en persoonlijk bestel ik niet zo graag via internet om dit soort dingen te voorkomen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(en Bokt, ik geef het toe
)

staat wel op kootmiradrum haar site (was vorig jaar dat ze eraf waren)
maar heb geen duidelijkere foto)Berdien schreef:Actief inderdaad! Ik ben alleen maar bezig met school(en Bokt, ik geef het toe
)
Heeft Drum ook z'n sokken eraf gehad dan? Die zijn namelijk heel erg gaaf! Geeft de burger weer moed. Moet dan alleen wel iemand vinden die ervaring heeft met scheren, ik heb dat nml 0.0% en wil persee dat het goed en stressloos gebeurd
oke geknipt 
)
Dat valt inderdaad nog wel te doen, desnoods vraag ik er een vriendin bij, die knipt haar vzFjord ook altijd, die is echt mirakuleus met de schaar 
dat zal best, maar ik bedoelde meer van dat ik dat zelf nog kan doen, en het is niet zo'n gedoe als met een scheerapparaat

Berdien schreef:dat zal best, maar ik bedoelde meer van dat ik dat zelf nog kan doen, en het is niet zo'n gedoe als met een scheerapparaat

Wel met tussenperiodes van enkele maanden hoor, niet achter elkaar. Maar het blijft maar terug komen
Vandaar dat ik de sokken er nou ook af wil, als het nou wéér terug komt. 
De mok was te erg om er wat mee te doen. Paard wordt echt superlelijk, maar het heeft wel onwijs geholpen, dus ik zeg, doen! (mits je niet naar de keuring wilt dit jaar
)