Ik vind het ook een hele leuke merrie.. maar waarom maar zon korte beschrijving? Ik zou haar wel eerst laten keuren.. *maar dat moet je zelf weten natuurlijk*
LindskeXxX
Geplaatst: 20-10-12 12:54
Hallo, ik heb eigenlijk een vraag, ik hoop dat jullie daar mee kunnen helpen. Weten jullie iets over een veulen inschrijven bij irish cob waarvan de vader niet is goedgekeurt en de moeder een 2de premie heeft. Mijn merrie krijgt namelijk (niet naar mijn wens) een veulen deze winter nog. Ze is 9 maand geschat. Weten jullie hier iets meer over? Het is de eerste keer dat ik een veulen krijg thuis
ja zeker, maar 1x een blokje om, en we hebben haar toch maar opgezadeld.. ze was zo onrustig! ik zat er niet stabiel genoek mee hihi
hinke_1985
Geplaatst: 20-10-12 13:41
Patje toch... Moeilijk hoor. Inderdaad leuk dingetje. Wat zijn d'r ouders, weet je dat? Ze is pas 1,5 dus dat geeft je wat tijd. Wellicht heb je met Shadow tegen die tijd bereikt wat je wil bereiken en kun je dan met het nieuwe paardje verder en kan je mam lekker met Shadow rijden. Maar wat is er eigenlijk gebeurd met de vurige wens om bij Shadow een veulentje te fokken? Succes met je beslissing
Yeahh! moeten we echt snel nog een x doen! ik heb me echt heerlijk vermaakt! en me paardje trouwens ook.. ze wou niet meer weg van de gezellig groep.. ze vond het zo erg tot ze over hoge bucse liep naar jullie XD
Ik reageer ff snel op Patrick en de rest zal ik vanavond ff op reageren.
Patrick, bekijk het eens van de andere zijde: waarom zou je het niet doen?? Als deze redenen namelijk niet zwaar wegen, waarom niet. Als er wel zware redenen aan vast zitten, waarom zou je het dan wel doen