wat een schitterende foto's! helaas kon ik er niet bijzijn i.v.m ziiekte maar zo te zien een super dag!
wie van jullie zijn er 9 aug bij op tinkerdag grave!?
wij geven daar een demo met ons tinkerdemo team No Stress!
POLLO
Geplaatst: 11-05-09 14:20
Ik ben er dan niet.
mhen ik ben nog steeds kapot. Of eigenlijk voel ik het nu pas. Moest erg veel moeite doen om vriendelijk tegen de klanten te blijven vanmorgen. Lag net effe in bed maar moet er weer uit. Er komt een merrie voor Baggio aan en die meot ik even opvangen. Ik heb medelijden met Leonoor die zit op cursus. Als die zich net zo voelt als ik zal ze niet veel onthouden vandaag.
Laatst bijgewerkt door POLLO op 11-05-09 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ook helaas niet, ga hier in de buurt starten...
Annetje
Geplaatst: 11-05-09 14:31
Hallo allemaal! Het was echt een geslaagde dag! Twee van onze dressuurruiters werden eerste in hun klasse en de rest heeft het ook super goed gedaan!
Ik heb veel foto's gemaakt, ook van anderen. Wij waren er op zondag, als je denkt dat ik je misschien op de foto heb gezet, kun je een pm sturen en dan kan ik je opzoeken. Ik heb van onderling B, onderling L (losrijdbaan, dus ook Z was daar aan het losrijden) Z-proefje van iemand, het springen van alle klassen op de foto gezet.
Hier staan alle foto's die ik van onze eigen ruiters gemaakt heb. Hebben jullie misschien ook een foto gemaakt van onze dames? Die zouden ze heel erg graag willen zien namelijk!
Ik snapte trouwens niet zo goed waarom er bij het springparcours het zeiltje weg gehaald werd. Je kunt van te voren wel bedenken dat paarden daarop in de stop gaan, waarom werd het later dan toch weggehaald?
Ohja gezellig is het wel. Maar ik vind het gewoon het leukste als het weer ook mee werkt en ik vind zelf dat het 'speciaal' moet blijven, dus ik ga 1x per jaar
Ben idd enorm brak, heb me groot weten te houden tijdens cursus op een suf momentje na. Scheelt dat ik naast iemand zit waar ik me constant aan erger, dat houd je wakker.
Ik kijk nu ook alweer uit naar september. Van de zomer megafanatiek trainen op de cross, om te zorgen dat ik dan eens in de prijzen ga vallen +