Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bonte schreef:En ik dan??![]()
Ik ga 30 december op fotocursus bij de Bonte Parels. Die wordt gegeven door Femke van Hypofocus.
Bonte schreef:Vandaag weer naar de tandarts geweest en ze heeft de zenuwbehandeling nu helemaal afgemaakt. Voelt nu wel goed.
, maar Ron en m'n schoonouders zijn er niet blij mee.
Ron en ik gaan daar 2de kerstdag naar toe. Even voor mij een dagje relaxen.
Cheveyo schreef:ohho meen je niet Sox, heb ik daar ook al een extra h gedaan....Stupid me......sjips sjips sjips.....oh wat baal ik hier van. Ik ga even kijken wat ik aan de schade kan doen....zal moeilijk worden...

<== niet tegen jou gericht, maar tegen schoonouders.

Maar ja , schoonouders en vriendje he ? Het blijven boeren...

. Moet morgen weer werken en ik heb me vanmorgen echt gruwelijk verslapen!!
. Ik kan nu al 4 dagen achterelkaar zonder mokken of bewegen het zadel op zijn rug leggen (oke hij vindt dat hij niet meer kan bewegen als het op zijn rug ligt maar goed, das een ander verhaal). Eerst het dekje dan het zadel, vandaag uitgebreid met rinkelsingel. Ging goed, wellicht morgen iets gevoelig, is altijd zo de keer erna. Had vanavond trouwens mijn amerikaanse vlag dekje onder het zadel gedaan, zou er bijna spontaan opspringen.....nog heel even wachten

)

) maar er was letterlijk of figuurlijk gewoon geen ruimte voor hem. (want ja, hij zei meteen 'is het een hengstje?').. en tja, eigelijk weet ik wel een beetje dat dat zo is. Een hengst met 2 merrie's is eigelijk geen optie, en 3 paarden bij familie is ook wel veel.
) .. en dat er iets met haar oor is (ontsteking oid), dus dat moet ik even in de gaten houden.
Ga nu weer paardjes voeren en dan werken... Oh wat heb ik zin in het weekend zeg!!!
)
Shayla schreef:FK : Inderdaad zo denk ik er ook over ! Maakt het nou uit ? Een paar putjes meer of minder een slip spoor van een goeie meter lang![]()
Maar ja schoonouders en vriendje he ? Het blijven boeren.
Wat kan ik meer zeggen. Spui hier lekker je frustraties, wij begrijpen je en voelen met je mee! Ik weet geen oplossing voor dit probleem en kan je ook niet goed adviseren. Maar gelukkig kun je er nog even over nadenken (veulen fokken of niet). Misschien kun je in de weekenden overdag en zometeen in je vakantie lekker met je paard gaan wandelen? Deed ik veel met Chubje (hond mee) toen ze nog niet was ingereden...
Balen dat Sox is gaan hangen
Ik ben om Flan ook iets sneller bezorgd dan om Lem maar ik ben op beide even gek.
En lekker bijna vakantie!
Jammer dat je ook niet rijden kan ivm kou. Mooi dat de boobs fab zij volgens Terry
Je boft maar met hem als lover.
Jij gaat ook leuke pakketjes maken
Succes met je gedachten hier over

Hier grijpen we alles aan om gebak te bestellen
En morgen viert hij zijn 50e verjaardag, groots *oeps* 
en t voelt allemaal niet zo goed dat ze thuis is... wel begrijpelijk

wel heel leuk hoor