die kon zeker niks meer goed doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

, en hoe snel ze alles begrijpt zodra er eten in het spel komt
?
lekker trots zijn op je meisje! 

En tja... liefde van een paard gaat door de maag
v/d de confrontatie aangegaan met die etterbak van me stage

Ik ging altijd nét niet over het randje
terwijl mijn zus er ruim over ging en ook genoeg tijd in de gang of bij (con)rector versleten heeft en da's mij niet overkomen
(of uh eigenlijk niet leerde
maar zo makkelijk alles kon onthouden en de meeste dingen makkelijk kon halen...)
idd gewoon goed bijvoeren ook vorig jaar waren er van die gevallen maar steeds op weilanden waar (nog) niet werd bijgevoerd andere paarden in omgeving die goed werden bijgevoerd hadden nergens last van 

maar vooral te gevatte opmerkingen maken, in discussie gaan, leraar verbeteren, kletsen met klasgenoten en/ of achterstevoren zitten en ondertussen toch nog alles kunnen volgen/ weten waar ik was dus konden ze me niet "betrappen' op niet op letten en dat soort frustraties opwekken
enz enz enz 
en als het saai of te makkelijk was dan vertrok je gewoon en kwam je daar niet weer, dus dat was ook makkelijk
Citaat:Meeste leraren konden me ook wel "vergeven" omdat ik zo makkelijk "leerde"(of uh eigenlijk niet leerde
maar zo makkelijk alles kon onthouden en de meeste dingen makkelijk kon halen...)

) gereden 

we wachten wel op de details
grapje 
lekker!!
hoorde al van mijn nichtjes dat ze al aan hun vroegen of ze familie van mij waren..
maar ik was wel lief hahah
hij vond het volgens mij wel leuk haha
En heb maar weer nieuwe vlechten gemaakt, verder was hij zo zwart als een fries maar ziet er nu weer toonbaar uit.. (hoop ik want weet niet wat hij inmiddels weer heeft uitgevreten
) Kaya was ook ontzettend smerig maar die is weer fjordengeel nu 
of stokstijf te blijven staan: "IK WIL NIET
"
hahaha
Dagmar
. Moet het hem echt laten zien in plaats van dat hij het snapt als ik daar met mijn vinger tik.grid schreef:Handig is dat hè Nathalietot de frustratie van sommige leraren en ook leerlingen
maarja wat kunnen wij daar nou weer aan doen
kon daar zelfs dan weer tegenin gaan al ik het "niet eerlijk" vond
en met die personen dus (heftig) in discussie gaan waarom ze dat wel niet deden enz enz
en vince snapt t niet zo snel
)

mijn zussen hadden dat trouwens allebei ook
alleen de oudste was dus het stille brave muisje (misschien ook wel door der handicap
) en ik keek regelmatig ook kat uit de boom (zou je bijna niet zeggen
) maar als ik eenmaal los kwam

maar is nu weer lekker schoon.En doet een trucje 
Wil m echt een keer meeten hor dagmar