaatst: 30-07-09 16:21
bianca wat vervelend ... en hoop dat verder met poesje goed blijft gaan en druppelen snel stopt.
Ik zag gave foto's van een ijsco, prachtige paardjes vind ik dat!
Janet alle katjes in je been is ook niet prettig hihihi ik kan erover mee praten
Ik ben ook benieuwd naar de fotoreportage van Niamh, ik wacht met smart...
Hm iemand die rijles en de zebrapaden vergat, ach komt ook vanzelf wel, alleen niet tijdens afrijden doen
Gehoorproblemen, pfff ik ben in totaal 28 keer (jaja jullie lezen het goed) aan mijn oren geopereerd. De laatste 2 keer is een trommelvliestransplantatie geweest in het LUMC in Leiden. Ik werd dus elk jaar 2 keer geopereerd, aan elk oor een keer. Op het laatst waren mijn trommelvliezen zo beschadigt dat ze dus een velletje boven mijn oor hebben weggehaald en deze als trmmelvliezen hebben gebruikt. Dit zit er nu al vanaf mijn 15e (links) en 16e (rechts) en werkt nog steeds goed. Helaas ben ik door de vele operaties aan mijn rechteroor praktish doof en zou ik eigenlijk een gehoorapparaatje moeten maar dat wil ik nog niet. Mijn linkeroor is redelijk goed, alleen staat mijn trommelvlies iets scheef waardoor er vocht achter kan komen en ik dus daar ook dover aan kan worden. Ik mag dus niet zoveel zwemmen, helemaal niet duiken en oppassen met douchen.
Mijn dochter is al 3 keer aan haar oren geopereerd, ze heeft nu T-buisjes, deze blijven achter de trommelvlies hangen en werken eigenlijk heel goed bij haar. Mijn zoontje is nu 1 keer al geopereerd, dit was gelukkig genoeg. Hij heeft (tot nu toe) geen last meer gehad behalve als er veel weersveranderingen zijn, druksverschillen dus. Dan krijgt hij oorontsteking maar dat gaat vanzelf dan weer over als het eenmaal doorgebroken is.
Nou weer een heel verhaal... ik ga foto's plaatsen
Laatste die geboren is, ze is iets witter dan de ander.
Blauw katertje, echt mooi donkerblauw is hij. Hij heeft tussen zijn voorpoten op zijn borst een grote witte vlek maar deze is niet te zien, dan moet ik hem op zijn rug leggen en dan blijft hij niet liggen hihihi
voorkant, hij bleef tenminste stil zitten
Poesje 1, meer creme dus
Mammmm waar ben jeeeee (ze heeft ook een iets spitsere neus dan haar zus)