[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 23:21

Soxje, mooi van die heel misschien tijdelijke baan! Super! Ik duim voor je dat je minimaal op gesprek mag komen daar. Brandnetel thee, eigenlijk niet aangedacht. We zijn nu bezig met 1 van mijn medicijnen vervangen en kijken of het daardoor komt. Heb zelf een vermoeden van niet, en om nou het hele rijtje af te gaan, zie ik ook niet zitten eigenlijk. Wel balen, mijn huid ging zo goed voor de operatie, geen irritaties meer niks, reageerde weer goed op diverse cremes etc. Ach hoop dat het over gaat.
Hoofdstel van Gam is een linkje in haar post.

Jellie, haha had geen zin om overal enters te zetten, dus lekker achter elkaar doorgetypt en de namen vet gemaakt.

Shayla, kan je niet grondwerk enzo met haar gaan doen naast het poetsen ofzo?

Even kijken of ik nu nog even iets aan de kerstkaart van Tommie kan doen.

Vasthi, kan wel tekst bij zetten maar niet meer veranderen. Het beeld is reeds opgeslagen.......solly is het heel erg?
Enne over inpakken Battie, ik ben 21 en 22 december in Garderen voor mijn werk dus kan woensdag niet inpakken (dinsdag heb ik ook een afspraak staan). De 23e ben ik wel vrij hihi.

Oeh Garocha!!! Koel, hier in het dorp (200 meter van Kits toekomstige stal) zit een trainer voor spaanse rijkunst, in de toekomst dus eens uit gaan proberen met mijn vlekje. Foto's blijven maken hooR!

Jellie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 23:26

Leuke foto trouwens van IL! Nog een x voor de herhaling als achterbeen beter is

Oke sox

Chev, wat gaaf dat er zo'n trainer bij jullie in de buurt zit. Zou ik te gek vinden !

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 23:46

Oohoo Chev, is het veel moeite om mijn kaart aan te passen en de eerste H uit wHishes te halen en hem opnieuw te mailen or whatever?

Zal post van Pellie opzoeken ivm hoofdstel en ga dan hondjes uitlaten en Oprah kijken.

Chev, brandnetelthee is best lekker en het zuivert van alles! Ik heb gelukkig geen probleemhuid (behalve ouderdomrimpels, blèh) maar weet gewoon dat dat kruid enorm zuivert. Ook goed voor je paard trouwens (gedroogd eten ze het graag). In ieder geval kun je het proberen. Ik zou dan een neutrale creme opdoen zodat je weet of het resultaat heeft. Geef die thee een dag of 4 de kans. Pellie weet er waarschijnlijk meer over. Ik zit niet zo in dat "natuurgebeuren" maar over brandnetels heb ik wel veel gelezen en weet dat ze heel gezond zijn.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 23:49

ohho meen je niet Sox, heb ik daar ook al een extra h gedaan....Stupid me......sjips sjips sjips.....oh wat baal ik hier van. Ik ga even kijken wat ik aan de schade kan doen....zal moeilijk worden...

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 23:56

Bonte schreef:
En ik dan?? Ik ga 30 december op fotocursus bij de Bonte Parels. Die wordt gegeven door Femke van Hypofocus.

Dat heb jij helemaal niet nodig.

Bonte schreef:
Vandaag weer naar de tandarts geweest en ze heeft de zenuwbehandeling nu helemaal afgemaakt. Voelt nu wel goed.

Gelukkig dat het nu beter met je bekkie gaat, Bonte!

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 00:04

Jellie : Je hebt pb's gehad

Chev : Jammer genoeg is dat niet mogelijk , ik heb geen bak of iets wat daar ook maar enigs zins op lijkt. Het weiland is rond deze tijd van het jaar veels te nat hier , dus dat zou ze dan kapot lopen.
Niet dat mij dat wat uitmaakt , een paar kuilen meer of minder in de wei , maar Ron en m'n schoonouders zijn er niet blij mee.

Sox : 2de paard kopen heb ik inderdaad al over nagedacht , maar zolang ik nog niet zeker weet (voor mezelf) of ik Shay kan laten dekken of niet , koop ik nog helemaal niks. Het is voor mij kiezen , of een veulen of een paard / veulen kopen , of een veulen fokken. Maar fokken en kopen gaat niet lukken. (Jammer genoeg)
En dan weet ik wel dat ik haar altijd alsnog kan laten dekken , maar ik ken mezelf tegoed , dat veulen gaat dus nooit weg dan

Ik heb toch nog een beetje leuk nieuws trouwens
M'n kaarten voor Apassionata zijn binnen ! Ron en ik gaan daar 2de kerstdag naar toe. Even voor mij een dagje relaxen.

En.....voor het eerst in 3 jaar heb ik tussen kerst en nieuwjaar vrij. Een weekje vakantie is echt welkom op het moment.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 00:08

Cheveyo schreef:
ohho meen je niet Sox, heb ik daar ook al een extra h gedaan....Stupid me......sjips sjips sjips.....oh wat baal ik hier van. Ik ga even kijken wat ik aan de schade kan doen....zal moeilijk worden...

Maar niets is onmogelijk en des te groter de uitdaging.....

Afbeelding

hier moet dus de afbeelding van Sox Nieuwe Kerstkaart komen....bij mij duurde hij ook al wat langer met laden. Als het niet lukt staat hier de code om bij de foto te komen:

http://img489.imageshack.us/my.php?imag ... aam1yt.jpg

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 00:12

Shayla, staat Shayla op stal? Heb je niet de mogelijkheid om haar 24/7 buiten te hebben, met schuilplek? Mijn exstalgenootje haar TurboFjord heeft kogelartrose, maar doet het nu hij sinds 6 weken 24/7 buiten staat heel erg goed, ze hebben zelfs een week geleden een duinrit kunnen maken, en hij was zo fit dat hij een bok gaf toen ze aangaf dat hij zich niet over zijn toeren mocht draven. O, ik lees nu dat ze niet op 't land kan/mag. Maar ja, wat gaat er voor, een paar kuilen of Shayla? <== niet tegen jou gericht, maar tegen schoonouders.

Cheveyo..... nu mist er een stukje van je kadertje van Sox d'r kerstkaart, rechts bovenin....

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 00:13

Foto Garocha.... heb ik iets gemist over been IL? Die vlecht is echt overdreven lang hoor, afknippen maar

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 00:17

en ik zie nog iets
ga het gelijk even rechtbreien... ben echt een MUTS om het maar eens over breien te hebben....

[edit] hier istiedan

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cheveyo op 16-12-05 00:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 00:24

FK : Ze staat inderdaad op stal. Ben zelf ook altijd zo een van : Wat maken die putjes en slip sporen nou uit ?? Maar ja , schoonouders en vriendje he ? Het blijven boeren...

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 00:27

FK : Inderdaad zo denk ik er ook over ! Maakt het nou uit ? Een paar putjes meer of minder een slip spoor van een goeie meter lang
Maar ja schoonouders en vriendje he ? Het blijven boeren.
Dus moet ik het maar doen met wandelen in het donker op het erf...

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 01:42

Tommie wil jullie graag iets zeggen:

Afbeelding

en nu ga ik naar mijn bedje toe, veel te laat alweer. Dat krijg je met nachtbrakers.... . Moet morgen weer werken en ik heb me vanmorgen echt gruwelijk verslapen!!

Oh vanavond trouwens weer het zadel op Kit gelegd, als hij nu nog 1 keer in zijn hoofd haalt om te gaan emmeren als ik het opleg dan krijgt hij er van langs . Ik kan nu al 4 dagen achterelkaar zonder mokken of bewegen het zadel op zijn rug leggen (oke hij vindt dat hij niet meer kan bewegen als het op zijn rug ligt maar goed, das een ander verhaal). Eerst het dekje dan het zadel, vandaag uitgebreid met rinkelsingel. Ging goed, wellicht morgen iets gevoelig, is altijd zo de keer erna. Had vanavond trouwens mijn amerikaanse vlag dekje onder het zadel gedaan, zou er bijna spontaan opspringen.....nog heel even wachten

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 02:08

Zoals ze in België zo mooi zeggen Chev "Hij speelt met je klöten". Haha. Met jouw beleid gaat het vast wel lukken, zeker met Amerikaanse dekje

Dank voor de aangepaste kaart, ik zie echt niet wat de 2e aanpassing is. Heb ook slechte ogen ondanks multifocale glazen.......
Niemand heeft ook wat gezegd van die wHishes maar ik zag het vanavond zelf. Ga hem nog doorsturen aan ex lovers enzo dus krijg dan tenminste geen flauw commentaar

Lieve kaart van Tommie!!

Shayla, het zou echt beter zijn om peerd buiten te laten lopen, kun je dan niks anders verzinnen? Bij mijn stal kan ze voor 100 euro met voer 24/7 buiten blijven, dat kan daar toch ook wel ergens? Is het behoud van Shay. Hier in de buurt kan het ook wel voor 50 trouwens, krijgen de paarden ook kuilvoer. Is toch een idee. In beweging blijven is immers het beste.

Sox is bij bijrijdster gaan hangen, halster + touw kapot (musketons). Heeft ze 2 jaar niet gedaan. Baal ervan want ze weet nu weer dat ze oersterk is en weg kan vluchten van het opzadelen. Enfin, toen ik gisteren aan de gang ging verliep het goed. Maar ik zet meteen mijn stem op als ze een pas verzet. En ze stond alleen, dat scheelt ook. Met dat hittepetit ruintje naast haar aan de railing wordt ze al onrustiger. Het is een mooi fotomodel maar wel een ontzettende meut hoor!

Buik is helemaal weg, zei stalhoudster, die vond haar ook afgevallen sinds begin oktober, maar wel mooi zo. Da's oké maar genoeg is genoeg. Het is wel een tinkercob en geen kwpn'er vind ik. Maar ik ben ook een tutje hoor, bij ieder hoestje en dunne keutel maak ik me al zorgen. Kan dan een half uur kijken of ze zich wel lekker voelt, haha. Met de hondjes heb ik dat veel minder.

Over hondjes gesproken, dat is toch een Cairn van jou, IJ (of een Norfolk)? Oh, wat een skeetje!!

Mijn Border Terriertje is nu aan de pillen ivm schijndrachtigheid. Die wordt na iedere loopsheid ook moddervet door de hormonen. Van de week een jongetje van ca. 10 in het bos: leuke hondjes mevrouw, maar die ene is wel dik hè? ....grrrffff.

(Haha, waren klöten weer eens vertaald in "stinkmodder" door bokt. Toch maar even een umlaut erop gezet )

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 06:01

Goedemorgen,

Wat hebben jullie weer veel gekletst,

Jellie, mooie foto met Flan voor de kar en lekker warm ingepakt. Ik kan nu ook niet rijden, veel te koud.

Cheveyo, ja is wel jammer maar geeft niet, wisten we van te voren. Heb idd ook nog last van Narcose, kan hele tijd duren.

Shayla, geeft niks, kom maar op, maar ik kan nu ook niets doen, alleen ligt het aan mij ipv aan paard, geniet gewoon wat je wel kan met haar. begrijp wel wat je bedoelt hoor, frustrerend is het.

Branka z, mooie foto

Cheveyo, een plaatje weer, de foto van tommie. Hm ja nog even wachten maar.

Nou Terry vind boobs FAB. hebben hele nacht gechat, leuk hoor, lekker bijgekletst, en het leukste is dat je elkaar kunt zien. normaal was het dus 1sx in de 4 of 5 weken en nu gewoon online, ga straks even slapen als meiden naar school zijn, Terry slaapt toch ook hele dag en moet morgen in de bar werken dus dacht laat ik nu maar even doorkletsen toch?

Voor het eerst voelde ik me echt beter, de druk neemt af en de pijn ook.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 07:06

Goedemorgen

Shayla

even over de kerstpakketten, ben eigen baas, krijg er dus geen een van mezelf
maar ik heb een boel lieve klanten waarvan ik ieder jaar hele leuke kadootjes krijg, dat varieerd van krasloten, geld, bonbons en van 1 klant krijg ik ieder jaar dus een mega kerstpakket.
Ik ga vanaaf naar een grote hondengroothandel in Rotterdam om kluiven, speeltjes, koekjes enz. te kopen, dat ga ik dit weekend verdelen in mandjes en zo heb ik dus kerstpakketjes voor de honden die ik uitlaat, ik heb wel 50 klanten, word dus aardig knutselen dit weekend, maar ik krijg altijd zulke leuke reacties van ze als ik wat voor de honden achterlaat dat ik het er wel voor over heb.

fijne dag allen.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 08:05

Ik zie hier hele leuke kaartjes voorbij komen, erg leuk! Moet zelf ook maar eens gaan knutselen.

Fijn dat je een week vakantie hebt kunnen krijgen, Shayla, het zit je allemaal niet mee

jean; sterkte met je herstel!

Ik weet dat ik de laatste tijd niet zo actief ben op TP, maar wat ik gisteren meegemaakt heb moet ik écht eventjes delen met jullie..
Ik ben opzich niet iemand die heel zweverig is ofzo, maar ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Maargoed, ik ben gisteren naar een helderziende geweest en nu weet ik 100% zeker dat er veel en veel meer is. Hij heeft eerst over mijn karakter en opleiding verteld en dat klopte zó goed, onvoorstelbaar. Hij zei dus dat hij mij dit beroep niet voor altijd zou zien doen. Dat mijn hart hier niet ligt, en ja, dat klopt ook wel. Hoewel ik het wel leuk vindt

En toen over m'n paardjes; ik vroeg of ik er wel goed aan deed Kaylen te verkopen en toen zei hij van wel. Alleen hecht ik me er teveel aan.. (ahum, dat is herkenbaar ) maar er was letterlijk of figuurlijk gewoon geen ruimte voor hem. (want ja, hij zei meteen 'is het een hengstje?').. en tja, eigelijk weet ik wel een beetje dat dat zo is. Een hengst met 2 merrie's is eigelijk geen optie, en 3 paarden bij familie is ook wel veel.
Daarna begon hij over Shakyra; dat ze niet zo groot was, hij begreep niet dat haar veulen zo groot kon zijn en Shakyra had een hele zware bevalling gehad (klopt ook weer, mijn meisje heeft er echt onder geleden). Verder had ze sinds een maand of 3 rust (kaylen is er dus sinds 3 maanden af!), en ze is heel erg lief, wel koppig maar ik en zij zijn beste vriendinnen. Ook karaktertrekjes die hij feilloos beschreef. Hij zei verder dat ze er wel weer klaar voor is om van het voorjaar gedekt te worden, maar dat ik er bij moet blijven (ben alleen bang dat dat niet mogelijk is ) .. en dat er iets met haar oor is (ontsteking oid), dus dat moet ik even in de gaten houden.

Ik ben er allemaal een beetje van in de war, moest het eventjes kwijt.
Ik moet zo naar school, maar ik zal vanavond op jullie proberen te reageren.

Fijne dag allemaal!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 08:20

Goedemorgen!! Alweer even snel!!!

Shay, ik begrijp heel goed hoe je je voelt. In het begin had ik met Lisje ook zoiets van: Ja maar wat moet ik nu dan met die knol? Ik kon gelukkig wel blijven rijden, ik kon altijd paarden van stalgenoten meenemen, dus dat hoefde ik niet echt te missen, hoewel rijden met je eigen meissie wel anders is... Nu heb ik het gevoel dat Lisje en ik een balans hebben gevonden. Ze loopt nu een paar keer per week, maar ik ben er wel elke dag. Lisje hinnikt naar me als ik kom, maar is niet "plakkerig" als ik weg ga. Dat betekend voor mij dat het goed gaat. Gelukkig is Lisje's blessure niet erfelijk, maar veroorzaakt door een aantal factoren (veulen, zadel, voeding). However, makkelijk was het voor mij niet om te accepteren. Ik wilde officieel gaan starten met haar. We trainden M niveau en ik was er helemaal klaar voor.... Als je wilt praten, PB box is open hoor!!!

Verder heb ik weer niet onthouden wat er allemaal getyped is... Ga nu weer paardjes voeren en dan werken... Oh wat heb ik zin in het weekend zeg!!!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 08:22

Goedemorgen!

Heb bijgelezen, hopelijk straks meer tijd om te reageren. Moet nu ff een rioolontstoppingsbedrijf zoeken voor m'n baas...

Ciao!

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 08:43

goedemorgen,

#Shayla: vervelend zeg maar je gedachten zijn heel begrijpelijk. Je komt er heus wel uit en je mag gewoon je verhaal hier kwijt hoor.

#Mazzel-meid: wat een ervaring is dat he?

#Dobbel: succes zaterdag

#Superroos: Leuke quotes van Parelli! En vervelend van die anesthesist....(wat een rot woord.... )

#Yarka: wat fijn dat het zo goed gaat met jou en Cody!

#Chubby: Ach en als ik dan vriendelijk vraag of dat het is dan krijg ik de mededeling dat ik maar blij moet zijn met mijn flexibele baan gezien mijn kind. erg flauw! daarbij gaat het nu al 4 jaar zo.....voel me nu echt een beetje misbruikt. maar goed ik mag eigenlijk niet zeuren want er zijn genoeg mensen die het uiteraard slechter hebben....
Hoe bevalt je nieuwe zadel?

#Jellie: Leuke foto van jou en Flan! Maar goed dat je je lekker dik aankleed want het zal inderdaad best koud zijn.

#Cheveyo: ja klopt wel een beetje, had mijn gesprek om 8 uur....sorry....

#Sox/Cheveyo: die kaart van Sox is gaaf! echt een sfeervol kaartje

#cheveyo: die van Tommie ook.....jij bent echt creatief!

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 09:00

Shayla schreef:
FK : Inderdaad zo denk ik er ook over ! Maakt het nou uit ? Een paar putjes meer of minder een slip spoor van een goeie meter lang
Maar ja schoonouders en vriendje he ? Het blijven boeren.

Die boeren hebben wel gelijk. Elke put en spoor verpest je grasmat en dan heb je van de zomer enkel nog onkruid op je land staan.
Maar het blijft balen natuurlijk als je paardje niet naar buiten kan.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 09:14

*klik* Ik kan geen grote frontriemen vinden... Iemand hier die tips heeft?

Silas, je hebt natuurlijk ook een flexibele job, maar dan nog!
Zadel bevalt prima! Kan niet meer met m'n VZH rijden nu hoor

Mazzelmeid, een bijzondere ervaring zeg! Ik weet ook eigenlijk wel zeker dat er meer is tussen...

Roos: gaaf die quotes! Leuk om in je onderschrift te gebruiken, sommige

Shayla Wat kan ik meer zeggen. Spui hier lekker je frustraties, wij begrijpen je en voelen met je mee! Ik weet geen oplossing voor dit probleem en kan je ook niet goed adviseren. Maar gelukkig kun je er nog even over nadenken (veulen fokken of niet). Misschien kun je in de weekenden overdag en zometeen in je vakantie lekker met je paard gaan wandelen? Deed ik veel met Chubje (hond mee) toen ze nog niet was ingereden...
Ik zou overigens wel aangeven dat je graag zelf wilt uitmesten. Ik denk dat zo'n man dat best begrijpt. Hij heeft toch ook meer paardjes om te doen? Je moet aan jezelf denken hoor: jouw paard en jouw leven!

Jellie: leuke foto!

Slaap lekker Jean! Het is rotweer buiten, dus je mist niets!

Chev, wat duurt het lang he, voordat je paardje er eindelijk klaar voor is! Wel stoer zo'n dekje! Mooie kaarten maak je zeg! Creabea!

Lonneke, wat heb je toch een stoer paard! Ziet er mooi uit! Jammer van dat achterbeen, maar nu heb je meteen een goede smoes voor de herhaling

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 10:18

Hoihoi,

Sox, wij aten vroegah wel eens brandnetelsoep. En mijn ouders hadden ook wel eens brandnetelkaas. De soep was wel lekker. Balen dat Sox is gaan hangen Ik ben om Flan ook iets sneller bezorgd dan om Lem maar ik ben op beide even gek.

Shay, wat gaaf dat je naar Apassionata gaat! En lekker bijna vakantie!

Chev, ik blijf die van Sox prachtig vinden! Gaaf zo'n dekje!!! Tommies kaart is ook super!

Jean, Bedankt Jammer dat je ook niet rijden kan ivm kou. Mooi dat de boobs fab zij volgens Terry Je boft maar met hem als lover.

Tmuts, leuk dat je van je klanten van die presentjes krijgt Jij gaat ook leuke pakketjes maken

He Mazzel, tijd terug dat ik je hier zag. Wat apart dat je naar een helderziende bent geweest. Ik zou t niet durven. Succes met je gedachten hier over

Hihi Chub, riolen kaduk daar?

Thanx Silas. Jammer dat ze je kind er ook bij halen in zo'n gesprek…

Net getrakteerd op t werk vanwege huisje Hier grijpen we alles aan om gebak te bestellen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 10:27

Typische bouwwereld he Jellie. Die mannen hoeven niet te denken om hun lijn. Hier ook meerdere keren per week worstenbrood, bossche bollen enzo
Vandaag jammer genoeg niet, en ik heb nog wel zo'n honger!

In het huis van mijn baas gaat e.e.a. mis. De cv doet het al dagen niet meer en daar wordt dus ook al dagen aan gewerkt. Warm water hebben ze dus ook niet. En nu vanmorgen een verstopping in de keuken En morgen viert hij zijn 50e verjaardag, groots *oeps*

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 10:53

jellie, leuke foto van flan in draf voor de kar!
lekker getrakeerd op t werk, leuk hoor!

baileys, onderkoeld geweest van een ritje op de kar, echt overgeven enzo, brrr

cheveyo, last van de narcose ja met slapen daarna, maar ben er verder niet ziek van geweest en zo'n 1 been verdoving zie ik gewoon echt niet zitten, heb zelfs nog het idee dat ik van het binnen liggen of van de bloedverdunners zo ziek ben geweest, toen ik daarmee stopte heb ik nog 1 keer overgegeven en daarna niet meer
achja, dit is mn gevoel, t ging 'prima' de vorige keer, is gewoon goed zo denk ik haha
kan me goed voorstellen dat bij jou met braken alles pijn deed, bij mij dus gelukkig niet als ik mn been maar stil hield haha
en uitslag nog op je gezicht, dat is echt minder
zadel op kit gehad, leuk hoor, en mooie kaart voor desillies

sox, plaatselijk is misschien minder schadelijk, maarja ze moeten maar niet zeuren in het ziekenhuis, anders moeten ze mensen de keuze niet meer laten

shayla, fijn dat het met shay in ieder geval redelijk gaat nu, wel wat stijfer maar zo te horen innerlijk een stuk beter
en veel liggen, zal idd wel zijn omdat ze nu veel in de gaten wordt gehouden en dan zie je het meer
fig ligt ook de hele dag hoor, als ik kom staat hij op hihi
beetje met jezelf in de knoop nu dus en t voelt allemaal niet zo goed dat ze thuis is... wel begrijpelijk
fijn van die peet dat zn bloeddruk omlaag is gegaan sinds hij de paardjes een beetje doet
denk best dat je hem uit kan leggen dat je shay graag zelf wil doen, omdat alles wat je wel met dr kan doen nu heel fijn is, hij kan gewoon de andere paardjes doen toch, 1 paardje meer of minder zal niet schaden denk ik
het hele dek idee is gewoon moeilijk ja, je vraagt je af wat is goed, is het te zwaar of fleurt ze juist lekker op met een veulentje aan dr zij straks
idd maar even afwachten met die foto's en dan een beslissing maken
fijn dat je je hart een beetje kan luchten hier hoor...
naar appasionata, dat is leuk nieuws ja, zou er eerst ook 2e kerstdag heen gaan, maarja met last minute operatie toch maar niet haha

brankaZ, leuke foto hoor, wat heeft ze toch prachtige manen he!

bonte, fijn dat het beter gaat met je kaak nu!

jean, terry tevreden dus
hele nacht gechat toe maar, haha maar wel leuk, vandaag ff lekker je bed in dus!

TM, 50 honden die je uitlaat en die moeten een kerstpakketje, haha succes!!! ennuh sterkte wel heel leuk hoor

mazzelmeid, leuk dat je even reageert om dit met ons te delen
super hoor, mooi dat alles zo goed klopte enzo
aparte ervaring idd, kan me voorstellen dat je een beetje in de war bent, moet allemaal even rusten denk ik!

wenk, zin in weekend!

chubby, rioolontstoppingsbedrijf haha, toe maar!
bij mij passen die quotes niet meer in mn onderschrift helaas

silas, ja jij hebt het goed geschreven, anesthesist haha

zo storm hier, bij jullie ook
vanochtend hele huis en trappen stofgezogen voor mams haha was beetje actief en moest de vreetbui van gisteraaf er ff afwerken haha
in de storm toch maar ff met de honden eruit haha, dikke takken op de weg overal, beetje eng
vanmiddag paardjes er maar even goed uitdoen want vanaaf zou hier een sneeuwstorm gaan komen